جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
شرکت پارس سام پخش ایرانیان در جشن پایان سال، دستاوردهای سال گذشته خود را بیان و از کارکنان تجلیل نمود. در این مراسم همچنین اهداف سال آینده این مجموعه اعلام شد.
کد خبر: ۳۴۲۱۴
کارنامه درخشان شرکت پارس سام پخش ایرانیان، در سالی که گذشت

تیتر20 -  بنابر اعلام عسل درنیک، شرکت پارس سام پخش ایرانیان در حالی جشن پایان هفتمین سال کاری خود را گرفت که در سال گذشته توانست بواسطه فروش برای شرکت‌ها و مجموعه‌های طرف قرارداد خود برای بیش از دوهزار نفر بطور غیر مستقیم اشتغال زایی کند.

جشن پایان سال شرکت پارس سام پخش با حضور مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های درنیک، جینورا، مسترکت، نیکنام تجارت ایرانیان، پاچو، صدک، اسپرتو و جمعی از بازاریابان و متخصصان تبلیغات و بازاریابی در محل شرکت برگزار شد و از زحمات تیم فروش قدردانی گردید.

محمدرضا گلشنی مدیرعامل شرکت پارس سام پخش در این مراسم با بیان برنامه سال آینده، تمرکز فروش را بر روی صادرات و افزایش بازارهای شرکت‌های طرف قرارداد در خارج از کشور دانست و از تمامی تولید کنندگان همراهی و سرمایه گذاری برای دستیابی به این هدف را خواستار شد.

شرکت پارس سام پخش با تمرکز بر فروش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. اشغال زایی مستقیم برای ۳۰۰ نفر در سطح کشور و ایجاد اشتغال غیر مستقیم برای بیش از دو هزار نفر، از ثمره فعالیت‌های این مجموعه در این هفت سال بوده است.

کارنامه درخشان شرکت پارس سام پخش ایرانیان، در سالی که گذشت

محمدرضا گلشنی با اشاره به فروش سال گذشته بیان نمود تمامی کارخانه‌های طرف قرارداد به واسطه فروش در مجموعه پارس سام پخش سال گذشته را با فروش بالا و حداکثر ظرفیت سپری کردند و در حالی این دستاورد را در جشن پایان سال اعلام کرد که در سالی که گذشت بسیاری ازکارخانه‌های تولیدی در سطح کشور با افت شدید فروش و حتی ورشکستگی مواجه شده بودند.

مجموعه پارس سام پخش یک مجموعه خصوصی و حرفه‌ای در زمینه فروش درسطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صادرات و پخش است. با گسترش بازارهای فروش و پیچیدگی‌های بوجود آمده در بازارها موجب شده که ایجاد مجموعه‌های خصوصی و حرفه‌ای بازرگانی و فروش که جدای از مجموعه‌های مادر تولیدی باشد که امر فروش و بازرگانی را بصورت برون سپاری و تخصصی دنبال کنند به امری مفید برای برون رفت از هزینه‌های بالای فروش مبدل گردد که شرکت پارس سام پخش در این هفت سال توانسته پایلوت مناسبی از این سبک نوین فروش دنیا را در ایران داشته باشد.

وی همچنین اهداف کوتاه مدت سال ۹۸ این شرکت را فروش هزار میلیارد ریالی ترسیم کرد.

مجموعه پارس سام پخش ایرانیان با ایجاد بازار مویرگی هیبریدی به همراه پخش صدک ۲۲ استان کشور را تحت پوشش خود قرار داد و همچنین در سال گذشته با ایجاد بازارهایی در عراق، کانادا، گرجستان، عمان و یمن ارز آوری در کشور کرده است.

محمد حسین مصباح مشاور بازاریابی این شرکت، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیر عامل و تیم فروش اعلام کرد که به اهداف دو برابری نسبت به سال گذشته رسیده‌اند.

همچنین عباس گلشنی رئیس هیات مدیره شرکت از تمامی تأمین کنندگان و فروشگاه‌های طرف قرارداد در رسیدن به این موفقیت تشکر کرده و از آقای طهرانی مدیر فروش، توکلی مدیر فروش، خانم جزئی مدیر فروش، علی اکبر شادمند مسؤول مالی، رضوان گلشنی مسؤول تحقیقات بازاریابی، امید قاسمیان مدیر فروش، خانم سلطانی مسؤول بازاریابی و صادرات و آقای مهدویان مدیر مالی تجلیل نمود.

در پایان محمد رضا گلشنی مدیر عامل شرکت اهداف دو ساله و چشم انداز پنج ساله خود را به صورت غیر علنی اعلام کرد و سال جدید را به تمام هم میهنان تبریک و ابراز امیدواری کرد. وی سال بعد را سال کار آفرینی نامگذاری نمود./ایسنا

کارنامه درخشان شرکت پارس سام پخش ایرانیان، در سالی که گذشت
ارسال نظرات
موضوعات روز