جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
زرد آلو چهار فصل شد!

تیتر20 - متاسفانه، برخی از میوه ها هستند که فقط فصل خاصی از سال و حتی روزهای معدودی از یک فصل در دسترس هستند و همین باعث می شود مثلا وقتی آدم هوس یکی از این میوه ها را می کند، گاهی درحسرت بماند.
تکنولوژی بسته بندی و نگهداری میوه ها که روز به روز هم پیشرفته تر می شود قسمتی از این مشکل را حل کرده است. مثلا اگر شما هوس میل کردن یکی دو تا زردآلوی تازه به سرتان می زند با نگاه کردن به کمپوت زرد آلوی سحر که محتوای آن بیشترین قرابت را با یک زردآلوی تازه دارد، این حس حسرت را می توانید با نوش جان کردن چند زردآلوی ترد و شیرین از بین برد.
صنایع غذایی سحر که یکی از نام های شناخته شده و معتبر در بازار و صنعت غذای کشور و حتی خارج از کشور است، از جمله محصولاتی که ارائه می کند کمپوت زردآلوست که شهرت و طرفداران خاص خود را دارد.
در فصل زمستان وقتی هوس لمس و چشیدن چند زرد آلوی زرد رنگ و‌آب دار و خوش طعم به سرتان زد، اگرچه نمی شود به باغ و بستان سری زد و زردآلویی از درخت چید، اما می توان سری به سوپرمارکت محله زد و تا سال دیگر به همین قناعت کرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز