پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۶
ستاره ناراضی تراکتور اولین هدف نقل‌وانتقالاتی استقلال به حساب می‌آید.
کد خبر: ۳۴۷۴۳
تیتر20 - طبق وعده‌هایی که زنوزی به هواداران تراکتور داده، تی‌تی‌ها  برای فرارسیدن فصل نقل‌وانتقالات لحظه شماری می‌کنند.

هرچند که از همین حالا می‌تواند حدس زد که خریدهای زنوزی برای تیمش در تابستان آینده حسابی سروصدا به پا خواهد کرد اما نباید فراموش کرد که تراکتور در پنجره نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو خروجی‌های بزرگی نیز خواهد داشت.

سوای بحث محسن فروزان که پرونده‌اش هر روز پیچیده‌تر می‌شود، هستند بازیکنانی که از نیمکت نشینی در هوای سرد تبریز دل‌آزرده‌اند و قصد ترک این تیم را دارند.


احسان پهلوان، یکی از همین بازیکنان است، فوتبالیست جوان و با استعدادی که برای خدمت سربازی به تبریز سفر کرد و در ابتدای حضورش نیز  یکی از بازیکنان موثر تراکتور بود. ولی به یکباره و با حضور بازیکنان باتجربه‌ای چون دژاگه و شجاعی، پهلوان به دست فراموشی سپرده شد و همین موضوع ناراحتی او را به همراه داشته است.

حال سوال اینجاست که مقصد بعدی پهلوان کدام تیم است؟ نحوه جدایی پهلوان از ذوب آهن به او اجازه بازگشت به اصفهان را نمی‌دهد و این بازیکن از حالا به فکر تیمی است که بتواند پول رضایت‌نامه‌اش را پرداخت کند.

در این بین شینده‌ها حالی از این است که فرهاد مجیدی، سرمربی جوان استقلال روی این بازیکن دست گذاشته و قصد دارد او را به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه کند. هرچند که این انتقال فعلاً در حد شایعه است اما با توجه به شواهد موجود هیچ بعید نیست که پهلوان به  عنوان یکی از تکنیکی‌ترین هافبک‌های لیگ فصل آینده پیراهن استقلال را برتن کند./ورزش11
ارسال نظرات
موضوعات روز