جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
این روزها شایعات زیادی درباره بودیمیر مهاجم کروات و خرید جدید برانکو و پرسپولیس در نیم فصل دوم به گوش می رسد. از بی کیفیت بودن و آمادگی او برای خداحافظی تا نقطه مقابل آن آمادگی بالا و توانمندی فوق العاده اش !
کد خبر: ۳۳۱۱۶
تیتر20 - پس از اعلام رسمی پرسپولیس برای جذب یک مهاجم خارجی برای نیم فصل دوم ، نام های فراوانی برای پیوستن به این تیم اعلام شد ، اما در نهایت این ماریو بودیمیر بود مهاجم کروات دیناموزاگرب بود که در تمرین‌ شرکت کرد تا سرخ‌پوشان یک مهاجم اروپایی را در ترکیب خود داشته باشند.

اما پس از این خبر ،  شایعات زیادی درباره بودیمیر مهاجم کروات و خرید جدید برانکو و پرسپولیس در نیم فصل دوم در فضای رسانه ای ایران منتشر شد ، از بی کیفیت بودن و آمادگی او برای خداحافظی تا نقطه مقابل آن آمادگی بالا و توانمندی فوق العاده اش !

در این بین و در اتفاقی عجیب و جنجالی بعد از قطعی شدن انتقال بودیمیر به پرسپولیس، یک رسانه نزدیک به باشگاه دیناموزاگرب اعلام کرد:

«این مهاجم ۳۲ ساله قصد داشت در پایان این فصل از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند که با پیشنهاد برانکو از این تصمیم منصرف شد و به جمع قرمزهای تهران اضافه شد.»

با وجود چنین شایعانتی ، نزدیکان به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که برانکو سرمربی سرخپوشان اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد و برای همین هم برای جذب این بازیکن خودش شخصا با این بازیکن وارد مذاکره شد. بر اساس اعلام این افراد ، برانکو در تعریف این مهاجم اعلام کرده است که بودیمیر بازیکنی است که روی هوا تبحر بسیار زیادی دارد و شم بالای گلزنی او باعث شد تا این بازیکن به یکی از مهم ترین تیم های اروپا و کرواسی بپیوندد و در دیدار های حساس برای این تیم گلزنی کند.

بدین ترتیب می توان نتیجه گیری کرد که این بازیکن در ۳۲ سالگی به دنبال خداحافظی از فوتبال نیست و قطعا در این سن و سال حداقل می تواند به فکر درآمدزایی در سالهای پایانی فوتبال خود باشد.

از سوی دیگر  برانکو روی این بازیکن حساب ویژه ای به خصوص برای لیگ قهرمانان آسیا باز کرده است و در کنار سرعت تیمی خود به دنبال استفاده از ضربات سر مهاجم کروات جدید خود است.

خلاصه اینکه سرمربی سرخپوشان در گفتگو با مسئولان باشگاه اعلام کرده است که شایعه قصد خداحافظی بودیمیر از فوتبال اصلا صحت ندارد و این بازیکن اگر به پرسپولیس هم نمی آمد، چند سال دیگر در سطح اول اروپا بازی می کرد./پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز