پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
در صورت لژیونر شدن علیپور رضا قوچان‌نژاد پرسپولیسی می‌شود؟
رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم ملی کشورمان که ابتدای فصل گذشته به آپوئل نیکوزیا در قبرس پیوسته و سپس در نیم‌فصل به اف. سی. سیدنی استرالیا رفته بود حالا بازیکن آزاد است.
کد خبر: ۳۴۹۶۷
تیتر20 - این روزها هر روز بیش از پیش اخبار موثقی شنیده می شود که رضا قوچان‌نژاد قصد دارد فوتبالش را در ایران دنبال کند و البته بر اساس منابع خبری نزدیک به باشگاه ها با دو پیشنهاد خوب لیگ برتری مواجه شده است. یکی از این تیم‌ها تراکتورسازی تبریز است که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، دو ستاره بزرگ تیم ملی را در فصل پیش در ترکیب می دید. اما یکسری مشکلات و حواشی به وجود آمده در این تیم در فصل تازه به اتمام رسیده که موجب ناراحتی شجاعی و دژاگه شد ، کمی قوچان‌نژاد را مردد کرده است.
اما دیگر تیمی که گفته می‌شود خواستار  قوچان‌نژاد است پرسپولیس قهرمان لیگ هجدهم است. باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی و با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی در تابستان پیش از فصل تازه تمام شده نیز مذاکرات مفصلی با رضا قوچان‌نژاد داشت، اما شرط‌های این مهاجم باتجربه به طور کلی این ماجرا را منتفی کرد. این در حالی است که همواره شنیده شده رضا قوچان‌نژاد به تیم پرسپولیس علاقه‌مند است. در همین ارتباط دیروز شنیدیم برانکو بدش نمی‌آید رضا قوچان‌نژاد را در تیمش داشته باشد به ویژه در صورتی که علی علیپور لژیونر شود و دست های برانکو در خط حمله خالی تر از گذشته شود!

علیپور در حال حاضر دو پیشنهاد خوب از لیگ بلژیک و یونان دارد که حاضرند پول رضایتنامه اش را نیز به باشگاه پرسپولیس بپردازند. با توجه به مشکلات مالی پرسپولیس، مدیران این باشگاه نیز بدشان نمی‌آید از طریق ترانسفر بازیکن درآمدزایی کنند. در چنین اوضاع و احوالی  قوچان‌نژاد از هر زمانی به پرسپولیس نزدیکتر خواهد بود.

حالا باید دید بالاخره گوچی بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیسی ها می شود و یا اینکه باز هم با قیمت بالا ، خود قوچان نژاد مانع اصلی در راه پیوستنش به تیم محبوبش می شود ؟!/ خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز