جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
نصرا... عبداللهی مشاور فنی باشگاه استقلال پس از 2 برد این تیم در لیگ برتر شرایط تیم را خوب توصیف کرده و معتقد است تیم باید همین روند را ادامه دهد.
کد خبر: ۳۲۲۸۶
تیتر20 - نصرا... عبداللهی مشاور فنی باشگاه استقلال پس از 2 برد این تیم در لیگ برتر شرایط تیم را خوب توصیف کرده و معتقد است تیم باید همین روند را ادامه دهد. با مشاور باشگاه استقلال درخصوص شرایط تیم، بحث حضور مربی جدید و همچنین بازی فردا مقابل سپیدرود همکلام شدیم.

شرایط استقلال را بعد از برد در دو بازی اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط استقلال خوب است. استقلال دو برد خیلی خوب را به دست آورده دو بردی که در آینده خیلی به تیم کمک خواهد کرد. استقلال شرایط خیلی خوبی دارد. بچه‌ها عالی تمرین می‌کنند و خودشان را برای دو بازی باقیمانده آماده می‌کنند. می‌خواهیم برای بازی‌های آینده‌مان 6 امتیاز را کسب کنیم.

قرار است یک دستیار آلمانی از نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شود.

بله این مربی فصل گذشته هم به مدت یک هفته در تمرینات ما حضور داشت و با دروازه‌بان‌ها تمرین می‌کرد. شفر می‌گوید چند سال است این مربی را می‌شناسد و با وی راحت است. تلاش می‌کنیم هرچه زودتر با حل مشکلات مالی مقدمات حضور وی را فراهم کنیم.

به نظر شما استقلال نیازی به دستیار داشت؟

به نظر من نیازی به دستیار جدید نبود اما از بس گفتند قرار است این بیاید و آن برود که شفر تصمیم به چنین کاری گرفت. پارسال ساناک در تیم ما حضور داشت و این فصل جدا شد و به جای آن یک بدنساز آلمانی کنار تیم حضور یافت.

آیا شما رابط بین کمیته فنی و شفر هستید؟

چنین چیزی نیست. در کمیته فنی نفرات بزرگی حضور دارند که قصدشان کمک به استقلال است. فکر می‌کنم این اعضا هم از ابتدا قصدشان کمک به تیم بوده و در حال حاضر هم فقط حمایت می‌کنند. اما مشکل استقلال جای دیگری است.

مشکل استقلال کجاست؟

ما باید مشکلات مالی را حل کنیم. چون در حال حاضر تمام دغدغه ما حل مشکلات مالی است که باعث شده ذهن بازیکنان درگیر شود و باید برای حل آن از همه تلاش خود استفاده کنیم.

آیا قرار است جباروف به تیم اضافه شود؟

صحبت‌هایی در این خصوص صورت گرفت. خود جباروف ابراز تمایل کرده که به استقلال بازگردد. فقط امیدوارم شرایط وی همچون فصل گذشته باشد. جباروف فصل گذشته خیلی به استقلال کمک کرد.

استقلال فردا باید مقابل سپیدرود به میدان برود. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

بازی سختی است. سپیدرود از وجود تماشاگرانش برخوردار است آنها دوست دارند در زمین خودشان همه تیم‌ها را ببرند. استقلال باید تمام توانش را به کار ببرد تا بتواند در این بازی پیروز شود.

خیلی وقت است کنار تیم حضور ندارید؟

به دلیل حل مشکلات مالی چند بازی کنار تیم نبودم اما از همین بازی مقابل سپیدرود کنار تیم خواهم بود تا بتوانیم کمکی به تیم بکنیم. امیدوارم در 2 بازی باقیمانده هم پیروز شویم./ ایلنا

 

 


ارسال نظرات
موضوعات روز