جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
تیتر20 گزارش می دهد؛
بانک حکمت ایرانیان با ارائه دو محصول و خدمت جدید در این همایش حضور یافته و مدیران و کارشناسان بانک حکمت ایرانیان در غرفه بانک به معرفی خدمات و محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک می پردازند.
کد خبر: ۳۳۴۷۱
بانک حکمت ایرانیان با دست پر در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت حاضر شد

تیتر20 - بانک حکمت ایرانیان در نمایشگاه جانبی هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت حضوری فعال دارد. این بانک با ارائه دو محصول جدید در این همایش حضور یافته و مدیران و کارشناسان بانک حکمت ایرانیان در غرفه بانک به معرفی خدمات و محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک می پردازند.  

نخستین محصول جدید بانک حکمت ایرانیان کارتهای او.پی.جی حکمت بانک است که به صورت VIP ارائه می شود و مخصوص افرادی است که تجارت بانکداری شرکتی دارند. این کارت ها که عموما به نام کارت OTP معروف است با قابلیت صدور رمزهای یکبارمصرف شناخته می شوند.

بانک حکمت ایرانیان با دست پر در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت حاضر شد

بنابر توضیحات مسئولین این بانک محصول جدید بانک حکمت چند قابلیت دارد. نخست اینکه قابلیت رمزگذاری دارد مثل کارت های تراکنشی بانکی که انواع تراکنش ها با آن انجام می شود، البته رمز در این نوع کارتها به صورت رمز یکبار مصرف است که برای هر یکبار تراکنش، رمز جدید صادر و مورد استفاده دارنده کارت قرار می گیرد.


به عنوان مثال در خریدهای اینترنتی و در استفاده از خدمات اینترنت بانک، در هر بار استفاده رمز جدید برای کاربر صادر و ارسال می شود و این رمز فقط برای همان مورد و همان یکبار قابل استفاده است، در مراجعات بعدی و سایر تراکنش ها معتبر نیست. این قابلیت، امکان سواستفاده از رمز کارت های بانکی را به حداقل میزان ممکن می رساند و امنیت حساب را برای کاربر در مقابل مسائلی نظیر پژواک رمز یا سواستفاده رباتهای رمزخوان در فضای اینترنت تامین می کند.

بانک حکمت ایرانیان با دست پر در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت حاضر شد

محصول بعدی کیوسک ایرانیان نت است که این کیوسک شبیه یک شعبه مجازی بانکی عمل می  کند و تمام مبادلات بانکی از طریق کیوسک های ایرانیان نت انجام می شود. داخل این کیوسک ها به دستگاه های  VTM مجهز است که همه امکانات و خدمات بانکی را برای مشتری فراهم می کند و در واقع یک شعبه مجازی است که با ارتباط مجازی با یک بانکدار قابلیت ارائه اناع خدمات و سرویس ها را برای مشتریان بانک حکمت مهیا ساخته است و همچنین امکان طرح پرسش ها و مشکلات در هنگام عملیات بانکی از سوی کاربر با کارشناسان فراهم  شده و به صورت آنلاین می توانند مشکلات را مطرح و در لحظه پاسخ خود را دریافت نمایند.VTM  ، پایانه نقدی، خودپرداز، پین‌پد و ویدیوبنکینگ از سرویس‌های قابل ارائه در ایرانیان نت است.

همچنین علاقه مندان می توانند از غرفه بانک حکمت ایرانیان در حاشیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در سالن همایش های برج میلاد دیدن نمایند.

لازم به ذکر است که هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع انقلاب بلاک‌چین، نهم و دهم بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد در حال برگزاری است./سارا دلیریان

بانک حکمت ایرانیان با دست پر در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت حاضر شد



ارسال نظرات
موضوعات روز