پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۶
گفته شده که سرخپوشان پایتخت در صدد جذب بوراک یلماز، مهاجم ترکی بشکتاش هستند.
کد خبر: ۳۵۱۵۸
تیتر20 - فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیسی‌ها هنوز آغاز نشده و وضعیت سرمربیگری این تیم هم مشخص نیست که آیا برانکو ایوانکوویچ در تیم خواهد ماند یا خیر، اما همیشه شایعات و خبر‌های زیادی از نقل و انتقالات بازیکنان این تیم به گوش می‌رسد.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات سرخپوشان این است که به احتمال زیاد علی علیپور راهی یونان یا بلژیک خواهد شد و ماریو بودیمیر نیز علاقه‌ای دیگر به ماندن در پرسپولیس ندارد تا پرسپولیس بدون مهاجم نوک شود.

سرخپوشان فوتبال ایران در این باره به مهدی طارمی پیشنهاد دادند و در صدد به خدمت گرفتن او هستند، اما شایعه شده که سرخپوشان پایتخت در صدد جذب بوراک یلماز، مهاجم ترکی بشکتاش هستند، اما شایعه جذب او صحت ندارد.

بوراک سابقه بازی در ترابوزان اسپور، گالاتاسرای و ... در کارنامه دارد و کاپیتان تیم ملی ترکیه است  و پیش از حضور در بشیکتاش از خیر قراداد ۳ میلیون یورویی ترابزون گذشت و برای مدت ۶ ماه از بشیکتاش دستمزد ۱.۲ میلیون یورو دریافت کرد. از اصلی‌ترین دلایلی که پرسپولیسی‌ها نمی‌خواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند، قیمت بالای این بازیکن است. البته از لحاظ تجربه بازیکن خوبی است و اگر برانکو بخواهد می‌تواند به این تیم کمک کند.

در همین باره ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس بیان کرد که فهرست نقل و انتقالات  را برانکو داده و اعضای کار گروه نقل و انتقالات در حال مذاکرات هستند تا بازیکنان خوبی را جذب کنیم. به فضای آرامتری قصد داریم تا بتوانیم به کارمان ادامه دهیم./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز