جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
گزارش ویژه
امروزه بیش تر مشاهده می شود در ساختمان های ساخته شده از عایق صوتی دیوار مشترک استفاده نمی شود و همین امر موجب شده که به راحتی صدا از واحدی به واحد دیگر عبور کند و سکوت و آرامش را از کسانی که در ساختمان سکونت دارند بگیرد.
کد خبر: ۳۳۶۸۰
اجرای عایق صوتی دیوار مشترک در ساختمان

تیتر20 - در صنعت ساختمان سازی به منظور پایین آوردن هزینه ها و سود بالا در پروژه های پیمانکاری ساختمان هایی که در حال ساخت هستند و حتی در مواردی که امروزه بیش تر مشاهده می شود در ساختمان های ساخته شده از عایق صوتی دیوار مشترک استفاده نمی شود و همین امر موجب شده که به راحتی صدا از واحدی به واحد دیگر عبور کند و سکوت و آرامش را از کسانی که در ساختمان سکونت دارند بگیرد.استفاده ازعایق صوتی دیوار مشترک برای ساختمان های بزرگی که از تعداد واحد زیادی برخوردار هستند ضروری است.

عایق صوتی دیوار مشترک  
در مناطق شهری میزان آلودگی صوتی به نسبت سایر مناطق بیش تر می باشد .زندگی در آپارتمان های مسکونی و نزدیک بودن محل زندگی افراد به یکدیگر با گذشت زمان مشکلاتی را برای ساکنین ساختمان ایجاد خواهد کرد .به منظور جلوگیری از انتقال صوت بین دیوارها ازعایق صوتی دیوار مشترک استفاده می کنند .عایق صوتی به منظور جلوگیری از عبور صدا بین دو دیوار عمل می کند . عایق های صوتی مناسب دیوارها ضخامتی به اندازه 7 الی 15 میلی متر را دارا می باشند . 
جهت خرید عایق صوتی مناسب و مشاوره با کارشناسان ما می توانید به وبسایت ساختمون مراجعه نمایید .جهت اطلاع از قیمت و کیفیت عایق صوتی مناسب می توانید با نمایندگی های فعال در سراسر کشور تماس حاصل نمایید .

بهترین عایق صوتی دیوار مشترک کدام است ؟
براساس تحقیقات صورت گرفته کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که بهترین عایق صوتی دیوار مشترک ، عایق های صوتی و حرارتی پشم شیشه و سنگ می باشند . این عایق ها به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی نیز در ساختمان ها نیز استفاده می شوند .امروزه استفاده از عایق های صوتی به دلیل سازگار بودن با محیط زیست کم ترین آسیب و ضرر را به محیط زیست وارد می کنند و گزینه مناسبی برای عایق کاری ساختمان به شمار می روند . با عایق های صوتی دیوار مشترک آرامش و سکوت را به خانه های خود هدیه کنید و از شلوغی و سر و صداهای اضافی در امان باشید . 

ویژگی عایق صوتی دیوار مشترک
مشخصه اصلی عایق صوتی دیوار مشترک این است که از انتقال صوت و اتلاف انرژی در محیط جلوگیری می کند . در برابر فشار، تغییرات ناگهانی دما ،عوامل بیماری زایی قارچی و میکروبی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. عایق های صوتی عمر مفیدی دارند و به دلیل سازگاری با محیط کم ترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند . عایق صوتی دیوار مشترک روشی مطمئن به منظور جلوگیری از انتقال صدا به محیط پیرامون و اتلاف انرژی در محیط می باشد .

تاثیرات استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک
باور غلط و اشتباهی در بین مردم وجود دارد این است که دانسیته و تراکم بالا موجب می شود عایق های حرارتی و صوتی کارایی خوبی را از خود داشته باشند اما این گونه که تصور می کنند نیست . روش نصب و اجرای درست عایق های صوتی دیوار مشترک در عایق کاری صحیح ساختمان نقش مهمی را ایفا می کند . پیمانکاران باید به این موضوع توجه کافی داشته باشند. روش صحیح عایق کاری ساختمان به این صورت است که در زمان ساخت دیوارها بین دو تیغه جدا کننده فضایی ایجاد شود و در بین این فضا پل ارتباطی نباشد و در پایان عایق کاری دیوارها به طور کامل انجام شود . فضای ایجاد شده بین دو تیغه باعث می شود که صوت در بین دو دیوار محبوس شود و از دیوار عبور نکند . یکی از مناسب ترین و پرکاربردترین روش های عایق کاری صوتی دیوار مشترک استاندارد می باشد . 

برخی از پیمانکاران از دیوارهای بتنی جهت عایق کاری صوتی در ساختمان سازی استفاده می کنند تا خریداران به این نتیجه برسند چون از بتن در دیوارها استفاده شده پس عایق خوبی برای صوت می باشند اما این گونه نیست ، چرا که هرچه مصالح به کار رفته در ساختمان سخت تر و سنگین تر باشند صدا با شدت بیش تری عبور خواهد کرد . مشاوران ما در وبسایت ساختمون شما را برای انتخاب مناسب عایق صوتی راهنمایی می کنند. مشاوره های لازم جهت انتخاب بهترین عایق صوتی و حرارتی را به شما خواهند داد، جهت ارتباط با آن ها می توانید با شماره تماس های درج شده در وبسایت ساختمون تماس حاصل نمایید .
وب سایت ساختمون در زمینه درب ضد سرقت، کفپوش اپوکسی و دوربین مدار بسته و دکوراسیون داخلی به معرفی خدمات دهنگان می پردازد

ارسال نظرات
موضوعات روز