پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
با شروع فصل بهار و تعطیلات نوروزی بسیاری از مردم تصمیم به سفر در شهرهای ایران می‌گیرند. در واقع عوامل متعددی وجود دارند که سفر در تعطیلات نوروزی را بسیار محبوب می‌کند. ازجمله این عوامل می‌توان به آب و هوای مطلوبی که در این فصل دل‌انگیز تقریبا در تمامی شهرهای ایران جریان دارند و همچنین تعطیلات مدارس و ادارات که فرصت استراحت و مسافرت را برای تمامی خانواده‌های ایرانی فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۳۴۲۲۳
تیتر20 - همه‌ی ما این موضوع را می‌دانیم که هنگام سفر در ایران، نمی‌توان به دیدن تنها یک شهر قانع شد، برای مثال امکان ندارد شما بخواهید به اصفهان سفر کنید و در بین راه به کاشان سر نزنید و یا اگر راهی شمال ایران باشید، تنها به یک شهر سفر کنید و از دیدن دیگر شهرها و روستاهای شمال ایران غافل شوید.

همچنین با زمان زیادی که این تعطیلات در اختیار شما قرار می‌دهد، شما به‌اندازه کافی وقت برای گشت و گذار در شهرهای ایران را دارید. شاید تمامی این دلیل‌ها و یا دلایل دیگری از جمله مسائل اقتصادی و گرانی بلیط‌های هواپیما همگی برای شما قانع‌کننده باشند که اگر قصد سفر در روزهای سال نو را دارید، قطعاً سفر با ماشین و رانندگی در جاده‌های ایران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

حال سوالی که پیش می‌آید و ما سعی داریم در این متن به آن پاسخ بدهیم این است که سفر جاده‌ای با ماشین شخصی بهتر و به‌صرفه‌تر است یا خدمات اجاره خودرو؟

اگر از ما بپرسید به شما خواهیم گفت اجاره خودرو؛ اما اگر بپرسید چرا، شما را با تنها ۳ دلیل قانع خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا بهترین راه مسافرت در تعطیلات نوروزی را پیدا کنید.

اطمینان از ایمنی فنی ماشین

اگر قصد سفر جاده‌ای در ایران را دارید مطمئناً خودتان از این موضوع آگاه هستید که باید از سلامت فنی خودروی خود مطمئن باشید؛ اما اگر بخواهیم روراست باشیم این موضوع امکان ندارد که در جاده‌های شلوغ و پرترافیک و بعضاً پر چاله‌وچوله‌ی شهرهای ایران به خصوص تهران رانندگی کنید و انتظار داشته باشید که برای فنی ماشینتان مشکلی پیش نیاید.

به همین دلیل عاقلانه‌تر این است که به جای صرف هزینه‌های زیاد برای تعمیرگاه‌ها، مقدار کمتری از این هزینه را برای اجاره خودرو برای سفر خود صرف کنید تا حداقل از این موضوع مطمئن باشید که خودرویتان در میان راه مشکلی برایتان درست نکند. شرکت اجاره خودرو سعادت رنت از این نظر ماشین‌های خود را تضمین می‌کند تا مشتریانش سفر امن و راحتی را تجربه کنند.

لذت مسافرت‌های گروهی با اجاره ون

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که علاقه دارید همراه با تمامی اقوام خود به یک مسافرت دسته‌جمعی بروید، احتمالاً اولین گزینه‌ای که به ذهنتان می‌آید این است که هر خانواده با خودروی خود به سمت مقصد حرکت کند؛ اما اگر به جای این کار همگی باهم به اجاره ون بپردازید و در کنار هم‌سفر خود را آغاز کنید، با بودن کنار هم از مسیر سفر خود نیز می‌توانید لذت ببرید.

شرکت‌های اجاره خودرو در زمینه اجاره ون و یا حتی اجاره اتوبوس، بسته به تعداد همراهان شما می‌تواند این امکان را برای شما فراهم آورد تا یک سفر دسته‌جمعی بی‌نظیر را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

سطح پوشش کامل بیمه با اجاره خودرو

بیمه خودرو مانند بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام سفر با ماشین باید در نظر بگیرید. در هنگام تعطیلات نوروزی اکثر جاده‌های بین شهری شلوغ می‌شوند و احتمال تصادف بالا می‌رود. با در نظر گرفتن این‌که امیدواریم برای شما خواننده‌ی این متن چنین اتفاقی نیفتد، اما شرکت‌های اجاره خودرو  برای شما کامل‌ترین سطح پوشش بیمه را برای شما هنگام اجاره ماشین در نظر گرفته است تا از این نظر هم دغدغه فکری برایتان پیش نیاید.

ما مطمئن هستیم که این سه دلیل اصلی و مهم توانسته است که شما را قانع کند که چرا اجاره خودرو بهترین و البته به‌صرفه‌ترین راه برای سفر در روزهای سال نو و تعطیلات عید نوروز است. پس چمدان‌های خود را جمع کنید برای یکی از بهترین سفرهای عمرتان آماده شوید./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز