چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
تیتر20 به بهانه به روز رسانی نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو بررسی می کند؛
ایساکو به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان چند صباحی است با سرمایه گذاری بر روی موبایل اپلیکیشن فرآیند خدمات دهی را آسان کرده است ، این شرکت به تازگی با به روز رسانی این سامانه خدمات متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۳۲۹۶۷
اپلیکیشن ایساکو

تیتر20 - گروه خودرو - ایساکو، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو همگام با پیشرفت فناوری ها به منظور دستیابی به رضایت مشتریان اقدام به طراحی موبایل اپلیکیشن ایساکو کرده است. 
 
سال۱۳۹۲ایساکو خدمات پس از فروش مبتنی بر وب خود را با نوبت دهی اینترنتی آغاز کرد. دومین گام اصلی این شرکت برای ارائه خدمات اینترنتی موبایل اپلیکیشن ایساکو (سامانه هوشمند همراه ایساکو)بود.

در حالی که ۳سال از شروع به کار این اپلیکیشن(سامانه)می گذرد آخرین ورژن به روزرسانی این برنامه آذر ماه سال جاری برای استفاده مشتریان در دسترس قرار گرفت.  

قابلیت های اپلیکیشن ایساکو، که گام مهمی به سوی صرفه جویی در زمان،سهولت دسترسی و بهره وری برداشته است تاثیرات زیادی را در جهت افزایش رضایت مشتریان به همراه خواهد داشت.

با نگاهی اجمالی به این اپلیکسشن خواهید دید در صفحه ی اصلی این برنامه خدمات به صورت کلی به بخش های نوبت دهی، امداد فوری، نمایندگی ها، اتوکلیک، تماس با مرکز و اصالت قطعات تفکیک شده اند.  

نوبت دهی  
برخلاف گذشته که مشتریان مجبور به انتظار پشت خط های شلوغ تلفن بودند با سامانه همراه هوشمند ایساکو نوبت دهی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.  

امداد فوری  
از بارزترین مشکلات تماس تلفنی برای امداد فوری پیدا کردن محل دقیق درخواست دهنده بود،اما با استفاده از اپ ایساکو و ارسال موقعیت مکانی حتی می توان تا رسیدن امداد خودرو به محل، روی نقشه موقعیت دقیق جغرافیایی امدادگران را به صورت آنلاین مشاهده کرد. 

نمایندگی ها  
جستجوی موقعیت مکانی دقیق بر روی نقشه و اطلاعات تماس نمایندگی های مجاز فعال ایساکو از مزیت های دیگر این برنامه است. 
 
اتوکلیک  
اتوکلیک شامل سرویس دهی تعویض روغن، شمع، فیلترهوای موتور، فیلترهوای اتاق،فیلتر روغن موتور و تنظیم باد چرخ ها در محل مورد نظر مشتری می باشد.  

با این طرح دیگر نیازی به رفتن به تعمیرگاه نیست و با هربار استفاده وامتیاز دهی به  عملکرد سرویس کار و یا معرفی اتوکلیک به دیگران امتیازی به مشتری تعلق می گیرد که تبدیل به تخفیف برای استفاده از برخی خدمات  این اپ میشود.  

اصالت قطعات  
سامانه پیامک اصل بخرید.که به منظور تامین امنیت و شناسایی قطعات تقلبی از اصلی راه اندازی شده بود،آسانتر و سریع تر از قبل از طریق استعلام یا اسکن بارکد دوبعدی روی بسته بندی قطعات در این اپ قرار گرفته است.  

تماس با مرکز از جمله بخش های دیگر این اپلیکیشن است که برای پاسخگویی به سوال های مشتریان پیش بینی شده است.  

ایساکو موبایل مانعی به روی سودجویان  

 از کاربردی ترین خدمات ایساکو موبایل، می توان به آگاهی یافتن از اجرت دقیق سرویس دهی، قیمت قطعات و لوازم یدکی و آدرس  فروشگاهای معتبر اشاره کرد.

دفترچه الکترونیکی خدمات پس از فروش

ایساکو موبایل را می توان همانند دفترچه ای دانست که تاریخچه ی  تمامی فعالیت ها را ذخیره می کند و کاربر تنها با یک کلیک به تاریخ دقیق تمامی سرویس های که استفاده کرده است و هزینه ی آن ها دسترسی پیدا می کند. 

مشاهده ی مشخصات کارت طلایی خودرو و تاریخ اعتبار ایکو کارت و اعتبار دهی به آن نیز از دیگر مزیت های استفاده از اپلیکیشن ایساکو است.

با توجه به رشد سریع تکنولوژی در کشور و در دسترس قرار گرفتن هرچه بیشتر خدمات مبتنی بر اپلیکیشن این انتظار از سوی مردم پیش می آید که ارائه ی خدمات جدید شرکت ها در جهت راحتی و تسهیلات بیشتر در فرایند خدمت رسانی به آن ها باشد. 

ایساکو با چنین رویکردی است که توانسته به مدت 9 سال پیاپی مقام اول بهترین خدمات پس از فروش را به خود اختصاص دهد.

طراحی و ارائه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتری راهکار افزایش میزان وفاداری مشتریان است، موضوعی که امروزه در تجارت به عنوان مهم ترین اصل در حفظ بازار و ارتقای فروش از آن یاد می شود.


ارسال نظرات
موضوعات روز