سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
دبی همیشه می‌خواهد شهر اولین‌ها باشد، به همین دلیل هم این بار اولین سوپرمارکت دریایی در این منطقه معرفی شده است.
کد خبر: ۳۳۰۰۰
اولین سوپرمارکت شناور دنیا، اینبار در خاورمیانه!

تیتر20 - وسط دریا در حال قایق‌سواری یا لذت بردن از سرعت بالای جت اسکی هستید که هوس یک نوشیدنی یا میان‌وعده به سرتان می‌زند، اگر در دبی باشید، نیازی نیست به ساحل برگردید چون در میان دریا می‌توانید به سوپر‌مارکت بروید! دبی همیشه می‌خواهد شهر اولین‌ها باشد، به همین دلیل هم این بار اولین سوپرمارکت دریایی در این منطقه معرفی شده است.

این شناور که با هدف ارائه‌ی خدمات فروش در دریا ساخته شده است، کاری از شرکت معروف ماجد الفطيم‎ است. حدود ۳۰۰ خوراکی در این شناور آماده‌ی فروش به افرادی است که با قایق یا جت اسکی مشغول تفریح یا ماهیگیری هستند. حتی نیازی به پیاده شدن هم نیست، فقط به پنجره‌ی شناور نزدیک شوید و سفارش خود را بگیرید، به همین سادگی. حتی اگر فاصله زیادی با شناور دارید یا برنامه‌ی خاصی دارید که نیاز به حضور شناور است، با آن‌ها تماس بگیرید یا از طریق اپلیکیشنی که در اختیارتان قرار می‌دهند، سفارش را ثبت کنید.

مدیرعامل ماجد الفطيم‎، هانی ویس درباره این پروژه‌ی مبتکرانه گفت: «ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که به مشتریان خود نه تنها در ساحل بلکه در هرجایی و همیشه می‌توانیم خدمات دهیم.»

اولین سوپرمارکت شناور دنیا، اینبار در خاورمیانه!

آیا واقعاً به سوپرمارکت شناور احتیاج داریم؟

ویس در پاسخ به این سوال می‌گوید: «من فکر می‌کنم باید نیاز را ایجاد کنیم.»

او از این که این خدمت مبتکرانه مشتری خواهد داشت مطمئن است. در ساخت این شناور به محیط زیست هم توجه شده است. موتور آن با باتری‌های قابل شارژ کار می‌کنند، به علاوه یک مکنده دارد که خرده زباله‌های رها شده در دریا را در مخزنی جمع می‌کند تا در محل مناسب تخلیه شود.

این شناور در حال حاضر اولین نمونه از نوع خودش محسوب می‌شود و ۶ روز در هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۹ خدمت‌رسانی می‌کند. باید منتظر ماند تا نتیجه‌ی کار را مشاهده کرد، اگر از سوپرمارکت دریایی استقبال شود پس باید منتظر تعداد بیشتری از آن باشیم. به نظر شما چنین پروژه‌ای جواب می‌دهد و مردم از آن استقبال می‌کنند؟/ arabianbusiness.com
ارسال نظرات
موضوعات روز