جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
استارت سپاهان و پرسپولیس با خرید مدافع
دو مدعی قهرمانی این فصل نقل و انتقالات زمستانی را با دو خرید که از وجه تشبیه زیادی دارند، استارت زدند.
کد خبر: ۳۲۸۱۹
تیتر20 - سپاهان و پرسپولیس امروز از خریدهای جدید خود رونمایی کردند و با محمد مسلمی‌پور و محمد نادری قرارداد خود را به امضا رساندند تا از این دو چهره در نیم فصل دوم سود ببرند.

محمد مسلمی‌پور، بازیکن جوانی که بیش از اینکه در تراکتورسازی حضور داشته باشد، اوقات خود را در اردوهای تیم امید پشت سر گذاشته، بعد از پایان دوران سربازی‌اش و فسخ با تبریزی‌ها به عنوان بازیکن آزاد به عضویت سپاهان درآمد. این بازیکن 21 ساله چپ پا در سپاهان احتمالا جانشین سعید آقایی خواهد شد که با توجه به مشکلات مالی با ماشین سازی در تعطیلات باید با توافق با این باشگاه دست یابد. در صورتی که آقایی موفق شود به توافق با باشگاه ماشین سازی در خصوص چک یک میلیارد و 200 میلیونی خود دست یابد، قلعه نویی با در اختیار داشتن دو بازیکن قابل اعتنا در سمت چپ دفاعی‌اش از این حیث به آرامش خاطر خواهد رسید و نیم فصل دوم را در لیگ برتر با قدرت بیشتری دنبال می‌کند.


اولین خرید پرسپولیس بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی به محمد نادری اختصاص داشت؛ مدافع سابق تراکتورسازی که در این فصل راهی لیگ بلژیک شده بود و به عضویت تیم کورتریک در آمده بود. این مدافع چپ پا، توانایی بازی در پست مدافع چپ، مدافع میانی و هافبک دفاعی را داراست و شاید تنها مشخصه منفی او به قرارداد قرضی و شش ماهه‌اش مربوط شود. با این حال با توجه به مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی و خلا در خط دفاعی سرخپوشان برانکو ایوانکوویچ به نمایش موفق این بازیکن در ترکیب تیمش امیدوار است.


هر دو مدعی قهرمانی این فصل اما اولین خریدهای زمستانی خود را به جذب مدافع اختصاص داده‌اند. هر دو بازیکن جوان و با خصوصیت چپ‌‍پا بودن، به تفکرات برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی برای حضور در لیست این تیم‌ها دست یافته‌اند. سرمربی سرخپوشان که دو پنجره نقل و انتقالاتی را با محرومیت پشت سر گذاشت اکنون می‌تواند به حضور یک بازیکن قابل اطمینان روی نیمکت تیمش امیدوار باشد و خصوصا اینکه آنها در حال حاضر سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در پست دفاع میانی در اختیار دارد و شایان مصلح نیز تنها مدافع چپ این تیم محسوب می‌شود و حضور یک ذخیره مطمئن، سرمربی تیم را به اطمینان لازم نزدیک کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که اکنون یکی از خطوط برتر لیگ برتر در فاز دفاعی محسوب می‌شوند، امیدوارند این روند را در نیم فصل دوم نیز ادامه دهند و خصوصا اینکه دو قهرمانی اخیر این تیم بر پایه قدرت دفاعی بالا بوده است.


سپاهان نیز با امیر قلعه نویی یکی از استعدادهای آتی فوتبال ایران را نصیب خود کرده‌ است؛ مسلمی پور که در ترکیب تیم امید ایران نمایش موفقی از خود به جا گذاشته بود، در نهایت مورد توجه سپاهان قرار گرفت و این تیم که از سرنوشت سعید آقایی با توجه به مشکلش با ماشین سازی نامطمئن است، با جذب این بازیکن بخش زیادی از دغدغه خود را برطرف کرده است./ورزش3


ارسال نظرات
موضوعات روز