پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
فتحی:
امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که هنوز هیچ برنامه‌ای برای حضور فرهاد مجیدی و مجتبی جباری در کادر فنی آبی‌پوشان وجود ندارد.
کد خبر: ۳۲۴۲۳
تیتر20 - امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت بازیکنان ورودی و خروجی تیمش اظهار کرد: هنوز بازی آخر ما به اتمام نرسیده و پس از بازی با پدیده لیست ورودی و خروجی ما مشخص می‌شود.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال ادامه داد: بیش از ۱۰۰ بار گفته‌ام که در خصوص جذب دستیار، چه خارجی و چه داخلی بحثی نشده و باید با شفر صحبت کنیم. فرهاد مجیدی از بزرگان فوتبال ایران و استقلال است و از پیشکسوتان باشگاه است و خوشحال می‌شویم از او استفاده کنیم.

فتحی درباره مخالفت کمیته فنی با حضور مجتبی جباری روی نیمکت استقلال گفت: من از این موضوع بی‌اطلاعم و آن را تکذیب می‌کنم.

مدیرعامل استقلال درباره تغییرات احتمالی در نیم‌فصل گفت: باتوجه به نظر شفر نقاط ضعف را جبران خواهیم کرد و بازیکنانی که در حد بضاعتمان باشند را جذب می‌کنیم. بازیکنانی که در حد انتظار باشگاه نبودند با نظر سرمربی و تایید کمیته فنی کنار گذاشته می‌شوند.

او در خصوص مصاحبه ساناک مبنی بر این که شفر و مسئولان باشگاه استقلال باید بگویند که چرا او کنار گذاشته شده است، توضیح داد: من وقتی به استقلال آمدم، ساناک نبود و او را نه دیده‌ام و نه با او در این رابطه صحبت کرده‌ام. چندیدن بار با او مکاتبه کردیم که او تصریح کرد به خاطر بیماری و مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به تیم اضافه شود.

فتحی درباره جانشین ساناک هم گفت: بعد از نیم‌فصل قرار شد که با شفر صحبت کنیم. با استوکس در دوبی مذاکره نکردیم و از ابتدا هم در لیست ما نبود. سفر من به دوبی شخصی بود و قرار نبود با بازیکنی صحبت کنم.

وی درباره وضعیت مالی استقلال گفت: الان اوضاع خوب است و مشکل خاصی ندارد. شرایط فعلی اقتصادی استقلال مانند سایر تیم‌هاست و به دنبال منابع مالی هستیم تا بتوانیم وضعیت تیم را بهبود ببخشیم.

فتحی اضافه کرد: مشکلات مالی را همه باشگاه‌ها دارند و ما هم مستثنی نیستم اما در صدد برطرف کردن آن‌ها هستیم.

او در خصوص جانشین قراب و ملکی هم گفت: من هیات مدیره را نصب نمی‌کنم. این سوال باید از وزارت ورزش پرسیده شود.

فتحی درباره تغییر حکمش به مدیرعاملی نیز عنوان کرد: با برگزاری مجمع وزارت ورزش و هیات رئیسه به زودی و به امید خدا این اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل استقلال درباره رای دادگاه حکمیت ورزش هم گفت: منتظر نظر CAS هستیم.

او درباره بدهکاری باشگاه ترابزون به مجید حسینی گفت: آنها بدقولی کرده‌اند که البته به خاطر مشکلات مالی داخلی این باشگاه بوده‌اند که با صحبت‌های سرکنسولگری ایران در ترابزون این موضوع به زودی حل خواهد شد./ایسنا

فتحی در پایان درباره جدا شدن جوانان استقلال گفت: بازیکنان جوان آینده‌های باشگاه استقلال هستند و ما در آینده از آن‌ها بهره خواهیم برد. با نظر کادرفنی این اجازه را می‌دهیم که برای کسب تجربه به تیم‌های دیگر بروند و سپس نزد ما برگردند./ایسنا

ارسال نظرات
موضوعات روز