جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
سازمان لیگ در پی جریمه عجیب سرخپوشان
این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس را به علت عدم توجه به تبلیغات محیطی در بازی برابر پدیده با جریمه مواجه کند.
کد خبر: ۳۳۶۹۴
تیتر20 -   در این دو هفته حواشی عجیبی حول محور باشگاه پرسپولیس را گرفته است. آخرین حاشیه که قبل از بازی با فولاد خوزستان بود و بحث زیادی نسبت به آن انجام شد. اما اولین حاشیه برای آن‌ها هفته گذشته و قبل از انجام دیدار با پدیده مشهد شکل گرفت. جایی که مسئولان سازمان لیگ در صدد لغو بازی بودند و اگر فشارهای لازم نبود احتمال تعویق آن وجود داشت. اما بعد از اتمام مسابقه سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات عدم توجه به تبلیغات محیطی و سرخود عمل کردن باشگاه پرسپولیس در نصب تابلوهایی خارج از قرارداد سازمان لیگ را دلیل لغو احتمالی این مسابقه دانست.


گویا ماجرا از این قرار است که مسئولان استادیوم آزادی در یک اقدام غیرقانونی با یک شرکت بسیار معروف و فعال در صنعت فرش قرارداد تجاری و تبلیغاتی امضا کرده و بنرهای مربوط به این شرکت را به صورت دو لایه در اطراف زمین و هم‌چنین طبقه دوم کار کرده است. این در حالی است که سازمان لیگ از ابتدای شروع مسابقات با یک شرکت ثابت قرارداد منعقد کرده و تبلیغات محیطی در همه استادیوم‌های ایران را به آن‌ها واگذار کرده و همین امر باعث شده که مسئولان سازمان لیگ به علت عدم توجه به این موضوع در صدد لغو بازی با پدیده برآیند.


حالا سازمان لیگ قصد دارد که باشگاه پرسپولیس را با جریمه مواجه کند. گویا طبق مقررات سرخپوشان که به عنوان میزبان معرفی شده بودند این وظیفه را داشتند که استادیوم آزادی را به صورت خالی و لخت در اختیار سازمان لیگ برای نصب تابلوهای محیطی قرار می‌دادند که این کار را انجام ندادند و حالا باید جریمه‌ای را به علت توجه به این موضوع پرداخت کنند. تنبیهی عجیب که به سود استادیوم آزادی و به ضرر پرسپولیسی‌ها شده و باید آن را جزو موضوعات عجیب در فوتبال ایران دانست./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز