پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
در سیستم های تهویه مطبوع جدید ال‌جی، به دلیل داشتن ترموستات و امکان تعیین دمای موردنیاز به دستگاه می‌توان همیشه دمای مطلوبی در محیط داشت و این موضوع باعث می‌شود که از اتلاف انرژی و مصرف برق زیاد جلوگیری شود.
کد خبر: ۳۲۲۰۰
با ال‌جی دیگر نگران قبض برق نباشید

تیتر20 - وقتی به داستان گرمایش سیستم های تهویه مطبوع می‌رسیم با فناوری‌های قدیمی و تاریخ گذشته‌ای روبرو می‌شویم که مشکلات زیادی برای مصرف‌کنندگان به همراه می‌آورند. عاملی که در بیشتر سیستم های تهویه مطبوع  بازار نادیده گرفته شده است و علاوه بر ناکارآمدی سیستم های تهویه مطبوع  باعث بالا رفتن میزان مصرف انرژی شده و هزینه زیادی روی دست مصرف‌کنندگان گذاشته است. ولی در این میان ال‌جی با فناوری‌های جدید سیستم های تهویه مطبوع خود میزان مصرف انرژی را به کمترین حد خود رسانده است.

در سیستم های تهویه مطبوع  جدید ال‌جی، به دلیل داشتن ترموستات و امکان تعیین دمای موردنیاز به دستگاه می‌توان همیشه دمای مطلوبی در محیط داشت و این موضوع باعث می‌شود که از اتلاف انرژی و مصرف برق زیاد جلوگیری شود. این امر یکی از مواردی است که در اسپلیت‌های ال‌جی بسیار به آن توجه شده است.

همچنین تکنولوژی اینورتر ال‌جی با بهره‌گیری از فناوری اسمارت اسکن با کاهش حداکثر 60% + 13% (۷۳ درصدی) مصرف انرژی در حقیقت جامعه طراحان و مهندسین صنایع تهویه مطبوع را حیرت‌زده کرده است. با استفاده از محصولات جدید اسپلیت ال‌جی شما دارید به نحو کارآمدی در هزینه‌های انرژی خانه صرفه‌جویی می‌کنید.

کمپرسور اینورتر قابل اعتماد ال‌جی به‌عنوان یکی از بهترین‌های این صنعت، از ضمانتی ۱۰ ساله نیز برخوردار است. ال‌جی با طراحی باریک و دقیق به شیوه‌ای ماهرانه بین شکل و عملکرد تعادل برقرار کرده به طوریکه با هر دکوراسیون داخلی کاملاً هماهنگ است و در نهایت انعطاف‌پذیری در نصب را بیشتر می‌کند.

در سری محصولات جدید ال‌جی کمپرسور به گونه‌ای طراحی شده است تا با توجه به میزان دمای هوای اتاق، قدرت موتور را تنظیم کرده و درنهایت باعث می‌شود هزینه کمتری بابت مصرف انرژی بپردازید. همچنین قدرت این موتور نیز نسبت به نسل قبل افزایش یافته است و می‌تواند هوای گرم را به نقاط دورتری پرتاب کرده تا کل اتاق به سرعت گرم شود.

ال‌جی با مدل‌های جدید خود می‌خواهد علاوه بر پایین آوردن هزینه‌ها، نگرانی از خرابی سیستم های تهویه مطبوع  در گرمای بسیار بالا را نیز برطرف کرده تا مصرف‌کنندگان بدون هیچ نگرانی از فصل‌های سرد سال لذت ببرند.
ارسال نظرات
موضوعات روز