جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵
در شرایطی که پرسپولیس باید آماده حضور در نقل و انتقالات شود صحبت از جدایی چند مهره کلیدی و لژیونر شدن آنها مطرح شده است.
کد خبر: ۳۴۹۵۱
تیتر20 - گذشته از مشکلات مالی که انتقال ستاره‌های تیم می‌تواند بهترین راهکار برای حل کردن‌شان باشد، برانکو ایوانکوویچ هم اعلام کرده که با جدایی هیچ بازیکنی مخالفت نخواهد کرد. فصل پیش هم پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم بود که اجازه جدایی به بیرانوند و یکی دو بازیکن دیگرش را نداد وگرنه آقای سرمربی همانطور که پیش از این در مورد جدایی محرمی و احمدزاده گفته بود، جلوی پیشرفت هیچ بازیکنی را نخواهد گرفت.

همین حرف را مهدی محمدنبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم بعد از بازی با السد تکرار کرد: «هیچ بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود و تمام بازیکنان می‌مانند، مگر بازیکنانی که پیشنهاد خارجی داشته باشند که درباره آنها هم باشگاه و برانکو تصمیم‌ می‌گیرد.»

حالا باشگاه منتظر است تا بازیکنانی که پیشنهادهای خارجی‌شان هر روز در رسانه‌ها مطرح می‌شود، این پیشنهادها را به مذاکره بگذارند تا به قول مرد کروات حقی از آنها ضایع نشود. هنوز کسی پیشنهادش را به باشگاه نفرستاده اما هر روز می‌شنویم که بیرانوند از ترکیه پیشنهاد دارد، علیپور از اسپانیا، رسن از قطر و ترابی هم از اروپا.

حال آنکه علیپور گفته تابع تصمیم باشگاه است و اگر پرسپولیس و هواداران بخواهند، می‌ماند. ترابی تصمیم‌گیری برای ماندن یا رفتنش را به بعد از جام حذفی موکول کرده و بیرانوند براساس توافقنامه قبلی‌اش با باشگاه، با پرداخت 700 هزار دلار می‌تواند رضایتنامه‌اش را بخرد و برود. رسن هم تکلیفش معلوم است. تا طلب 70 هزار دلاری‌اش را نگیرد، پای مذاکره نخواهد نشست و پیشنهادهای عربی‌اش هم آنقدر دندان‌گیر هستند که فکرش را مشغول کنند.

این اما تنها مشکل پرسپولیس نیست چرا که کمال کامیابی‌نیا و شجاع خلیل‌زاده هم ادامه قراردادشان با پرسپولیس منوط به توافق مالی دوباره برای فصل جدید است و در صورتی که به هر دلیلی به لحاظ مالی با باشگاه به توافق نرسند، می‌توانند یک‌طرفه فسخ کنند. در این میان چیزی که هواداران پرسپولیس را ناراحت و نگران کرده، قراردادهای غیرواقعی این باشگاه است که حالا که لیگ هجدهم به پایان رسیده، به راحتی می‌توان به آنها پی برد و دریافت که کدام بازیکنان با پرسپولیس قرارداد دارند و ادعاها در مورد تمدید قرارداد کدام بازیکنان نادرست بوده. اتفاقی که با بشار رسن استارت خورد و حالا به مهدی ترابی و چند بازیکن دیگر رسیده است.


رسن بعد از بازگشت از جام ملت‌های آسیا و در اردوی پیش از بازی با صنعت‌نفت آبادان در هتل اوین با انتشار عکسی از تمدید قرارداد دو ساله خود با باشگاه خبر داده بود. خبری که با تیتر«بشار رسن تا 1400 در پرسپولیس» بازتاب داده شد و سایت رسمی باشگاه پرسپولیس هم ساعت 23:03 هشتم اسفند 97 خبری با عنوان «قرارداد بشار رسن برای دو سال تمدید شد» روی خروجی‌اش قرار داد. کمی بعد اما برانکو در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جدایی برخی ستاره‌های تیمش با اعلام اینکه تمامی بازیکنان به جز بشار رسن قرارداد دارند، ابهام عجیبی را در ذهن هواداران ایجاد کرد.

این ادعاهای ضد و نقیض البته به هافبک عراقی ختم نشد و گویا در مورد قراردادهای مهدی ترابی و چند بازیکن دیگر هم اتفاق مشابهی رخ داده است. ساعت 12:29 یازدهم خرداد بود که سایت باشگاه پرسپولیس خبری را با تیتر «ترابی برای دو فصل و نیم با پرسپولیس قرارداد بست» منتشر کرد تا خیال هوادارانش را از ماندن یکی از چهره‌های ویژه نقل و انتقالات راحت کند. ادعای باشگاه را اما خود ترابی پس از درخشش مقابل السد رد کرد وقتی در پاسخ به خبرنگاری که وضعیت قراردادش را پرسیده بود، اعلام کرد که تصمیم‌گیری در مورد تمدید قرارداد را به بعد از جام حذفی موکول کرده است. هر چند می‌گویند قرارداد او دو سال و نیمه است و در آن آمده که اگر ترابی پیشنهاد خارجی داشته باشد، می‌تواند با موافقت باشگاه پرسپولیس جدا شود.

حرفش اما هواداران را دوباره نگران کرد و این سوال در ذهن‌شان نقش بست که چرا باشگاه از ثبت و تمدید قراردادهایی خبر می‌دهد که واقعی نیستند؟ غیرواقعی بودن این قراردادها وقتی نگران‌کننده جلوه می‌کند که بدانیم برانکو گفته به شرطی تمدید می‌کند که تیم دلخواهش را برای فصل آینده تامین کنند./افکار

 
ارسال نظرات
موضوعات روز