جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
بعد از دیدار با چین و درخششی که مهدی در این بازی داشت، او به گلایه از یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرداخت. این فرد کسی نبود غیر از پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای این باشگاه که اتفاقا در ورزشگاه محمد بن زاید هم حضور داشت و با پیراهن قرمز تیم ملی بازی را از نزدیک تماشا کرد.
کد خبر: ۳۳۳۹۸
تیتر20 - مهدی طارمی پیش از ترک میکس زون ورزشگاه با سه خبرنگاری که اطرافش بودند گفت حرف هایی برای گفتن دارد. خبرنگار خبرآنلاین یکی از آنها بود. مهدی گفت دوست دارد این حرف ها را بزند. او گفت: «در یک تورنمنت که چند بازی برگزار می شود ممکن است من و یا سردار و یا هر بازیکنی یک یا چند فرصت از دست بدهیم و این یک مساله طبیعی است ولی اینکه بعد از بازی ها این همه هجمه وارد کنیم که مثلا این اتفاق افتاد یا فلان شد اصلا کار درستی نیست! سه چهار بازی دندان روی جگر بگذارید. بعد از آن اگر اتفاق بدی افتاد هر چه خواستید به من بگویید. متاسفانه شرایط طوری است که وسط بازی یکی به من می گوید خاک بر سرت و یکی می گوید بی غیرت و یکی می گوید خیریت.»

او با گلایه از پندار خمارلو می گوید: «نمی دانم چگونه بگویم خدا از پندار خمارلو نگذرد گفت خیرت و این حرف را به من نسبت داد و عادل فردوسی پور هم به آن دامن زد.»
ارسال نظرات
موضوعات روز