جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
تیتر20 بررسی می کند؛
نسخه جدید همراه بانک تجارت در مدت کمتر از یکسال از زمان رونمایی و در حدود تنها 6 ماه توانسته اقبال خوبی از سوی مشتریان این بانک کسب کند و با افزایش کاربران به بیش از 1میلیون و سیصدهزار کاربر ضریب نفوذ قابل قبولی در این مدت در میان کاربران به دست آورد.
کد خبر: ۳۴۷۳۶
تاثیرات اهدای جایزه برای افزایش ضریب نفوذ اپلیکیشن همراه بانک تجارت

تیتر20 - به تازگی قرعه کشی جوایز جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت با حضور مدیران ارشد این بانک، برگزار شد و برندگان این جشنواره مشخص شدند.

این تازه ترین اقدام بانک تجارت برای معرفی و افزایش دامنه نفوذ اپلیکیشن همراه بانک تجارت در میان کاربران و مشتریان این بانک است.

البته اقدامی که به نظر می رسد تنها مزیت رقابتی این اپلیکشن برای جلب نظر کاربران نبوده است و بانک تجارت با انجام تغییراتی در نسخه جدید این اپلیکیشن، به دنبال بهبود کارایی و رابطه کاربری مشتریان با این سرویس جدید است.

به گفته مسئولین این پروژه در بانک تجارت، نسخه جدید همراه بانک تجارت در مدت کمتر از یکسال از زمان رونمایی و در حدود تنها 6 ماه توانسته اقبال خوبی از سوی مشتریان این بانک کسب کند و با افزایش کاربران به بیش از 1میلیون و سیصدهزار کاربر ضریب نفوذ قابل قبولی در این مدت در میان کاربران به دست آورد.

البته بی شک برگزاری جشنواره و اهدای جوایز ویژه به کاربران نیز در این میان بی تاثیر نبوده است. به گفته مقامات مسئول در این جشنواره که به مدت دوماه از پانزدهم بهمن ماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین امسال برگزار شد؛ بر این هدف متمرکز بود که عملکرد کاربران در حوزه هایی که مورد نظر در جشنواره است افزایش پیدا کند. به عبارت دیگر هم افزایش فعالیت کاربران پیشین و قدیمی مورد نظر بوده است و هم جلب کاربران جدید چون محصول مورد اشاره که به تازگی وارد بازار شده است دارای ویژگی ها و بخش های متنوعی است که آشناسازی کاربران با همه امکانات و خدمات این اپلیکیشن یکی از اهداف این جشنواره بوده است.

تفاوت های نسخه جدید همراه بانک تجارت

در واقع بانک تجارت از یک محصول قدیمی به یک محصول جدید مهاجرت کرده است و بنابراین هم افزایش عملکرد کاربران قدیمی مورد نظر بوده است هم جلب و افزایش کاربران جدید.

به گفته مسئولین این بانک این محصول تفاوتی اصلی با نسخه های پیشین دارد و آن اینست که سرویس جدید کاملا customer based است، یعنی افراد بر اساس کد ملی می توانند در سرویس جدید لاگین کنند.

در سرویس قبلی این اپ account based  بود، یعنی افراد بر اساس شماره حساب وارد اپلیکیشن می شدند و سرویس جدید این امکان را فراهم می کند که شخص بتواند همه حسابهای خود را یکجا در یک اپلیکیشن مدیریت کند.ضمن اینکه این قابلیت نیز فراهم است که در دستگاه های مختلف نصب شود یعنی همزمان در موبایل، لپ تاپ یا تبلت امکان استفاده از آن فراهم است.

البته به گفته مسئولین این پروژه موضوع احراز هویت و مسائل امنیت کاربران و حسابهای بانکی نیز به دقت رعایت شده است. بنابر اظهار نظر این مسئولین در همه جای دنیا کاربران با یک کد شهروندی شناخته می شوند که در این پروژه نیز سعی شده با پیاده سازی این مدل بر اساس کد ملی کاربران، پیاده سازی الزامات امنیتی را در لایه های بالاتر در سطوح مختلف اعمال و موضوع امنیت اپلیکیشن را تقویت کنند.

البته نکته مهم این است که دسترسی صرفا با کدملی نیست، این کد ملی نام کاربری است و رمز عبور را باید مشتریان در مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت کامل دریافت دارند و بعد این امکان را دارند که پسورد را تغییر دهند و حتی امکان استفاده از شاخص های بیومتریک نظیر اثر انگشت در نرم افزار را دارند.

مسئولین این بانک معتقدند استفاده از اپلیکیشن با استقبال خوبی مواجه شده است و جشنواره اخیر نیز در این زمینه تاثیرات مثبت چشمگیری داشته است به طوری که به نحو محسوسی عملکرد کاربران را افزایش داده و کاربرانی که قبلا فعالیت کمتری داشته اند با این اقدام فعال تر شده اند و ضمنا کاربران جدیدی به خانواده همراه بانک تجارت پیوسته اند.

البته در عین حال کارشناسان خاطرنشان می کنند که وقتی محصولی به تازگی وارد بازار می شود، نباید در ابتدای امر خیلی در خصوص میزان رضایتمندی آن جست و جو کرد، چون میزان رضایت و چسبندگی کاربران با نرم افزار عموما به تدریج اتفاق خواهد افتاد و بازخورد کاربران را باید در یک مقطعی که تعدادی خدمات و امکانات جدید به این اپلیکیشن خواهیم افزود، بررسی و رصد کنیم. بر همین اساس به زودی جشنواره جدیدی با همین محورها و اهدای جوایز جدید برگزار خواهد شد.

همچنین تاکید دارند که نباید این نکته را نیز از نظر دور داشت در ابتدای راه میزان استفاده کاربران از اپلیکیشن همراه بانک تجارت بسیار کمتر از زمان فعلی بود ولی از آبان ماه که این اپ جدید معرفی شده است، به مرور و تا به امروز رشد قابل توجهی در میزان استفاده کاربران را شاهد بوده ایم که نشان از رضایت و توصیه کاربران به یکدیگر است.

ارسال نظرات
موضوعات روز