پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۶
درخواست هواداران استقلال از کاوه رضایی برای بازگشت به تیم محبوبشان
روزی که کاوه رضایی، شارلوا را ترک می‌کرد تا با شکستن رکورد نقل و انتقالات بلژیک پیراهن بروژ را بر تن کند، هیچ‌وقت در بدترین کابوس‌هایش هم پیش‌بینی چنین فصل کابوس‌واری را نمی‌کرد.
کد خبر: ۳۴۳۹۴
تیتر20 - روزی که کاوه رضایی، شارلوا را ترک می‌کرد تا با شکستن رکورد نقل و انتقالات بلژیک پیراهن بروژ را بر تن کند، هیچ‌وقت در بدترین کابوس‌هایش هم پیش‌بینی چنین فصل کابوس‌واری را نمی‌کرد.
اما پس از این ماجرا ها اخباری به گوش می رسد که ممکن است این لژیونر محبوب به استقلال برگردد.
در این شرایط ، برخی از هواداران استقلال هم به صفحه او در اینستاگرام رفتند و از او درخواست بازگشت به تیم محبوبشان را داشته اند.
حالا باید دید که در نهایت کاوه رضایی چه مسیری را برای ادامه فعالیت حرفه ای فوتبالی خود بر می گزیند اگر چه که هواداران در فصل آینده انتظار درخشش دوباره ستاره محبوبشان را در ترکیب استقلال دارند.
کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال که در اولین فصل حضورش در فوتبال بلژیک توانسته بود با پیراهن شارلوا ۱۲ گل زده و ۶ پاس گل بدهد، در چهار هفته اول فصل جاری بلژیک نیز سه گل زد تا بروژ به دنبالش بیاید و با شکستن رکورد نقل و انتقالات، شماره ۱۰ باشگاهش را به بازیکن ملی‌پوش ایران اختصاص دهد. رضایی در دومین بازی برای تیم جدیدش هم گلزنی کرد، اما مصدومیت بی‌موقع باعث دور شدن این بازیکن از ترکیب شد تا روز‌های تیره و تار او شروع شود. داشتن لقب گران‌ترین بازیکن لیگ بلژیک باعث به وجود آمدن انتظارات سنگینی از مهاجم ۲۷ ساله شده بود و رسانه‌های بلژیک نیز هر روز از رضایی انتقاد می‌کردند تا عرصه بر این مهاجم تنگ‌تر شود. بعد از رفع مصدومیت، شماره ۱۰ بروژ چندین بار دیگر در لیگ قهرمانان و همچنین لیگ به میدان رفت، اما موفق به گلزنی نشد و مصدومیت یک بار دیگر به سراغ او آمد.

مصدومیت دوم باعث شد رضایی یک بار دیگر از همراهی تیم ملی در یک تورنمنت معتبر باز بماند و مجبور شود در حالی که تیم ملی در جام ملت‌ها حضور داشت، در بلژیک به رفع مصدومیت خود بپردازد. اندکی از رفع مصدومیت مهاجم ایرانی می‌گذشت که پدر همسر او در حادثه سقوط هواپیما در ایران فوت کرد و اتفاق بد دیگری برای مهاجم ایرانی به ثبت رسید. دیگر رضایی کاملاً از ترکیب بروژ دور شده بود و خیلی زود صدای مربی بروژ هم درآمد. وی با انتقاد از ستاره شماره ۱۰ خود اعلام کرد رضایی با بی‌انگیزگی در تمرینات شرکت می‌کند و گویا از نیمکت‌نشینی و دریافت حقوق سنگینش راضی است و تمایلی به بازی کردن ندارد. روز‌های کابوس‌وار ستاره ایرانی ادامه داشت و رضایی در فرصت‌های اندک حضور در میدانش هم موفق به گلزنی نمی‌شد.

چند روز پیش تولد کاوه بود. شاید ستاره جوان بعد از سپری کردن یک سال تیره و تار، هنگام فوت کردن شمع‌های تولدش آرزوی روز‌های بهتری کرده بود، اما انگار بخت با این بازیکن سر ناسازگاری داشت. هنوز یک هفته از تولد رضایی نگذشته بود که خبر مصدومیت مجدد او در رسانه‌های بلژیک منتشر شد و شنیده می‌شود نام او در لیست فروش باشگاهش قرار گرفته. گویا مصدومیت اخیر رضایی به گونه‌ای است که وی دیگر توانایی بازی در بروژ در این فصل را نخواهد داشت.

هرچه هست، رضایی بعد از یک فصل رؤیایی در اروپا، امسال سال کابوس‌واری را تجربه کرد و امیدوار است در فصل آینده شروعی مجدد داشته باشد تا بتواند ثابت کند پرداخت مبلغی سنگین برای خرید وی بی‌دلیل نبوده است.

یک گل و یک پاس گل در پیراهن بروژ برای این مهاجم اصلاً آمار قابل قبولی به حساب نمی‌آید و رضایی اولین کسی است که از این موضوع آگاهی کامل دارد. آمادگی مجدد و گلزنی‌های برای تیم ملی کشورمان نیز مفید است .

اما پس از این ماجرا ها اخباری به گوش می رسد که ممکن است این لژیونر محبوب به استقلال برگردد.

برخی از هواداران استقلال هم به صفحه او در اینستاگرام رفتند و از او درخواست بازگشت به تیم محبوبشان را داشته اند.

حالا باید دید که در نهایت کاوه رضایی چه مسیری را برای ادامه فعالیت حرفه ای فوتبالی خود بر می گزیند اگر چه که هواداران در فصل آینده انتظار درخشش دوباره ستاره محبوبشان را در ترکیب استقلال دارند./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز