پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
مهاجم سابق پرسپولیس با اعلام اینکه باشگاه استقلال برای جذب او اقدام کرده بود، از اتفاقات عجیبی که باعث فسخ قراردادش شد خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۳۶
تیتر20 - شهاب زاهدی، مهاجم سابق پرسپولیس با اعلام اینکه باشگاه استقلال به دنبال جذب او بود اما تمایلات پرسپولیسی‌اش مانع از تحقق این قرارداد شد به خبرنگار ما گفت: در کره جنوبی اتفاقاتی افتاد که باعث فسخ قراردادم شد. عضو هیات مدیره سوون سامسونگ به دنبال جذب مهاجمی استرالیایی بود تا بتواند بازار این کشور را نیز در اختیار بگیرند. در ادامه اتهاماتی به من زدند که باعث شد قراردادم فسخ شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که پیش از عقد قرارداد مدارک پزشکی ام را ارائه داده بودم اما گفتند که من به دلیل مصرف مواد مخدر دوپینگی اعلام شده بود و از این دست شایعات. با این حال بعدا اثبات کردم که این حرف ها شایعات است و آنها نیز عذرخواهی کردند.

زاهدی درباره تصمیمش برای ادامه فوتبال گفت: منتظر هستم تا باشگاه سوون سامسونگ به تعهداتش درباره فسخ قرارداد عمل کند. به همین دلیل نیم فصل به تیمی نرفتم. تصمیمم برای ادامه فوتبال باز هم اروپا خواهد بود و این روزها تمرینات اختصاصی را دنبال می گویم.

وی در واکنش به این سوال که آیا پیشنهادی از لیگ ایران دارد یا خیر گفت: از لیگ ایران پیشنهاد داشتم. فولاد خوزستان و حتی پرسپولیس. از استقلال هم پیشنهاد داشتم. آنها قبل از اینکه گادوین منشا را جذب کنند به دنبال قرارداد بودند که اعلام کردم پرسپولیسی هستم و نمی‌توانم./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز