پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
کی روش:کسی که در خدمت فوتبال ایران است از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می کند و با تمام تخصص و حمایتی که از تیمش دریافت کرد باز هم نتواسنت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
کد خبر: ۳۲۹۹۶
تیتر20 - کارلوس کی روش پس از پیروزی پنج بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا مقابل یمن در جمع خرنگاران حاضر شد و در خصوص اظهار نظر برانکو که دیروز صورت گرفته بود و عنوان شده بود تیم ملی چرا نتواند عراق را شکست بدهد گفت: می خندد... الان باید مسائل را به اتفاقات خانگی تغییر بدهیم. قبل از اینکه حرفی در این مورد بزنم باید دوباره به بازیکنانم تبریک بگویم و از سرمربی یمن هم تشکر کنم. از هواداران ایران و یمن ممنون هستم. در مورد این آقا باید بگویم همه او را می شناسیم! او فردی است که همیشه می گفت فوتبال ایران سیرک است!

وی تاکید کرد: دقیقا در لحظاتی که ۸۵ میلیون ایرانی برای تیمشان دعا می کنند فردی هوشمند و خارق العاده مربی عراق را تحسین می کند. کسی که در خدمت فوتبال ایران است  از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می کند و با تمام تخصص و حمایتی که از تیمش دریافت کرد باز هم نتواسنت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. حمایتی که باعث شد تیم های دیگر ضرر کنند اما او شهره است که از بازیکنان اوکراینی حمایت کند! بهتر است در این شرایط این مرد باهوش را تنها بگذاریم.
ارسال نظرات
موضوعات روز