چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
واسطه‌ها می‌گویند تعدادی از آگهی‌های فروش اقساطی بلندمدت ویلا در شهرهای شمالی دروغ و پوچ است.
کد خبر: ۳۴۲۰۶
تیتر20 - ماجرا از این قرار است که برخی از آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی به ویژه صفحات اینستاگرام و کانال‌های تلگرام، واقعی نیستند. با وجود محاسن فضای مجازی و نقش آن در رونق بازار معامله ویلا در ماه‌های اخیر، یک گروه از واسطه‌ها از «ماسک عرضه» استفاده می‌کنند. 

آنها افرادی هستند که با معرفی ویلاهای پوچ وقت متقاضیان خرید را تلف می‌کنند، به این ترتیب که تصاویر مطلوبی در فضای مجازی منتشر کرده و از ادبیات محرک خرید استفاده می‌کنند، طوری که هر آنچه یک خریدار ویلا انتظار دارد را عنوان می‌کنند. 

آنها با این حرفه متقاضی خرید ویلا را به شهرهای شمالی می‌کشند و بعد ادعا می‌کنند ملک مذکور به فروش رفته اما املاک مشابه دیگری سراغ دارند که می‌توانند آنها را معرفی کنند. آنها در واقع از ویلاهای پوچ به‌عنوان ماسک عرضه استفاده می‌کنند و زمانی که متقاضی خرید زمان و انرژی زیادی برای سفر به شمال گذاشته، چاره دیگری ندارد جز اینکه به دیدن سایر فایل‌های واسطه تن دهد. 

بنابراین لازم است خریداران ویلا پیش از سفر به شمال در جریان کم و کیف این حربه در بازار ویلا باشند. اتفاقا واسطه‌های قدیمی و سالم املاک شمال از این نوع بازاریابی گلایه‌مند هستند و آن را مخرب اعتماد مشتریان می‌دانند، اما رواج این پدیده هوشیاری بیشتر خریداران را می‌طلبد تا از اتلاف وقت خود پیشگیری کنند. گفته می‌شود از این حربه هم در شهرهای برند که قیمت ویلا بسیار بالا است و هم در مناطق کم‌تقاضا و غیربرند به منظور فروش ویلاهایی که بازاریابی برای آنها سخت است، استفاده می‌شود./دنیای اقتصاد
ارسال نظرات
موضوعات روز