جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
برای اغلب کسانی که به دبی سفر می کنند به قصد خرید های عمده به این شهر می روند، مرکز خرید دبی اوت لت مال هم یکی از بهترین مراکزی است که در آن می توانید به طور عمده با قیمت های مناسب خرید نمایید.
کد خبر: ۳۳۵۶۰
در "دبی اوت لت مال" چه خبر است؟

تیتر20 -  برای اغلب کسانی که به دبی سفر می کنند به قصد خرید های عمده به این شهر می روند، مرکز خرید دبی اوت لت مال هم یکی از بهترین مراکزی است که در آن می توانید به طور عمده با قیمت های مناسب خرید نمایید.

 مجموعه ای بزرگ با بیش از ۲۴۰ فروشگاه معتبر که بیش از ۱۲۰۰ نوع از مارک های معروف و شناخته شده جهان نظیر دی کی ان وای، بربری، گس و منگو را در دل خود جای داده است. مجموعه اجناسی که در این فروشگاه وجود دارد در طول سال بین ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف می خورند و با قیمتی باورنکردنی به فروش می رسند.

بهترین راه برای دسترسی به اوت لت مال دبی از طریق ماشین با اتوبوس های شاتل (حمل و نقل) خواهد بود. برای خرید در زمانی بهتر و خلوت تر هنگام صبح به این فروشگاه بروید تا در کمال آرامش مایحتاجتان را تهیه نمایید.

از جمله امکاناتی که در این مرکز خرید وجود دارد می توان به دستگاه خودپرداز، میز خدمات مشتری، دستشویی، امکانات تعویض کودکان، خدمات نگهداری از چمدان، تلفن عمومی، نمازخانه و اتاق نوزادان و والدین می باشد.

 این مرکز خرید در جاده العین قرار گرفته و از طریق تاکسی با اتوبوس قابل دسترسی است، چنانچه مایل به استفاده از مترو هستید خط ۶۶ و ۶۷ اتوبوس از ایستگاه اتوبوس الغبیبه (Al Ghubaiba) در منطقه بور دبی و نزدیکی ایستگاه مترو الغبیبه شما را به اوت لت مال می رسانند./الی گشت


ارسال نظرات
موضوعات روز