جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
ایده‌های دکوراسیون؛
نارنجی و قهوه‌ای هر دو از طیف رنگ‌های گرم محسوب می‌شوند که ترکیب این دو با هم برای فضا‌هایی دنج بی نظیر می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۵۹
تیتر20 - یک ترکیب نسبتا شیک و متفاوت در دکوراسیون شما می‌تواند همین ترکیب رنگ بژ با نارنجی باشد، این ترکیب در کنار یک رنگ سبز حالت تعادل و حس گرما را به خوبی برای شما ایجاد می‌کند و ترکیبی است که می‌تواند علاوه بر سنگین بودن اثر انرژی بخشی خود را نیز داشته باشد. اگر به دنبال یک ترکیب خاص و متفاوت و شیک می‌باشید پیشنهاد من به شما انتخاب این دو رنگ متفاوت برای دکوراسیون منزل تان است.

ترکیب گرما بخش نارنجی و قهوه‌ای
نارنجی و قهوه‌ای هر دو از طیف رنگ‌های گرم محسوب می‌شوند که ترکیب این دو با هم برای فضا‌هایی دنج بی نظیر می‌شود، این ترکیب برای فضا‌هایی که پویایی و حرکت در آن بیشتر است مثل آشپزخانه نیز دلچسب است. اما دقت داشته باشید که در ترکیب‌هایی این چنینی به دلیل ماهیت گرم هر دو رنگ باید حتما باید با رنگ سومی حس تعادل را در محیط ایجاد کنیم به طور مثل یک رنگ خنثی مثل: خاکستری یا نقره ای، همان طور که می‌بینید برای این ترکیب توانسته با انتخاب لوازم آشپزخانه سیلور (نقره ای) تعادل را در محیط ایجاد کند.

ترکیب منحصر به فرد نارنجی و سبز
نارنجی از آن رنگ‌هایی است که نیاز نیست شما یک خروار از آن را در طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید تا تاثیر گذار باشد، اتفاقا بلعکس استفاده‌ی موردی از آن در فضا بیشتر تاثیر گذار خواهد بود. به طور مثال استفاده از این رنگ حتی در حد چند کوسن کوچک در فضای نشیمن و فضای شما را گرم و دلچسب می‌کند. ترکیب سبز و نارنجی همان رنگی است که برای داشتن فضای منحصر به فرد خود باید به سراغش بروید.

مشکی و نارنجی خیره کننده
اگر به دنبال یک ترکیب خاص و خیره کننده هستید این ترکیب همان ترکیب مورد نظر شماست. رنگ مشکی خاصیت خنثی دارد که نارنجی به آن یک تم و زمینه‌ی گرم و متفاوت می‌بخشد و فضا را از یک محیط ساکن و بی روح به یک محیط پویا و پر انرژی تبدیل می‌کند، امتحان کنید حتما مجذوبش می‌شوید!

بیشتر بخوانید: ۴ ایده طلایی برای نونوار کردن خانه با کمترین هزینه‌ ممکن!

ترکیب دوست داشتنی نارنجی و آبی
اصلا اسم اتاق کودک که میاید پشت بندش شادی و انرژی هم می‌آید، ترکیب بی نظیر و دوست داشتنی نارنجی و آبی همان ترکیبی است که که بچه‌های شما حتما شیفته اش می‌شوند و محال است اتاق خودشان را ترک کنند، پس اگر می‌خواهید گوله‌های انرژی خودتان را یک جا بند کنید از این ترکیب برای اتاقشان استفاده کنید که حتما موثر خواهد بود.

ترکیب ساده، اما خاص با سفید و نارنجی
رنگ سفید از آن دسته رنگ‌های خنثی و ساده است که در عین سادگی بسیار خوش ترکیب و کار راه انداز است. اگر به دنبال یک ترکیب رنگ پر انرژی و دم و دست و ساده هستید این ترکیب برای فضای شما گزینه‌ی مناسبی است، برای ایجاد روحیه‌ی بیشتر در فضا‌های سفید و نارنجی سعی کنید که میزان رنگ نارنجی نسبت به سفید بارزتر و ملموس‌تر باشد تا فضای شما انرژی بیشتری را منتقل کند.

ترکیب جسورانه‌ی قرمز و نارنجی!
قرمز و نارنجی ترکیبی است که انتخابش قطعا جسارت می‌خواهد! این ترکیب سراسر انرژی و گرما از آن ترکیب‌هایی است که خواب را از سر شما می‌پراند پس اگر از آن دسته افراد تنبل و خواب آلودی هستید که هیچ چیز شما را به وجد نمی‌آورد، قرمز و نارنجی ترکیبی است که در کمترین مدت شمامتحول می‌کند!/ چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز