جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
خواجویی با تاکید بر ورود بانکداری به عصر دیجیتال و نظام های نوین پرداخت گفت: با توجه به چشم انداز تعیین شده بانک ایران زمین در سال 1400 و حرکت به سمت بانکداری تمام دیجیتال، لازم است تمام توان خود را جهت افزایش تعداد کاربران خدمات همراه بانک و آموزش به مشتریان بکار ببندیم.
کد خبر: ۳۴۴۲۷
تیتر20 - اولین گردهمایی مسئولین شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان کرمان با حضور مدیر استان با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و ابلاغ برنامه های سال جاری برگزار شد.

در ابتدا مدیر استان ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و تبریک ایام شعبانیه و تقدیر و تشکر از شعب بابت رسیدن به اهداف گزارشی از عملکرد شعب استان طی سال گذشته ارائه و به بررسی ظرفیت ها و نقاط ضعف و قوت شعب پرداخت.

خواجوئی با اشاره به لزوم اطلاع کلیه پرسنل از وضعیت شعب محل خدمت اعم از منابع، مصارف، مطالبات و مشتریان هدف عنوان کرد: مسئولین شعب موظفند گزارش گردهمایی ماهانه استان و اطلاعات مربوط به شعب تحت نظارت خود را طی جلسات هفتگی داخل شعب با پرسنل مطرح و مورد بررسی قرار دهند و نسبت به برنامه ریزی و تدوین اهداف بازاریابی اقدام نمایند و ضمن آموزش متصدیان امور بانکی با استفاده از تجربیات همکاران قدیمی و با تجربه زمینه تربیت روسا و معاونین آینده بانک فراهم گردد.

خواجویی با تاکید بر ورود بانکداری به عصر دیجیتال و نظام های نوین پرداخت گفت: با توجه به چشم انداز تعیین شده بانک ایران زمین در سال 1400 و حرکت به سمت بانکداری تمام دیجیتال، همچنین نقش تلفن های همراه و تسهیل در روشهای جدید پرداخت که موجب پدیدار شدن ظرفیت قابل توجهی برای بانکها شده، لازم است تمام توان خود را جهت افزایش تعداد کاربران خدمات همراه بانک و آموزش به مشتریان بکار ببندیم تا بدین ترتیب شرایط را جهت رفاه حال بیشتر مشتریان محترم بانک فراهم آوریم.

در ادامه صفا معاون اجرایی استان بر لزوم تمرکز هر چه بیشتر بر اهداف تعیین شده و مدیریت و کنترل مطالبات شعب تا پایان سال با در نظر گرفتن تکریم مشتریان اشاره داشته و افزود: کلیه فعالیت ها در بانک از جمله اقدامات بازاریابی، تحقق اهداف، وصول مطالبات، ارائه تسهیلات، صدور ضمانت نامه و . . . تنها در سایه رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات بانکی توسط بانکداران ارزشمند بوده و به مفهوم خدمات معنی می دهد لذا باید با رعایت نکاتی از قبیل آراستگی ظاهری و کلامی، پوشش تعریف شده در بانک، تقویت خدمات شعب اعم ازسرویس به موقع خودپردازها، برخورد مناسب و . . . تصویر ذهنی ایده آلی از بانک ایران زمین برای مشتریان بانک بوجود آوریم.

صفا حضور با ارزش بازنشستگان نظام بانکی در مجموعه بانک ایران زمین را موهبتی دانست که تا به امروز با راهنمایی بجا و در اختیار قرار دادن تجربیات ارزشمند خود به کارکنان این بانک زمینه ساز رشد پرسنل نسل جوان شده اند. سپس ضمن تشکر از زحمات مسئولین محترم شعبی که در پایان سال به اهداف منابع و طرح اوج رسیده بودند با اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیر و تشکر بعمل آمد./ روابط عمومی بانک ایران زمین
ارسال نظرات
موضوعات روز