پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
تیتر20//
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، همزمان با تغییرات جوی و بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق کشور، از روز دوم فروردین ماه برای یاری ‌رسانی سریع به هموطنان، با ارسال اکیپ‌های ویژه و فوق برنامه در شهرهای مختلف به انجام ماموریت پرداخت.
کد خبر: ۳۴۴۳۶
معدل امدادرسانی ایساکو در بحران سیل

تیتر20 - مهری بهزاد پور - رويارويي با بحران هاي محيط شهري يکي از موضوعاتي است که بيشتر شهرها با آن روبرو هستند. در اين راستا، سيلاب خطري است که مردم بسياري از کشورها با آن مواجه بوده و در کل جهان بعنوان يکي از شديدترين بلاها در ميان 15 نوع از بلاياي طبيعي شناخته شده است. 

تاثیر مخرب این بلای طبیعی بر بخش های مختلف زندگی شهری و روستایی مسلماَ بسیار زیاد خواهد بود و مدیریت ریسک و بحران در ابعادی وسیع را می طلبد. 

جبران خسارات وارده ناشی از سیل همزمان با وقوع حادثه توسط ارگان ها و نهادهای دولتی و مرتبط از الزاماتی به شمار می آید که بایستی در کمترین زمان ممکن انجام شود. اما آنچه که در سیل اخیر در شهرهای مختلف ایران رخ داد علاوه بر طعم تلخ از تخریب و از دست دادن مسکن و زمین های کشاورزی و لوازم منزل و خودرو و .... آسیب های روحی و روانی بسیاری  را به سیل زدگان وارد کرد که در این میان کمک و همدلی هموطنان به شکل فردی ، گروهی ، سازمانی و .... تسکینی هر چند کوچک بر آلام عزیزان  حادثه دیده بود.

شاید این فرصتی برای محک فرد فرد ما با پتانسیل های مختلف باشد که بسیاری توانستیم نمره خوبی ذر کارنامه دنیوی و اخروی خود درج کنیم.

دیدن خودروهای شناور و در نوسان امواج خروشان سیل دروازه قرآن شیراز ، زیر آب رفتن خودروهای سبک و سنگین در شهر لرستان و آق قلا در کمترین زمان از طریق رسانه های مجازی نیز یکی از صدماتی بود که همگان را حیران در قدرت سیل باقی گذاشت . 

اما  شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو( ایساکو) همچون بسیاری از گروه های امدادی و خدمات رسانی و مردم هموطن و دلسوز ایران سعی در ارائه خدمات و کمک رسانی به عزیزانی آسیب دیده بودند کرد و برنامه های سریع امدادی خود را  اعلام کرد.

حضور امدادگران و مسئولان ایساکو در استان گلستان 
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، همزمان با تغییرات جوی و بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق کشور، از روز دوم فروردین ماه برای یاری ‌رسانی سریع به هموطنان، با ارسال اکیپ‌های ویژه و فوق برنامه در شهرهای مذکور حاضر شده و با تمام توان در خدمت هموطنان است.

در همین راستا و در جریان بازدیدهای استانی مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از روند اجرای جشنواره خدمات نوروزی این  خودروساز ٬ مدیرعامل شرکت ایساکو به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت از نمایندگی های مجاز ٬ ناوگان امداد جاده‌ای و سایر مراکز خدماتی این شرکت در محورهای مواصلاتی استان گلستان به ویژه گنبد حضور یافت و علاوه بر خدمات رسانی رایگان به حادثه دیدگان  از زحمات امدادگران تقدیر به عمل آورد و سال نو را در محل حادثه به گروه های امددی تبریک گفت.

امدادگران در شیراز وارد عمل شدند
براساس این گزارش،  خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در این روزهای بحرانی، با آمادگی کامل و تمام توان خود با اعزام  نیروهای امدادی تلاش کردند تا با رسیدگی سریع به خودروهای آسیب دیده و انتقال آن ها به نمایندگی های های مجاز  و در راستای کسب رضایتمندی مشتریان و نشاندن لبخند رضایت بر لبان هموطنان خود در این روزهای سخت گامی دیگر بردارند

سیل شیراز و مشاهده ویدئوی غلتیدن خودروها در سیلاب دروازه قرآن شیراز بر روی هم با واکنش سریع ایساکو مواجه گشت و اقدام به اعزام اکیپ های امدادی در قالب خودروهای حمل و نقل امداد سریع ، خودروهای نیسان چرخگیر به منطقه کرد و تمام نمایندگی های خود در مناطق سیل زده را به حالت آماده باش درآورد.

ایران خودرو علاوه بر ۹۰ اکیپ مستقر در طرح امداد نوروزی ، این خودروساز ۲۹ اکیپ اختصاصی تجهیز شده امدادی دیگر را برای کمک به هموطنان آسیب دیده به شهرهای شیراز، پل دختر، خرم آباد و اهواز اعزام کرد.

علاوه بر 90 اکیپ مستقر برای ارایه خدمات امداد نوروزی ایران‌خودرو، 10اکیپ اختصاصی تجهیز شده امدادی نیز برای کمک و ارائه خدمات به هموطنان آسیب دیده از سیل به شیراز، 3 اکیپ به منطقه پل دختر، 7 اکیپ به خرم آباد و 9 اکیپ به اهواز اعزام شدند.

همچنین تیم مدیریتی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ششمین روز سال جدید، دوشادوش دیگر نیروهای امدادی به یاری هموطنان خود در شهر شیراز شتافته و با حضور در کنار هموطنان آسیب دیده به ارائه خدمات ویژه و تسهیل دسترسی به خدمات امدادی و تعمیراتی پرداختند.

معدل امدادرسانی ایساکو در بحران سیل

امدادگران ایساکو در خوزستان سیل زده 
اکیپ های ویژه امدادی حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو، تا بازگشت مناطق سیل زده خوزستان و لرستان به شرایط عادی، در این دو استان حضور خواهند داشت و به امدادرسانی به هموطنان ادامه خواهند داد.

این خبری بود که دل بسیاری از هموطنان سیل زده و دیگر مردمی که دلی دردمند از دیدن آسیب های مردم ساکن در منطقه بودند را گرم کرد.

ایساکو  همزمان با افزایش سفرهای نوروزی و ارائه خدمات جشنواره نوروزی به مسافران در اقدامی فوری و اورژانسی علاوه بر بهره گیری بهینه از مراکز امدادی در شهرهای همجوار اقدام به اعزام اکیپ های امدادی به مناطق سیل زده کرد.

بر اساس این گزارش این شرکت از روز دوم فروردین برای یاری‌رسانی سریع به هموطنان، با اکیپ‌های ویژه و فوق برنامه در شهرهای سیل زده حاضر شده و با تمام توان در خدمت هموطنان بوده است.

به دنبال تشدید شرایط بحرانی ناشی از وقوع سیلاب در برخی از شهر های استان خوزستان و لرستان، امداد خودروی ایران با ارسال اکیپ هایی به مناطق حادثه دیده در صدد ارائه خدمات سریع به حادثه دیدگان و مسافرین بوده است.

امدادگران امداد خودروی ایران افزون بر امدادرسانی به خودروهای آسیب دیده، براساس مسئولیت های اجتماعی خود، با استقرار در مناطق سیل زده به کمک نیروهای امدادی، مردمی و سپاه شتافته و در حال رفع مشکلات مردم و ایجاد سیل بند هستند.

معدل امدادرسانی ایساکو در بحران سیل 

بر اساس این گزارش ، تعداد ۵۴ اكیپ امداد و حمل در مناطق سیل زده پلدختر، آبدانان، درهشهر، بدره، دزفول، شوشتر، شوش، سوسنگرد، ایذه و باغملك مستقر شده و از نخستین ساعات وقوع سیلاب، اقدام به امداد رسانی به هموطنان سیل زده و در سیل مانده در سریع ترین زمان کرده است.

همچنین به منظور تسریع در امدادرسانی با توجه به گستردگی خسارات وارده در مناطق تحت تاثیر سیل، اكیپ های كمكی از مناطق همجوار شامل ۳۵ اكیپ شامل ٢٥ خودرو سوار و حمل و ١٠ اكیپ امداد سریع به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

این گزارش می افزاید، پس از بارش اولیه در پنجم فروردین شهرهای خرم آباد، معمولان، كوهدشت و بروجرد مسیرهای مواصلاتی در این شهرها با مشکل مواجه شد اما استقرار مناسب اكیپ های امدادی امدادخودرو ایران در محورهای مواصلاتی این مناطق و همكاری با ستاد بحران و پلیس، خدمات امدادی در كمترین زمان ممكن به امدادخواهان ارایه شد.

با شدت گرفتن بحران و جاری شدن سیلاب به منازل مسکونی شهروندان، امدادگران امداد خودرو ایران، ضمن همكاری با ستاد بحران و هلال احمر به كمك مردم شتافتند و در تهیه و تقسیم مواد غذایی و مایحتاج مردم و همچنین جابجایی وسایل زندگی آنها در کنار نیروهای امدادی اقدام به ارایه خدمت کردند.

ارائه بیش از دو هزار خدمات خودرویی و 3 هزار نفرساعت خدمات غیر خودرویی 
این گزارش می افزاید خدمات رسانی نوروزی  ایساکو شامل بیش از دو هزار خدمات خودرویی و ۳ هزار نفر ساعت خدمات غیر خودرویی (خارج کردن خودروها از میان گل و لای، جابجایی لوازم مورد نیاز مردم، توزیع مواد غذایی و ...) به سیل زدگان و ... بوده است که انجام شده است.

همچنین به منظور تسریع در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان آسیب دیده در ١٢ فروردین تعداد ۸ دستگاه سمند امدادی، ٣ جرثقیل دكلدار، یک دستگاه خودرو سوار و ۳ دستگاه خودرو حمل یدک کش در اختیار امدادگران استان لرستان قرار گرفت و در مجموع درحال حاضر ۴۱ اکیپ امدادی در این منطقه حضور دارد. با توجه به شرایط و نیاز منطقه، اکیپ های امدادی دست کم تا ٢٥ فروردین در این استان و سایر مناطق سیل زده حضور خواهند داشت.

امداد رسانی تا پایان شرایط نامساعد جوی 
شایان ذکر است با توجه به شرایط نامساعد جوی، حوزه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در تمامی استان های در معرض سیل به صورت آماده باش کامل است و ارائه خدمات امدادی بدون وقفه ادامه خواهد داشت، همچنین پشتیبانی ارسال قطعات مورد نیاز برای راه اندازی خودروهای آسیب دیده در سیلاب با هماهنگی دفاتر منطقه ای مستقر در استان ها در سریع ترین زمان ممکن به انجام رسیده است.
شایان ذکر است مراکز امدادی در کلیه استان های در معرض سیل به صورت آماده باش کامل در آمد و ارائه خدمات امدادی بدون وقفه ادامه دارد همچنین پشتیبانی ارسال قطعات مورد نیاز برای راه اندازی خودروهای آسیب دیده در سیلاب با هماهنگی دفاتر منطقه ای مستقر در استان ها در سریع ترین زمان ممکن به انجام رسیده است.


نیم نگاهی به کارنامه نوروزی ایساکو
در جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از یکشنبه 26 اسفند 97 تا 17 فروردین 98 و در اين طرح دو هزار و 314  مركز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران  مشغول به خدمات رسانی به کلیه هموطنان بوده است.

در مجموع بیش از 154 هزار خدمت در سامانه خدماتی این شرکت ثبت شد، که از این تعداد83 هزارمورد مراجعه به نمایندگی و 71 هزار درخواست به صورت امدادی بوده است.

حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو همچنین از بکارگیری خودروهای امدادپلاس در ناوگان امدادی و ایجاد امکان تعمیرات پیشرفته در محل در این ایام خبر داد که از میان درخواست‌های امداد، بیش از 75 درصد موارد در محل رفع ایراد و حدود 25 درصد به تعمیرگاه‌ها حمل شدند.

 وی در ادامه  با بیان اینکه مراجعه به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش حضور مشتریان در نمایندگی‌های مجاز به منظور دریافت خدمات استاندارد پیش از آغاز سفر، مراجعه به تعمیرگاه‌ها در تعطیلات امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در مجموع تعداد خدمات گارانتي و وارانتي به 83 هزار دستگاه خودرو در ايام تعطیلات رسيده است.

مديرعامل ايساكو تاكيد كرد : مدت زمان تعمیرات خودرو در تعمیرگاه‌ها، به 1.7 روز کاهش یافته و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شده، که از مهم‌ترین علل آن تامین سبد قطعات مورد نیاز طرح جشنواره امداد نوروزي ازچندماه قبل از آغاز و سراسری شدن سیستم جامع کسب و کار نمایندگی‌ها، بوده است.

 حسینی از کاهش 3.9 درصدی زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی، نسبت به مدت مشابه یاد کرد و گفت: به دلیل بهینه‌سازی استانداردهای به کار گرفته شده در بحث استقرار اکیپ‌ها، این زمان در 17 فروردین‌ماه به 23.8 دقیقه رسیده است.

 مديرعامل ايساكو با اشاره به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در این ایام بیش از چهارهزار مورد خدمت امدادی به محصولات غیر ایران‌خودرویی ارائه شد که این میزان، نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

 وی همچنین به مجموعه سفرهای تیم مدیریتی ایساکو که در ایام نوروز از 23 شهر کشور و 34 نمایندگی در این شهرها صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: این سفرها به شهرهای چابهار، تهران، کرج، قزوین، ابهر، زنجان، گرگان، گنبد، شیراز، اهواز، شوش، شوشتر، اندیمشک، دزفول، کرمان، رفسنجان، مهریز، یزد و برخی شهرستان‌های استان گیلان و لرستان و ...، به منظور پایش و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و نظارت بر نحوه عملکرد اکیپ‌های امدادی در جاده‌ها صورت گرفت.









ارسال نظرات
موضوعات روز