شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
هوادارن پرسپولیس در اقدامی اینستاگرامی، دست به تحریک تیم‌های رقیب استقلال در آسیا زدند.
کد خبر: ۳۳۸۳۱
تیتر20 - تنها چند روز تا آغاز دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. استقلال تهران در یکی از سخت‌ترین گروه‌های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

 
الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات هم‌گروهان استقلال هستند که قهرمان لیگ‌های خودشان شده‌اند و پای با این رقابت‌ها گذاشته‌اند. آخرین خرید آبی‌پوشان آیاندا پاتوسی بود که بعد از کلی حواشی و جنجال به وجود آمده در مورد اینکه شرایط عقد قرارداد با استقلال را ندارد، به این تیم پیوست.

 این در شرایطی بود که پیش از این سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بودند این بازیکن به دلیل اینکه در دو سال گذشته در تیم ملی کشورش بازی نداشته، نمی‌تواند به لیگ ایران بیاید و با استقلال قرارداد ببندد. با این تفاسیر بعد از رایزنی‌های فراوان و البته استعلام‌های مختلف این امر صورت پذیرفت تا این بازیکن بتواند در لیست استقلال برای بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جای بگیرد.

 بعد از رسمی شدن قرارداد این بازیکن با استقلال، هوادارن تیم‌های مختلف لیگ برتری به این موضوع اعتراض کردند و در فضای مجازی به انتقاد پرداختند. در تازه‌ترین اقدامی که صورت گرفته، هوادارن پرسپولیس با هجوم به صفحه اینستاگرامی باشگاه‌های هم‌گروه با استقلال در آسیا، از آنها خواسته‌اند که بر علیه استقلال شکایت کنند چرا که این تیم با آیاندا پاتوسی به صورت غیر قانونی قرارداد بسته است. این اتفاق در روزهای اخیر سوژه فضای مجازی شده بود./ورزش11
ارسال نظرات
موضوعات روز