جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵
ماحصل جلسه هیات مدیره آبی ها؛
شکست تیم فوتبال استقلال در هشتاد و نهمین شهرآورد تهران اوضاع این تیم را متشنج کرد. احضار اعضای کادر فنی به جلسه هیات مدیره و توبیخ دو مسئول رده بالای باشگاه از مهمترین اتفاقات است.
کد خبر: ۳۴۲۷۳
تیتر20 - جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال روز یکشنبه یازدهم فروردین با حضور همه اعضا و معاونان باشگاه برگزار شد. مشروح نتایج این جلسه به شرح زیر است:

با توجه به مسابقه روز شنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس و آنچه در بازی و حواشی آن به وجود آمد که سبب آزردگی شدید هواداران فهیم و شریف استقلال که تنها سرمایه پرافتخارترین تیم ایران هستند را فراهم کرد که این موارد و اتفاقات به وقوع پیوسته و بالطبع نتیجه حاصله مورد رضایت هیچیک از ارکان باشگاه از جمله هیأت مدیره باشگاه نبوده. جلسه هیأت مدیره استقلال بنا به دعوت مدیرعامل باشگاه با حضور تمامی اعضا و نیز معاونین اجرایی، ورزشی و پزشکی باشگاه تشکیل و با عنایت به وظایف ذاتی هیأت مدیره تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ گردید:

۱- مشکلات زمین تمرین تیم توسط معاون اجرایی باشگاه مبسوطاً بیان گردید که با توجه به بارندگی‌های شدید چند روز اخیر قبل از دربی و شرایط یکسانی که برای همه تیم‌های تهرانی و حتی شهرستانی پدید آمده بود و همینطور زیر کشت بودن اکثر زمین‌های تمرینی تهران، ضمن اخطار به معاونت مزبور مبنی بر تسریع در آماده نمودن زمین تمرینی مجموعه ورزشی انقلاب به نحوی که حداکثر تا دو هفته دیگر تمامی تمرینات تیم در زمین مزبور صورت گیرد.

۲- باتوجه به عدم کسب نتیجه مطلوب مقابل پرسپولیس مقرر گردید در جلسه بعدی هیأت مدیره ضمن احضار کادر فنّی توضیحات لازم اخذ و در این خصوص تصمیم مناسب اتخاذ گردد.

۳- با توجه به حوادث پیش آمده و عدم کنترل در ایجاد نظم تیمی در رختکن تیم بعد از مسابقه با عنایت به اینکه حفظ نظم و انضباط و اعمال مدیریت در حوزه اختیارات معاون ورزشی باشگاه و همچنین سرپرست تیم است، هر دو مقام مزبور مورد توبیخ قرار گرفتند.

۴- با توجه به دخالت‌های ناروا و خارج از حیطه وظایف سازمانی برخی از عوامل پزشکی و به لحاظ عدم رعایت ساختار باشگاه در این خصوص مقرر گردید معاون پزشکی باشگاه ضمن توبیخ و جریمه نقدی عامل مربوطه مراتب را جهت تأیید و اجرا به مدیرعامل باشگاه اعلام نماید.

۵- با توجه به نتیجه نامطلوب مسابقه که باعث تکدر خاطر کلیه هواداران استقلال گردید، کلیه بازیکنان مشمول جریمه نقدی واقع و در خصوص آن تعداد از بازیکنانی که اسباب خدشه دار شدن فرهنگ و مکتب باشگاه بزرگ استقلال گردیده و حرمت ارکان باشگاه را رعایت ننموده‌اند نیز جرایم جداگانه‌ای منظور و اتخاذ گردید که زمان اجرا و نحوه اعمال جرایم مذکور به مدیرعامل باشگاه تفویض گردید.

۶- در خصوص ادامه و یا قطع همکاری افراد و عناصر خاطی در جایگاه‌های مختلف تصمیماتی اتخاذ که زمان اجرای آن به مدیرعامل باشگاه تفویض گردید.

۷- به منظور ایجاد آرامش در افکار عمومی و پرهیز و اجتناب از هرگونه رفتار تنش زا و تحریک آمیز و همچنین ایجاد وحدت رویه فیمابین تمامی ارکان باشگاه اعم از بازیکنان، کادر فنی و اجرایی، ورزشی، پزشکی و معاونین باشگاه و لزوم تبیین سیاست گذاری باشگاه توسط مدیرعامل باشگاه مقرر گردید تمامی افراد و عناصر مذکور از هرگونه فعالیت و اعلام نظر در فضای مجازی و در امور مرتبط با باشگاه جدا اجنتاب نمایند.

در انتها مدیرعامل و تمامی اعضای هیأت مدیره و معاونین باشگاه نیز ضمن عذرخواهی از هواداران فهیم و دلسوز استقلال با رصد نمودن تمامی موارد و وقایع آتی با دقت کافی، امیدواراست با توجه به تصمیمات متخذه شاهد روند رو به رشد استقلال و بهبود وضعیت و ارتقای جایگاه استقلال عزیز باشیم./مهر
برچسب ها: شفر توبیخ استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز