جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
در زمان بحران شما به‌عنوان یک مدیر می‌توانید با اجرای ایده‌ای جدید و یا سرمایه‌گذاری جدید خود را برای برون‌رفت از بحران ها آماده کنند و در زمان مقرر وقتی مشکلات تمام شد مدیر آینده‌نگر چندین قدم از رقیبان خود ‍پیش‌تر است و احتمالاً دیگر کسی به گَرد پای او هم نخواهد رسید.
کد خبر: ۳۵۳۰۶
تیتر20 - بسیاری از کارشناسان حوزه اقتصاد و بازاریابی معتقدند زمان بحران یعنی دقیقاً وقتی‌که شرکت‌های رقیب دچار بحران هستند و زمان و انرژی خود را برای رفع مشکلات گذشته‌اند شما به‌عنوان یک مدیر می‌توانید با اجرای ایده‌ای جدید و یا سرمایه‌گذاری جدید خود را برای برون‌رفت از بحران ها آماده کنند و در زمان مقرر وقتی مشکلات تمام شد مدیر آینده‌نگر چندین قدم از رقیبان خود ‍پیش‌تر است و احتمالاً دیگر کسی به گَرد پای او هم نخواهد رسید.

مدیران ارشد این شرکت با تصمیماتی که در طی این روزها گرفته‌اند مسیری را پیش می‌روند که به‌احتمال فراوان دست‌نیافتنی‌تر از گذشته خواهند شد.

چندی است که تعدادی از قطعه سازان کشور که از حسن اتفاق سمت اجرایی در انجمن‌های مرتبط با این صنعت دارند از خطر تعطیلی قریب‌الوقوع صنعت قطعه‌سازی کشور خبر داده بودند. بااین‌وجود چرخ تولید در کروز مثل ساعت کار می‌کرد و هیچ نشانی از تعطیلی حتی بخشی از خط تولید هم نبود. نکته جالب دیگر خبری جذب نیروی جدید در این شرکت بود که از سوی یکی از مالکین این شرکت اعلام شد.

از جهتی دیگر اگر بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم خبری دیگری بود در بخش خودکفایی مدیرعامل کروز اعلام کرد. خبر این بود 150 پروژه خودکفایی و داخلی سازی در این شرکت آغازشده است که تا پایان سال بیش از 80 پروژه اجرا خواهد شد.

کروز اما در تولید ECU نیز اقدامات جالبی انجام داده است و نسل 5 این قطعه حساس را نیز به‌تازگی آغاز کرده است ، بد نیست بدانید تولید هر دستگاه ECU برای اتومبیل‌های پرتیراژ داخلی حداقل دارای ۲۰ دلار صرفه‌جویی است .

اما چرا در ابتدای مطلب از بحران گفته شد؟ جالب است بدانید کروز هم‌اکنون حدود 1200 میلیارد تومان مطالبات معوق از خودروسازان دارد و تمام این پیشرفت‌ها در چنین شرایطی در حال انجام است./عصرایران
ارسال نظرات
موضوعات روز