چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۳
درگیری منشا بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد و به موازات آن چند سایت هواداری پرسپولیس مدعی شدند فدراسیون باید قاطعانه با این بازیکن برخورد کند.
کد خبر: ۳۳۹۶۳
تیتر20 - استقلال با یک نتیجه درخشان و ارزشمند اهواز را ترک کرد و به تهران برگشت تا روز‌های خوبش در لیگ برتر همچنان تداوم پیدا کند. البته این بازی در عین حال با اتفاقات بسیار تلخی توأم شد؛ از سنگ‌پرانی به سوی استقلالی‌ها و درگیری هواداران دو تیم گرفته تا کتک‌کاری با گادوین منشا . البته داستان حمله به مهاجم سیه‌چرده استقلال خیلی سر و صدا راه انداخت و کار به فضای مجازی کشیده شد. کتک‌کاری‌ای که به سوژه‌ای برای تقابل هواداران استقلال و پرسپولیس بدل شد و کار تا زمان برگشت کاروان آبی‌ها هم تداوم پیدا کرد.

برنامه‌ریزی از شب قبل
درگیری با منشا بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد و به موازات آن چند سایت هواداری پرسپولیس مدعی شدند فدراسیون باید قاطعانه با این بازیکن برخورد کرده و حداقل او را دو ماه محروم کند! اتفاقی که با توجه به تاریخ جدال استقلال و پرسپولیس اگر اجرایی شود، منشا نمی‌تواند مقابل تیم سابقش بازی کند! البته مسئله حداقل فعلاً در حد شایعه بوده و منشا تا زمان نگارش این گزارش حتی به کمیته انضباطی دعوت هم نشده بود چه رسد به آنکه محروم شود و شهرآورد را از دست بدهد.
 
نمی خواهند منشا مقابل پرسپولیس بازی کند

افشاگری در فرودگاه‌؛ نمی‌خواهند منشا مقابل پرسپولیس بازی کند
ظاهراً اتفاقات رخ داده برای منشا یک برنامه از پیش تعیین شده (البته با ادعای استقلالی‌ها) بوده است. مسئله‌ای که به یک افشاگری در فرودگاه اهواز بدل شد. هنگامی که آبی‌پوشان برای بازگشت به تهران در فرودگاه اهواز حاضر شدند چند نفر از طرفداران قدیمی این تیم خودشان را به مسئولان و بازیکنان رسانده و پرده از مسئله مهمی برداشتند. آن‌ها مدعی بودند از ظهر چهارشنبه اخباری شنیده‌اند که بر اساس آن عده‌ای تدارک دیده‌اند تا قبل یا بعد از بازی روی اعصاب منشا راه بروند و با او مقابل دوربین‌ها گلاویز شوند تا به واسطه آن مسئله بازتاب پیدا کند، کمیته انضباطی وارد شود و مهاجم تازه استقلالی‌شده را محروم نماید. این‌طور که استقلالی‌ها مدعی بودند عده‌ای می‌خواهند هر طور شده نگذارند منشا به شهرآورد پایتخت برسد و می‌دانستند این بازیکن روی موهایش فوق‌العاده حساس است به همین دلیل اساس کار را بر پایه کشیدن موهایش گذاشتند!

جالب اینکه یکی از این افراد تأکید داشت از تهران خبر رسیده گادوین منشا بنابر دلایلی فوق‌العاده روی مو‌های خودش حساسیت دارد.

آقا، کار انجام شد
اینکه قضیه حمله به منشا چقدر از پیش طراحی شده بود و واقعاً از تهران آب می‌خورد یا نه، مسئله‌ای فوق‌العاده مهم است که البته باید سر فرصت به آن پرداخته شود، ولی نکته مهم حرفی بود که در جریان دعوا شنیدیم. حدوداً ۳ دقیقه پس از ختم ماجرا بود که یکی از حاضران در درگیری موبایل خودش را درآورد و در تماس با شخصی که هویتش از نگاه ما پنهان بود، خطاب به طرف پشت خط گفت: «آقا، مأموریت انجام شد.»
این شخص در ادامه به طور کامل مشغول توصیف اتفاقات و ارائه گزارش بود، ولی نمی‌دانست یکی از خبرنگاران ما در همان حوالی بوده و حرف‌هایش را می‌شنود./خبرورزشی/شما نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز