شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
خیلی‌ها می‌گویند عاشق سفر کردنیم اما هزینه‌های سفر آن‌چنان بالاست که اگر بخواهیم بیش از یکی دو بار در سال سفر کنیم، دخل و خرجمان با هم جور در نمی‌آید.
کد خبر: ۳۵۰۱۹
تیتر20 -  اگر عشق سفر باشید و بخواهید زیاد سفر کنید راه‌هایی برای کم کردن هزینه‌های سفر وجود دارد.

مثلا به جای هتل‌های لوکس و گران‌قیمت می‌توانید سراغ هتل‌های ارزان‌قیمت بروید. با کمی جستجو و تحقیق پیش از  رزرو هتل  می‌توانید هتل‌هایی را انتخاب کنید که قیمت پایینی دارند و امکاناتشان نیز نسبت به قیمتشان مناسب است. از این هتل‌ها نباید انتظار امکانات و خدمات هتل‌هایی با ستاره‌های بیشتر را داشته باشید اما به هرحال در میان هتل‌های ارزان‌قیمت هتل‌هایی تروتمیز هستند که امکانات ضروری و لازم را دارند. اگر می‌خواهید با چند تا از ارزان‌ترین هتل‌های اصفهان آشنا شوید ادامه این مطلب را بخوانید.

هتل سعدی اصفهان

هتل سعدی اصفهان یکی از ارزان‌ترین هتل‌های اصفهان است که در خیابان عباس‌آباد این شهر قرار دارد. موقعیت جغرافیایی هتل سعدی به گونه‌ایست که دسترسی مناسبی به جاذبه‌های دیدنی اصفهان دارد. با کمتر از پنج دقیقه پیاده‌روی از این هتل به سی‌وسه پل می‌رسید. رستوران شهرزاد که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های اصفهان است نیز فقط سه دقیقه با هتل سعدی فاصله دارد. هرچند که خود هتل نیز رستوران ایرانی دارد.

هتل سعدی یکی از هتل‌های قدیمی اصفهان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۲۳ آغاز کرده و تاکنون تجارب بسیاری در هتل‌داری کسب کرده است.

 ساختمان این هتل در سال ۱۳۸۵ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. هتل سعدی هتلی یک ستاره است و بنابراین امکاناتی که دارد نیز در سطح یک هتل یک ستاره است. اگرچه این هتل امکانات بالایی ندارد اما نسبت به قیمتش وضعیت مناسبی دارد و برای افرادی که می‌خواهند هزینه‌های سفرشان را به حداقل برسانند گزینه خوبی است. هتل سعدی ۱۳ اتاق دارد که همگی در یک طبقه هستند.

برخی اتاق‌های این هتل سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند. نکته دیگری که لازم است بدانید این است که هتل سعدی اصفهان از پذیرش مسافر ایرانی و خارجی در یک اتاق معذور است.

ارزان‌ترین اتاق هتل سعدی اصفهان اتاق دو تخته تویین بدون سرویس بهداشتی اختصاصی است. برای رزرو این اتاق باید ۱۱۵ هزار تومان پرداخت کنید. هزینه رزرو اتاق دو تخته تویین (که سرویس بهداشتی اختصاصی نیز دارد) ۱۳۰ هزار تومان است.

اتاق چهار تخته گران‌ترین اتاق هتل سعدی است. این اتاق نیز دارای سرویس بهداشتی اختصاصی است. برای رزرو اتاق چهار تخته باید۲۰۰ هزار تومان بپردازید.

هتل همام اصفهان

هتل همام اصفهان، یکی دیگر از هتل‌های ارزان‌قیمت این شهر است که درباره‌اش صحبت می‌کنیم. این هتل نیز هتلی قدیمی است که از سال ۷۳ مشغول به فعالیت است و در سال ۹۷ بازسازی شده. این هتل دو ستاره در دروازه شیراز قرار دارد و جنب ترمینال صفه اصفهان است. هرچند هتل همام از مرکز شهر کمی دور است اما به جاهایی مثل دانشگاه اصفهان و مجتمع تجاری سیتی‌سنتر دسترسی خوب دارد. اتاق‌های هتل همام بزرگ و دلباز هستند اما از لحاظ امکانات در همان سطحی که از یک هتل دو ستاره انتظار می‌رود.

هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل همام اصفهان   90 هزار تومان است. همچنین برای رزرو اتاق پنج تخته، که گران‌ترین اتاق این هتل است، باید ۲۶۰ تومان بپردازید یعنی ۵۲ هزار تومان به ازای هر نفر.

هتل کاوه اصفهان

هتل کاوه یکی از هتل‌های دو ستاره اصفهان است که در خیابان کاوه اصفهان و در ترمینال کاوه در شمال شهر واقع شده است.

فاصله این هتل تا بافت تاریخی اصفهان و زاینده‌رود حدودا ۱۵ دقیقه است. همچنین هتل کاوه دسترسی مناسبی به بزرگراه‌های اصلی اصفهان دارد. مجموعه تفریحی ناژوان نیز به این هتل خیلی نزدیک است. ناژوان باغ زیبایی است که زاینده‌رود از وسطش می‌گذرد و به ریه اصفهان مشهور است و درون خود باغ پرندگان، باغ‌موزه پروانه‌ها، باغ خزندگان زنده و پارک آبی کودکان را جای داده است.

از لحاظ امکانات و خدمات هتل کاوه اصفهان نیز سطح بالایی ندارد اما با قیمتش متناسب است. کیفیت صبحانه و غذای هتل نیز معمولی است. هزینه رزرو اتاق یک تخته در این هتل ۱۱۵ هزار تومان است. برای رزرو اتاق کانکت پنج تخته که گران‌ترین اتاق هتل کاوه اصفهان است باید ۲۶۹ هزار تومان بپردازید یعنی تقریبا ۵۴ هزار تومان به ازای هر نفر./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز