جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
مجیدی مخالف تغییرات پی در پی شفر در استقلال
وینفرد شفر دست از تغییر در ترکیب استقلال برنمی‌دارد. شاید تعدد بازیکن باعث شده تا او مدام در ترکیب تغییرات ایجاد کند اما بنظر می رسد مجیدی موافق تغییر دوباره ترکیب نبوده است.
کد خبر: ۳۴۵۹۲
تیتر20 - در فصل جاری یکی از مسائلی که باعث شد تیم او فراز و نشیب داشته باشد تغییرات بیش از حد ترکیب از سوی شفر بوده است . او حتی به ترکیب تیم برنده‌اش دست می‌زند، همان‌طور که حتی بعد از بازی با الهلال و سپاهان هم دوباره به ترکیب تیم برنده‌اش دست زد و جابه‌جایی داشت.

این مسئله باعث شده بعضی از اعضای کادر فنی هم اعتراض داشته باشند. به عنوان مثال در دیدار با الهلال وینفرد شفر تصمیم گرفت تا روزبه چشمی و علی کریمی را در میانه میدان به کار گیرد. با این تصمیم، امید نورافکن که در ترکیب قرار گرفته بود به جناح چپ رفت تا به عنوان وینگر بازی کند. ایسما هم از ترکیب بیرون ماند.

منابع خبری در استقلال فاش می‌کنند فرهاد مجیدی چه قبل و چه بعد از بازی به شدت تأکید داشته است که این تغییرات به صلاح تیم نبوده و نیست و ممکن است باعث شکست آبی‌ها شود.

پیش‌بینی فرهاد مجیدی پیش از بازی حتی باعث تعجب بعضی از مسئولان تیم شد چراکه تأکید داشتند او توانسته به خوبی اتفاقات بازی را پیش‌بینی کند.

فرهاد مجیدی ظاهراً اعتقاد داشت حضور نورافکن به عنوان وینگر چپ به صلاح تیم نیست، چون او در پست هافبک دفاعی جا افتاده است. امید در بازی رفت مقابل الهلال هم در این پست بازی کرد. همان‌طور که در دیدار با سپاهان هم در پست هافبک دفاعی جواب داد. شفر، اما تصمیم گرفت روزبه چشمی را کنار کریمی بگذارد و به این ترتیب امید از پست خود دورتر شد.

هر چند نورافکن در طول مسابقه عملکرد بدی نداشت و خیلی دوید ولی خودش هم تأکید داشت در پست هافبک دفاعی راحت‌تر است.

از سویی فرهاد مجیدی اعتقاد داشت بازیکنی مثل ایسما در چنین دیداری می‌تواند به درد تیم بخورد. این بازیکن قدرت بدنی بالایی دارد و کم‌کم خودش را در ترکیب جا کرده است، هر چند هنوز به وضعیت ایده‌آلی در تیم نرسیده است. تأکید فرهاد مجیدی بیشتر این بوده که نباید تیم این تغییرات را داشته باشد ولی در هر صورت وینفرد شفر است که تصمیم آخر را درباره ترکیب تیم می‌گیرد. مدیران استقلال گویا اعتقاد داشتند بهتر بود بیژن طاهری هم در بازی با الهلال کنار تیم باشد ولی اصرار خود شفر این بود که او بماند و با چند بازیکن تیم در تهران کار کند.

شفر از ابتدای فصل جاری تا امروز، نتوانسته ترکیب استقلال را به ثبات برساند. او البته از زمان حضورش در استقلال همواره در ترکیب تغییرات داشته است و این تغییرات در آینده هم وجود خواهد داشت. شفر در خیلی از پست‌ها تغییر گردشی داشته است. مثلاً فرشید اسماعیلی در فصل جاری در چهار پست هافبک دفاعی، پشت فوروارد، وینگر چپ و وینگر راست بازی کرده. وضعیت داریوش شجاعیان هم همین بوده است. گادوین منشا هم از زمان حضور در پست‌های وینگر و نوک بازی کرده است. اکثر بازیکنان در فصل جاری دو بار تغییر پست را در ترکیب داشته‌اند.

مثلاً روزبه چشمی هم دفاع آخر بوده، هم هافبک دفاعی. منتظری هم در پست دفاع آخر بازی کرده و هم دفاع راست. البته گاهی این تغییرات به خاطر شرایط تیم بوده و شفر مجبور شده آن را ایجاد کند ولی آنچه بسیار مشخص بوده این است که مرد آلمانی نتوانسته به ثبات در ترکیب آبی‌ها برسد و همین نکته با مخالفت شدید مجیدی روبرو شده است .

مخالفت به حقی که هر منطقی آن را می پذیرد !/خبر ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز