جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
بازار فرش سرای ابریشم برنامه‌ ورود به صنعت دکوراسیون منزل دارد.
کد خبر: ۳۳۴۱۱
یک برند معروف فرش وارد صنعت دکوراسون منزل شد!

تیتر20 - بازار فرش سرای ابریشم با برگزاری مراسمی از هویت جدید برند رونمایی و برنامه‌های آتی شرکت جهت ورود به صنعت دکوراسیون منزل را اعلام کرد.

یک برند معروف فرش وارد صنعت دکوراسون منزل شد!

دکتر محمد مهدی روحانی، مدیرعامل سرای ابریشم در سخنانی پیرامون دلایل تغییرات اساسی در مدل کسب‌وکار سرای ابریشم اظهار داشت: «در مدل اولیه که 5 سال آغازین کار بود ، ما به عنوان مالک، فضای فروشگاهی را به صورت اجاره در اختیار برندها قرار دادیم که این روند تا دی ماه پارسال ادامه داشت و پس از آن تصمیم گرفتیم با یکپارچه‌سازی تمامی فروشگاه‌ها، خودمان به شکل یک مرکز واحد اقدام به فروش فرش ماشینی از تمام برندها کنیم و برای موفقیت در این امر، تیم فروشندگان جدید را استخدام کرده و آموزش دادیم. اما به تدریج احساس کردیم تغییرات باید ریشه‌ای‌تر باشد و لازم است تا تمامی هویت ما تغییر کند.

وی افزود: نگاه این مجموعه نه فقط ارائه و فروش محصول فرش، بلکه تمرکز بر زییایی کل خانه، سلیقه و دکوراسیون است و در این مسیر، از تمامی محصولات تولیدکنندگان در عرصه‌های مختلف در سرای ابریشم حضور خواهند داشت.

یک برند معروف فرش وارد صنعت دکوراسون منزل شد!

پیله ابریشم دستمایه طراحی لوگوی جدید سرای ابریشم

در این مراسم از لوگوی جدید سرای ابریشم نیز رونمایی شد که ترکیبی از چهار پیله‌ی ابریشم به عنوان ماده‌ی اولیه‌ی تولید فرش اصیل ایرانی است که هر یک از این پیله‌ها نمادی از یکی از عناصر اصلی برند این مجموعه و نمادی است از اصالت و کیفیت. ترکیب چهار پیله‌ی کرم ابریشم در لوگوی جدید این مرکز، نمایانگر پروانه است که نشانی از زیبایی و تکامل کرم ابریشم و نمادی است از زیبایی، تعادل و آرامش.

این لوگو که جایگزین لوگوی قبلی سرای ابریشم می‌شود، با ریشه در گذشته و عناصر اصیل ایرانی، ساده و مدرن است و می‌تواند در فعالیت‌های ارتباطی آینده‌ی سرای ابریشم به صورت گویاتری، پیام این برند را به مخاطب منتقل کند.

شعار یا تگ لاین برند سرای ابریشم که در گذشته «گلستان فرش ایران» بود نیز اینک با تگ لاین «انتخاب کنید» جایگزین شده است.

طراحی فونت اختصاصی سرای ابریشم توسط دامون خانجان‌زاده

اقدام دیگر مهم سرای ابریشم که برای اولین بار در صنعت فرش ایران اقدام شد نیز، رونمایی از فونت یا دستخط اختصاصی این برند بود تا هویت ممتاز و منحصر به فرد این برند را تکمیل کند. برای طراحی این فونت اختصاصی، سرای ابریشم از دامون خانجان‌زاده کمک گرفت که یکی از برترین طراحان فونت ایران است.



ارسال نظرات
موضوعات روز