جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
غلامی: مطمئن باشید در لیگ می‌مانیم
مهاجم تیم سپیدرود رشت می‌گوید که تیمشان با توجه به امکاناتی که علی کریمی برای آن‌ها فراهم کرده است در لیگ برتر باقی می‌ماند.
کد خبر: ۳۳۵۸۴
تیتر20 -  تیم سپیدرود شب در بازی جام حذفی خود برابر پرسپولیس تهران علی‌رغم نمایش خوبی که داشت شکست خورد تا با گل دقایق پایانی حذف تلخی را از گردونه مسابقات تجربه کند. محمد غلامی مهاجم با تجربه سرخپوشان رشتی در خصوص این دیدار گفت: در کل دو تیم خوب بازی کردند. پرسپولیس نایب قهرمان آسیاست و ما با این تیم بازی کردیم. در این مسابقه پا به پا حریف جلو رفتیم و عالی بودیم. اما در 10 دقیقه پایانی تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم. من فکر می‌کنم همه بازیکنان فوق العاده بودند. حقیقتا هدف و نگاه ما بیشتر بر روی لیگ و جدال با سایپا تهران است.

 

مهاجم تیم سپیدرود در ادامه گفت:


علی آقا و دستیارانشان در تعطیلات زمستانی خیلی با ما کار کردند. هم در تهران و هم در رست از لحاظ فنی و تاکتیکی کار زیادی صورت گرفت. ما مقابل پرسپولیس 4 بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم. بازیکنان خارجی و هم‌چنین پیام صادقیان و میلاد شیخ سلیمانی برابر پرسپولیس به میدان نرفتند و به بازی با سایپا خواهند رسید. من و آقای ابراهیمی هم برای بازی در لیگ برتر بر روی نیمکت بودیم. دیدار اولمان بسیار مهم است و به دنبال کسب هر سه امتیاز میدان خواهیم بود.

 وی در خصوص نقل و انتقالات زیاد تیمش در تعطیلات زمستانی نیز گفت: کار هماهنگی سخت است. اما با توجه به تمرینات و مسابقات تدارکاتی که داشتیم آن هارمونی لازم به وجود آمده و معتقدم علی آقا به خوبی می‌دانند چه کاری انجام دهند تا مشکلی به وجود نیاید.

 
غلامی هم‌چنین در رابطه با آینده سختی که در لیگ دارند گفت: ما اصلا در فکر این نیستیم که سقوط کنیم. تمام فکر ما این است که رتبه تک رقمی به دست آوریم و مطمئن باشید با کمک رهبرمان، علی کریمی و تماشاگران در لیگ برتر باقی خواهیم ماند. خوشبختانه آقای کریمی تا به اینجا به هر قولی که دادند عمل کردند. علی آقا امکاناتی را فراهم کردند که مثل اروپا است. من در اکثر باشگاه‌ها بودم و هیچ جا اینگونه نبوده و تنها مشکل ما در حال حاضر زمین چمن طبیعی است. همه هم قسم شدیم تیم را نگه داریم و قطعا این اتفاق رخ می‌دهد./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز