جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
پاختاکور وضعیت مناسبی ندارد؛
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف پاختاکور برود تیمی که برای بازی پرسپولیس سه محروم و یک مصدوم دارد.
کد خبر: ۳۴۵۴۴
تیتر20 - تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود که این دیدار در تاشکند برگزار می‌شود. در حال حاضر نماینده سرخپوش ایران با کسب ۴ امتیاز در قعر جدول گروه D قرار دارد و پاختاکور با ۵ امتیاز سوم است.

سرخپوشان برای تقابل با پاختاکور خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند اما از سویی دیگر پاختاکور نیز وضعیت خوبی ندارد و ۳ بازیکن تیم محروم و یک بازیکن مصدوم هستند. سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان همدموف بازیکنانی هستند که در دیدار ۱۶ اردیبهشت نمی‌توانند بازی کنند. البته این تیم یک بازیکن مصدوم نیز در خط دفاع دارد که بعید است فرخ سایفیف به این بازی برسد.

برانکو و کادر فنی به خوبی می‌دانند برای صعود به مرحله بعد باید از سد پاختاکور و السد بگذرند و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با الاهی بیان کرد: الان گزینه‌ای غیر از برد نداریم و باید در ۲ دیدار آینده خود برنده شویم. اگر برابر الاهلی برنده می‌شدیم هم باید پاختاکور و السد را شکست می‌دادیم، چون تیم بهتری نسبت به آن‌ها هستیم.

در حال حاضر در جدول رده بندی، السد با پیروزی مقابل پاختاکور هفت امتیازی است و به صدر جدول گروه D صعود کرد. الاهلی عربستان که  پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد، با ۶ امتیاز در رتبه دوم است. سرخپوشان در صورت برد پاختاکور صعود خود به مرحله بعدی را با توجه میزبانی پرسپولیس از السد در بازی آخر قطعی می کند./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز