جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
به نظر می‌رسد باید نام امیرحسین فتحی را هم در لیست مدیران وعده پرداز فوتبال ایران جای داد و او علیرغم تمامی وعده‌هایی که در روزهای ابتدایی حضورش در این تیم داده بود، ناکامی را به عنوان تنها دستاوردش کسب کرده است.
کد خبر: ۳۲۲۸۴
تیتر20 - به نظر می‌رسد باید نام امیرحسین فتحی را هم در لیست مدیران وعده پرداز فوتبال ایران جای داد و او علیرغم تمامی وعده‌هایی که در روزهای ابتدایی حضورش در این تیم داده بود، ناکامی را به عنوان تنها دستاوردش کسب کرده است.

بهتر است فارغ از تمامی مشکلات تیم از اینجا شروع کنیم؛ در حال حاضر استقلال با مشکل زمین تمرین مواجه است. در ماه‌های اخیر این مشکل به نقطه اوج هم رسیده و تمرینات این تیم در نقاط گوناگون شهر تهران برگزار شده است. 

استقلالی‌ها گاهی به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی رفته‌اند، گاهی در ورزشگاه صنایع دفاع تمرین کرده‌اند و اخیرا در زمین پژوهشگاه شرکت نفت هم دیده شده‌اند. ضمن اینکه یک جلسه از تمرین‌های استقلال پیش از بازی با استقلال خوزستان نیز در زمین ورزشگاه غدیر برگزار شد. در فصل جاری استقلالی‌ها بارها محل تمرین خود را تغییر داده‌اند و در عین حال امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال در روزهای اخیر صحبت از به زمین زدن کلنگ ورزشگاه اختصاصی استقلال به میان آورده که نشان می‌دهد مدیر استقلال با نیازهای کنونی این باشگاه آشنا نیست و با بلند پروازی‌های خود ممکن است برای این باشگاه مشکلاتی ایجاد کند.

اینکه فتحی صحبت از ساخت ورزشگاه اختصاصی برای استقلال می‌کند، باید حداقل 500 میلیارد تومان بودجه برای چنین پروژه سنگینی صرف شود و مشخص نیست باشگاهی که بارها در رسانه‌ها گفته شده اخیرا برای سفرهای داخلی خود نیز با کمبود بودجه مواجه بوده چطور می‌تواند از عهده ساخت چنین پروژه بزرگی برآید؟! از سویی استقلال ورزشگاه امام رضا(ع) و اردوگاه ناصر حجازی را هم در اختیار دارد که به دلیل بی‌توجهی به آن بلااستفاده مانده و شرایط مناسبی برای تمرین کردن ندارد.

حال سوال این است که امیرحسین فتحی چرا به دنبال اهدافی دست نیافتنی نظیر همین ساخت ورزشگاه برای استقلال است و لااقل زمین دو ورزشگاهی که به این باشگاه تعلق دارد را ترمیم یا بازسازی نمی‌کند تا علاوه برحفظ اموال باشگاه استقلال، بودجه تازه‌ای صرف ساخت ورزشگاه یا زمین تمرین نشود؟! در حال حاضر استقلال به یک زمین تمرین خوب نیاز دارد نه اهدافی دست نیافتنی نظیرآنچه آقای مدیر می‌گوید./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز