جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
چرا رزرو کوپه دربست در سفرهای خانوادگی مقرون به صرفه است؟

تیتر20 - گاهی مسیر یک سفر آنچنان زیبا و دیدنی است که نمی‌توان لذت بردن از آن را به زمان رسیدن به مقصد موکول کرد. آن زمان است که باید خط سفر را درست از میان شهرها، کوه ها و جنگل ها عبور داد و دل به جاده های آهنین سپرد. به همین جهت است سفر با قطار برای بسیاری از مسافران به حدی دلنشین است که هیچ وسیله نقلیه دیگری جایگزین آن نخواهد شد. از سوی دیگر خرید بلیط قطار بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل به تجربه سفرهای خانوادگی یا گروهی مقرون به صرفه دارند.

سهولت در سفر با خرید آنلاین بلیط قطار
با به روی کار آمدن وبسایتهای فروش اینترنتی خدمات سفر، مسافرت کردن نیز دستخوش تغییراتی شده و مسافران بیش از گذشته نسبت به خرید اینترنتی بلیط قطار تمایل پیدا کرده اند. این گونه خریدها سه ویژگی عمده دارند؛ سرعت، امنیت و تنوع قیمت و به همین جهت مورد توجه ویژه کاربران قرار می‌گیرند. در این میان سامانه جامع خرید بلیط قاصدک۲۴ یکی از معدود وبسایت های معتبری است که هر سه این ویژگی ها در آن نمود پیدا کرده است از این رو خرید بلیط قطار یا بلیط هواپیما از این مجموعه می‌تواند سهولت در سفر را برای کاربران آن به ارمغان آورد. 
برای خرید آنلاین بلیط قطار در قاصدک 24، می‌توانید با مراجعه به صفحه نخست این سایت به آدرس www.ghasedak24.com و تکمیل اطلاعات سفر خود، لیست کاملی از بلیط های قطار و یا بلیط چارتر هواپیما را مشاهده نمایید. قیمت و امکانات بلیط های موجود را بررسی و لیست خود را با فیلترهای تعبیه شده در سامانه محدود نمایید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهتری به بلیط قطار دلخواه خود دست یابید. پس از تکمیل فرآیند خرید، نسخه پی دی اف بلیط قطار به آدرس پست الکترونیکی خریدار ارسال می‌گردد. شما می‌بایست نسخه مربوطه را روی کاغذ دو رو سفید پرینت نموده و برای ارائه به مامور بازرسی قطار به همراه داشته باشید. 
قیمت بلیط کوپه دربست
به طور کلی علاوه بر دو فاکتور اصلی "نوع قطار" و میزان "امکانات" موجود در آن که تعیین کننده قیمت بلیط قطار می‌باشند سه تعرفه نیز در بلیط های قطار وجود دارد. این تعرفه ها که در سه دسته بزرگسال، کودک و نوزاد طبقه بندی می‌شوند باعث می‌شود بلیط قطار به صورت تمام بها یا نیم بها به مسافران ارائه شود. با این وجود نحوه محاسبه قیمت بلیط در کوپه دربست کمی متفاوت از روش های معمول است. 
برای رزرو کوپه دربست در سامانه خرید بلیط قاصدک 24، تنها کافی است به هنگام تکمیل فیلدهای مبدا و مقصد، گزینه "کوپه دربست" را نیز انتخاب و سپس بلیط قطار مورد نظر خود را جستجو نمایید. توجه داشته باشید که در قطارهای اتوبوسی امکان دربست کردن کوپه وجود ندارد و این امکان تنها در قطارهای 4 و 6 تخته مهیا می‌باشد. حال چرا قیمت بلیط کوپه دربست برای سفرهای خانوادگی مقرون به صرفه است؟ 
اگر به هنگام دربست کردن کوپه، تعداد واقعی مسافران بزرگسال و کودک را در قسمت مربوطه وارد کنید، بهای تمام شده صندلی های خالی با کسر هزینه خدمات ایستگاهی و پذیرایی به صورت خودکار برای شما محاسبه می‌شود. از این رو خرید مقرون به صرفه تری را تجربه خواهید نمود. علاوه بر این در کوپه دربست، بلیط نوزادان زیر 2 سال به دلیل رزرو صندلی به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. ویژگی دیگری که موجب می‌شود دربست کردن کوپه بهترین گزینه برای سفرهای گروهی یا خانوادگی باشد عدم وجود محدودیت روی تعداد کوپه و سقف خرید کاربران است. همچنین خریدار می‌تواند به ازای هر كوپه دربست، علاوه بر نفرات کوپه یک نفر اضافه را نیز همراه خود ببرد 
بلیط چارتر هواپیما
با همه اینها اگر به هر دلیلی سفر هوایی را به سفر با قطار ترجیح می‌دهید، می‌توانید از بلیط چارتر هواپیما برای سفرهای اقصادی‌تر بهره بگیرید. خرید بلیط چارتر هم برای مسافر و هم چارتر کننده دارای مزیت است. چرا که قیمت بلیط چارتر تنها توسط شرکتهای چارتر کننده آن تعیین می‌شود و ایرلاینها هیچگونه اختیاری در تعیین قیمت این بلیط ها ندارند. 
گفتنی است علاوه بر بلیط قطار، رزرو بلیط چارتر هواپیما و بیمه مسافرتی نیز در سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 امکان پذیر است. بدین ترتیب برای رزرو بلیط چارتر در سامانه قاصدک 24 می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی این مجموعه و انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به مجموعه کاملی از بلیط های سیستمی و چارتری دست یابید. فهرست نتایج را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سیستم و با توجه به اولویت های خود، از لحاظ قیمت، زمان و نوع بلیط (سیستمی یا چارتر) مدیریت کرده و در سریعترین زمان ممکن بلیط چارتر مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.
ارسال نظرات
موضوعات روز