چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
پرویز مظلومی بار دیگر تاکید کرد که علیرغم مشکلات ارزی این روزهای کشور، اولویت باشگاه استقلال مربی خارجی است وی درباره مقصر حذف استقلال از آسیا گفت: شفر مقصر حذف استقلال در آسیا است.
کد خبر: ۳۴۷۰۴
تیتر20 - پرویز مظلومی عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفتگویی پس از پایان بازی در رابطه با حذف ابی پوشان از آسیا گفت:

تیم الدحیل نشان داد که خیلی حرفه ای است و خیلی خوب بازی کردند. بچه ها تلاش کردند ولی این اتفاقات افتاد. البته اتفاقات قبلا افتاده بود و وقتی استقلال حذف شد که در قطر ۳ بر ۱ باختیم. با این حال بچه ها زحمت کشیدند و باید آینده تیم را ساخت.

از مظلومی در مورد دلیل مشکلات استقلال پرسیده شد که او گفت:

باید بررسی شود و ببینیم چه گذشته تا برای آینده درس گرفته شود. مردم هم انتظار دارند تا تیمی قوی ساخته شود.

سوال بعدی از مظلومی در مورد حضورش در کمیته فنی استقلال بود که او بیان کرد:

خودتان هم خوب می دانید که غیرفعال بود و قطع ارتباط شده بود توسط سرمربی وقت. شما هم مصاحبه کردید و در زمین تمرین گفت که من کمیته فنی قبول ندارم. پس ما هم کنار کشیدیم تا حاشیه ای ایجاد نشود.

مظلومی در مورد حضور مجیدی روی نیمکت استقلال توضیح داد:

مجیدی هم ریسک کرد و آمد که در بازی های اسیایی کمک کند. اگر با این روند پیش برود تیم آینده خوبی دارد. ما تلاشمان را در کمیته فنی بیشتر می کنیم. باید بها داده شود و روی هر چیزی نظارت شود.

سوال بعدی از مظلومی در مورد سرمربی بعدی استقلال بود و اینکه آیا نام امیرقلعه نویی برای حضور روی نیمکت تیم مطرح شده که او ضمن تکذیب این موضوع تاکید کرد:

اصلا در جلسه ای که داشتیم روی مربی ایرانی بحث نشده و باشگاه می خواهد مربی خارجی بگیرد. البته شرایط اقتصادی مملکت را باید در نظر گرفت و با توجه به افزایش قیمت دلار شرایط سخت است. مربیانی که می آیند دستمزد بالایی می خواهند. الان می گویند شفر ۱٫۵ میلیون دلار طلب دارد ولی آن زمانی که قرارداد بسته شد، قیمت اینقدر نبود و ۴ هزار تومان بود. الان باید با دلار ۱۴ هزارتومانی مربی بگیرید. شرایط سخت است. باشگاه اما در این شرایط سخت گزینه اولش مربی خارجی است و خود آقای مجیدی هم برنامه اش این است که دستیار بماند.

آیا شفر مقصر حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است. مظلومی در پاسخ به این سوال گفت:

حذف از لیگ قهرمانان مقصر شفر است. در بردها همه سهیم هستند و در باخت ها هم همه. سرمربی مسئول نتایج تیم است و باید جوابگو باشد. موقعی که تیم می برد، مربی نفر اول است و در باخت هم مربی باید قبول کند که مقصر باخت بوده ولی در مجموع همه ارکان باشگاه در شکست یا پیروزی دخیل هستند./پارس
ارسال نظرات
موضوعات روز