شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
محمد امین اسدی، مهاجم جوان تیم پرسپولیس دیگر در ترکیب تیم کرانچار جایی ندارد و بعید است در بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به همراهی تیم ملی امید شود.
کد خبر: ۳۲۶۹۴
تیتر20 - محمد امین اسدی که به دلیل بی انضباطی در اردوی تیم در جاکارتا و پیش از بازی با کره جنوبی به تهران باز گردانده شد تصور می کرد با صحبت های برانکو با کرانچار و هم چنین حضور در ترکیب تیم پرسپولیس بار دیگر در اردوی تیم ملی امید حاضر شود و در نهایت همراه تیم ملی در بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میدان برود اما این اتفاق رخ نداده است و بعید است در آینده تکرار شود. این در حالی است که برانکو بعد از بازگشت محمد امین اسدی از جاکارتا یک ماه حضورش را در تمرین تیم پرسپولیس منع کرده بود تا متنبه شود و در این باره صحبت هایی نیز با هموطن خود داشت. اما به نظر می رسد کرانچار هم در برخورد با بازیکن خاطی همانند برانکو عمل می کند و راضی به بخشش محمد امین اسدی نیست.

برانکو هم در گذشته رامین رضاییان را به دلیل درگیری با علی علیپور در اردوی تیم از کادر تیم کنار گذاشت. حتی وساطت پروین هم باعث نشد که برانکو تصمیم خود را تغییر دهد و به نظر می رسد کرانچار هم دوست دارد شبیه برانکو رفتار کند.

البته تیم ملی امید در ترکیب از مهاجمان باتجربه ای بهره می برد که در لیگ برتر هم به دفعات بازی کرده اند. مهدی قایدی، امیر روستایی، محمد رضا آزادی و الهیار صیادمنش که البته در حال حاضر مصدوم است و همراه تیم ملی امید به اردن نرفته است. البته کرانچار با این برخورد به دیگر بازیکنان تیم ملی امید ثابت کرد حفظ نظم در اردوی تیم ملی امید برای وی اهمیت زیادی دارد و اگر بازیکنی بخواهد این نظم را قربانی کند جایی در ترکیب تیمش نخواهد داشت.

یکی از دست اندرکاران تیم ملی امید که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این باره گفت: کرانچار به یکباره تصمیم به اخراج محمد امین اسدی نگرفت. بارها و بارها به او تذکر داده بود و اخراج از اردوی تیم آخرین تنبیهی بود که کرانچار برای مهاجم تیم پرسپولیس در نظر گرفت./پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز