پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
سروری: در پرسپولیس بزرگتر یا یک شخصیت رسمی حضور ندارد؟
دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان‌ به اظهارات مشاور مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۵۰۴۳
تیتر20 - عباس سروری مربی سپاهان، در ارتباط با اظهارات حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: آیا در باشگاه پرسپولیس بزرگتر یا یک شخصیت رسمی حضور ندارد که هر روز یک نفر صحبت می‌کند؟ گذشته این آقا مشخص است. کسی که عمر حضورش در هر جایی به چند ماه نرسیده چطور به خودش اجازه می‌دهد در مورد باشگاه سپاهان و آقای تابش که هم در مدیرت ورزشی و هم در بازی و مربیگری فوتبال سابقه درخشانی دارد، صحبت کند؟ در سابقه ایشان‌ می‌توانید بروید ببینید مشاور چه کسی بوده است!
سروری در ادامه گفت: من به عنوان مربی تیم باید از حق تیم و باشگاهم دفاع کنم. این صحبت‌ها برای چیست؟ آقای تابش اعلام‌کرد آماری که به ما داده‌اند این تعداد است. ضمن اینکه ایشان نگفتند جان انسان‌ها برای ما ارزش ندارد و نمی‌دانم با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی و زدن افترا قصد دارند به کجا برسند؟ اینکه بگوییم آسیب‌ها و مصدومیت‌ها را قبل از پیدا شدن مسببان آشوب‌ها به باشگاه سپاهان و هوادارانش ربط ندهید، یعنی برای جان انسان‌ها ارزش قائل نیستیم؟
مربی سپاهان در مورد اینکه خبیری معتقد است که باشگاه پرسپولیس انتظار عذرخواهی باشگاه سپاهان به خاطر توهین‌های برخی بازیکنان این تیم را داشت، گفت: در بازی برگشت که در تهران انجام شد همه از تلویزیون‌هایشان دیدند که علیرضا بیرانوند، هم با اشاره دست و هم به صورت زبانی چه توهین زشت و زننده‌ای را به کی‌روش استنلی کرد. آیا کسی در مورد آن حرفی زد یا چیزی نوشت یا باشگاه پرسپولیس واکنشی نشان داد؟
وی افزود: حتی در همین مسابقه جام حذفی هم، همه در تلویزیون دیدند که ابتدا سروش رفیعی به استنلی چه توهینی کرد و بعد باعث شد مهاجم ما عصبانی بشود. اما آیا کسی در مورد این موضوع حرفی می‌زند؟ دروازه‌بان پرسپولیس با مامور قانون آن رفتار را داشت، چه اتفاقی افتاد؟ آقایانی که دم از بی طرفی می‌زنند کجا هستند؟
سروری در مورد اینکه مشاور مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد، بعد از فینال جام حذفی به سراغ مالباختگان و آسیب دیدگان می‌روند تا از آن‌ها به صورت‌مادی و معنوی دلجویی کنند، گفت: باشگاه سپاهان وظیفه دارد به آسیب‌دیدگان حوادث بازی خدمت رسانی کند و حتما اقدامات لازم در مورد دلجویی از این عزیزان توسط مدیریت باشگاه انجام می‌شود خسارت‌ها آنطور که من شنیده‌ام پس از مشخص شدن جبران می‌شود، اما ما هم در تهران تعداد زیادی از هوادارانمان مصدوم شدند. حدود ۱۹۰نفر از ۲۰۰مصدوم آن بازی هواداران سپاهان بودند با اینحال در این مورد هم کسی حرفی نزد!
مربی سپاهان افزود: ضمن اینکه باشگاه ما امروز در محکومیت اتفاقات بیانیه‌ای منتشر کرد و موضع باشگاه خیلی روشن و مشخص است و این گونه صحبت‌ها چیزی به جز عوام فریبی نیستند./فارس
ارسال نظرات
موضوعات روز