جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
رستوران دریایی با عنوان رستوران (او آنس) در سه طبقه، شامل رستوران بومی کیش، رستوران بین المللی و بام سبز است که توسط متخصصان ساخته شده است.
کد خبر: ۳۴۹۹۸
تجربه غذا خوردن در نخستین رستوران زیر دریایی در کیش را از دست ندهید!

تیتر20 - طبقه نخست این رستوران دریایی که همانند آکواریم ساخته شده، کاملا در عمق آب قرار دارد و از سه طرف می‌توان آبزیان و ماهی‌های دریا را مشاهده کرد.

رستوران دریایی و زیر دریایی «او آنس» در فاصله ۶۵۰ متری ساحل کیش قرار دارد و قایق‌هایی ویژه (تاکسی بت) برای رفت و آمد گردشگران، کیشوندان و دوستداران طبیعت خلیج فارس به این رستوران در نظر گرفته شده است.

در این رابطه  احمد ابراهیمی مدیرعامل شرکت آنیتا سازه کیش درباره این رستوران گفت: رستوران زیر دریا یعنی زندگی در کنار یک اکوسیستم کاملاً طبیعی و آکواریومی به پهنای خلیج همیشه فارس.

تجربه غذا خوردن در نخستین رستوران زیر دریایی در کیش را از دست ندهید!

مدیرعامل این شرکت با اشاره به خدمات ارائه‌ شده در این طرح گفت: با ساخت این شناور یک مجموعه بزرگ رفاهی تفریحی در سه طبقه مجزا طراحی شده است که شامل بخش‌های مختلفی چون رستوران بوفه اوآنس (OANNES)، رستوران بین‌الملل اوآنس و کافه اوآنس می‌شود. رستوران بوفه طراحی‌ شده در این مجموعه به‌طور کامل زیر سطح آب قرار می‌گیرد و پنجره‌هایی با ابعاد بزرگ دارد که منظره‌ای کاملاً شفاف از زیر سطح دریا را به مهمانان ارائه می‌دهد. در این رستوران غذاهای ایرانی، دریایی و بومی کیش ارائه می‌شود.

ابراهیمی درباره رستوران بین‌الملل اوآنس (اُآنس) نیز گفت: این طبقه روی سطح آب قرار می‌گیرد که کل دیوارهای اطراف شیشه‌ای است و منظره زیبایی از پهنای خلیج‌فارس را به نمایش می‌گذارد. در این رستوران غذاهای کشورهای مختلف ارائه می‌شود. کافه اوآنس نیز بالاتر از سطح آب دریا قرار دارد و طراحی آن به‌ صورت بام سبز است که میهمانان می‌توانند از هوای مطلوب جزیره و مناظر زیبای ساحلی و شهری کیش حداکثر استفاده را ببرند.

گفتنی است این رستوران با بیش از ۱۰۰۰ متر مربع مساحت و ظرفیت پذیرش ۳۵۰ نفر در فاصله ۶۵۰ متری ساحل اسکله تفریحی جزیره کیش شناور است.

ارسال نظرات
موضوعات روز