جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
با 10 شهر ارزان آمریکا برای خرید خانه آشنا شوید.
کد خبر: ۳۳۸۲۵
تیتر20 - بر اساس جمع‌آوری اطلاعات مربوط به متوسط بهای مسکن و متوسط درآمد ساکنان شهرهای مختلف آمریکایی، ارزان ترین شهرهای این کشور برای خرید خانه که در سال قبل شاهد کاهش قیمت مسکن و افزایش متوسط درآمد ساکنان خود بوده اند عبارت اند از:

۱- آناپولیس، مری‌لند:

به گزارش فاکس بیزینس، در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۹.۴ درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۵ درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط قیمت خانه این شهر از ۵۰۰هزار دلار در سال گذشته به ۴۷۵ هزار دلار کاهش و متوسط درآمد از ۷۴هزار و ۱۷۸ دلار در سال به ۸۱هزار و ۱۴۳ دلار افزایش یافته است. بنابراین به فرض پس انداز کامل حقوق، برای خرید خانه در این شهر حدود ۶ سال زمان لازم است.

۲- مورفریزبورو، تنسی:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۸.۵  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۱.۶ درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط قیمت خانه این شهر از ۲۸۳هزار و ۱۵۷ دلار در سال گذشته به ۲۲۷ هزار و ۹۰۰ دلار کاهش و متوسط درآمد از ۵۳هزار و ۲۴۱ دلار در سال به ۵۷هزار و ۷۵۳ دلار افزایش یافته است. بنابراین به فرض پس انداز کامل حقوق، برای خرید خانه در این شهر حدود ۵ سال زمان لازم است.

۳- اوماها، نبراسکا:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۵.۸  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۷.۳ درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط قیمت خانه این شهر از ۲۳۲هزار دلار در سال گذشته به ۲۱۵ هزار دلار یافته است.

۴- نشویل، تنسی:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۵.۹  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۸.۳ درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط قیمت خانه این شهر از ۳۱۹هزار دلار در سال گذشته به ۲۷۱ هزار و ۹۰۰ دلار کاهش و متوسط درآمد به ۵۲هزار و ۸۵۸ دلار افزایش یافته است. بنابراین به فرض پس انداز کامل حقوق، برای خرید خانه در این شهر حدود ۵ سال زمان لازم است.

۵- سیپرس، تگزاس:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۷  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۱.۲ درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط درآمد از ۸۴هزار و ۴۶۹ دلار در سال به ۹۰هزار و ۳۴۵ دلار افزایش یافته است.

۶- لیوونیا، میشیگان:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۵.۴  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۱.۹ درصد کاهش یافته است.

۷- الکساندریا، ویرجینیا:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۴.۷  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۳.۶ درصد کاهش یافته است.

۸- دنور، کلرادو:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۶.۸  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۲.۱ درصد کاهش یافته است.

1717

۹- ری لیگ، کارولینای شمالی:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۴.۹  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۴.۳ درصد کاهش یافته است.

۱۰- چارلستون، کارولینای جنوبی:

در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر ۶.۵  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن ۰.۳ درصد کاهش یافته است./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز