جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹
پرسپولیس برای اولین خرید خود در نقل و انتقالات زمستانی به زودی با محمد نادری به توافق دست خواهد یافت.
کد خبر: ۳۲۶۵۹
تیتر20 - شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از یک فصل دوری از فصل نقل و انتقالات، اکنون استارت خود را برای تقویت تیم صورت داده است. بعد از اعلام لیست نقل و انتقالات پرسپولیس توسط برانکو ایوانکوویچ به مدیران باشگاه، آنها در قدم اول اقدام به مذاکره با مدافع جوان ایرانی تیم کورترایک بلژیک کرده‌اند و به توافقات مثبتی نیز در این راه دست یافته‌اند.

محمد نادری کیست؟

مدافع میانی 22 ساله کنونی تیم کورترایک بلژیک ابتدا در فصل شانزدهم توسط امیر قلعه نویی کشف شد. در جریان یک دیدار تدارکاتی با مقاومت تهران، توسط امیر قلعه نویی سرمربی وقت تراکتورسازی کشف شد و مجوز حضور در این تیم را به دست آورد. نادری بعد از آن به صورت قرضی راهی نساجی مازندران در لیگ دسته اول شد. با محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، یحیی گل محمدی او را بار دیگر به تیم فراخواند. نمایش موفق او در ترکیب تراکتورسازی که با بحران بزرگی مواجه شده بود، در نهایت باعث شد تا او به عنوان یکی از جوانان بااستعداد راهی لیگ بلژیک شود.

یوس فاندرهایگه، مربی تازه وارد کورترایک که سابقه درخشانی در بلژیک دارد و عضو تیم ملی این کشور نیز بوده، در حال حاضر اعتقاد چندانی به این مدافع 1 متر و 88 سانتی‌متری اهل تبریز ندارد و او به تیم دوم منتقل شده است. فاندر هایگه که جانشین گلن د بوئک اکنون به همراه این تیم در جایگاه دهم جدول لیگ بلژیک جا گرفته است.

 
نادری به کار پرسپولیس می‌آید؟

پرسپولیس در حال حاضر در خط دفاعی مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح را در اختیار دارد. این در حالی است که سیدجلال حسینی در باثبات‌ترین فصل خود در تمامی دیدارهای نیم فصل به میدان رفته است و شجاع خلیل زاده نیز علیرغم مصدومیت شدیدش در ترکیب تیم نمایش موفقی به جا گذاشته است. حضور نادری می‌تواند ضمن اینکه خط دفاعی این تیم را با تقویت مناسبی همراه کند، هم در نیمکت و هم در ترکیب اصلی آنها با فراغ بال لازم می‌توانند در ادامه مسابقات حضور یابند. مهمترین موضوع این است که در حال حاضر و بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی و با مصدومیت حسین ماهینی و محمد انصاری، خط دفاعی سرخپوشان با بزرگترین خلا مواجه است و در بازار کنونی آنها بهترین انتخاب را داشته‌اند.


بازیکنی دو پسته و جانشین انصاری و آلترناتیو مصلح

محمد نادری قابلیت بازی در دو پست دفاع میانی و سمت چپ دفاعی را دارد. دو پستی که تیم برانکو ایوانکوویچ به شدت نیاز به بازیکن و تقویت دارد. آنها در دفاع میانی تنها شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی را در اختیار دارند و برای سمت چپ دفاعی نیز با مصدومیت محمد انصاری تنها شایان مصلح حضور دارد. با توجه به فشار بالای بازی‌های نیم فصل دوم که همزمان با لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و در کنار خلا بزرگ دفاعی این تیم حضور این بازیکن دو پسته که در دوران حضورش در تراکتورسازی توانسته بود بعد از جدایی سعید آقایی به عنوان ستاره سرخپوشان نمایش موفقی از خود به جا بگذارد، یک سوپاپ اطمینان مناسب برای تیم برانکو تلقی می‌شود.


قرضی و با قابلیت تمدید

انتقال محمد نادری به پرسپولیس احتمالا قرضی خواهد بود. باشگاه کورترایک بلژیک در حال حاضر به این توافق به صورت قرضی رضایت داده است و گفته می‌شود مبلغ توافق شده کمتر از 100 هزار یورو خواهد بود. در حال حاضر مراحل پایانی این انتقال در حال عملی شدن است و طی 48 ساعت آینده باید در انتظار عکس یادگاری این بازیکن با پیراهن پرسپولیس بود./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز