جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
احمد سعید بخش معاون اجرای طرح های توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت و گو با تیتر20:
شرکت فولاد مبارکه اصفهان در راستای تحقق «رونق تولید » فراخوان پیشین خود از استارت آپ ها را با وعده پشتیبانی اعتبارات مالی تا سقف ۷۵ درصد و عقد قرارداد مشارکت رسمی پررنگ کرد.
کد خبر: ۳۵۵۸۷
فولاد مبارکه با استارت آپ ها پررنگ تر از گذشته همکاری می کند

تیتر20/ مهری بهزاد پور -  کمک شرکت های استارت آپ به واحدهای تولیدی در بخش های مختلف به ویژه در شرایط تحریم فعلی جهت انطباق خود با علم و پیشرفت در مسیر استانداردهای روز غیرقابل چشم پوشی است.

استفاده از علم و دانش روز و سرمایه گذاری در این بخش علاوه بر اینکه موجب رشد کشور خواهد شد منجر به صرفه جویی ارزی با استفاده از تکنیک مهندسی معکوس ذخیره سازی توان و انرژی قشرجوان در داخل کشور و استفاده از این پتانسیل به شکل بهینه در کشور خواهد شد.

نگرش جدید واحدهای تولید کننده معدنی با نگاهی تقریباَ سنتی در قدیم و تمایل به تعامل با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ در سال های اخیر ،‌می تواند دستاوردی جدید به همراه داشته باشد که حداقل آن کاهش هزینه ها و گام برداشتن در مسیر رونق تولید و خودکفایی است. 

هر صنعتی اگر برنامه‌ریزی کند و در کنار آن، علم را به خدمت بگیرد و در این زمینه سرمایه‌گذاری کند، می‌تواند موفق باشد.

تعامل دانش و صنعت در تحریم، تحقق رونق تولید
شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده فولاد و محصولات فولادی در کشور و خاورمیانه با نگاهی جامع گرایانه در فراخوانی گسترده از تمامی شرکتهای استارت آپ دعوت به عمل آورده است تا با به کارگیری علم و دانش نوین راه های رشد و توسعه بهینه کمی و کیفی در این عرصه را هموار کنند.

فولاد مبارکه با استارت آپ ها پررنگ تر از گذشته همکاری می کند
احمد سعید بخش معاون اجرای طرح های توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار تیتر ۲۰ با اعلام این خبر گفت: بومی سازی کردن ساخت قطعات و استفاده از توان داخل همواره حتی در شرایط کنونی تحریم جزو سیاستهای این شرکت بوده است تا امید بیشتری به «‌رونق تولید ملی » داشته باشیم.

مهندسی معکوس و کپی برداری از نمونه خارجی 
وی افزود :‌در این راستا کمیته ای فنی از کلیه شرکت های استارت آپ فعال در این زمینه دعوت به عمل آورده ایم تا با بهره گیری از مهندسی معکوس و کپی برداری از نمونه خارجی و یا ساخت قطعات جدید در واحدهای تولیدی روند تولید را تسریع و بهینه کنند .

به گفته سعید بخش،  شرکت فولاد مبارکه اصفهان، به تمام شرکت های استارت آپ که در این زمینه فعالیت کنند و اقدام به ارائه طرح و پیشنهاد مطلوبی کنند حمایت بعمل می آید . 

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه به منظور بهره گیری از استعداد و پتانسیل مطلوب هموطنان باهوش در این فراخوان بعد از ارائه طرح بسته به نوع اهمیت و سودآوری آن از ۲۵ تا ۴۵ حتی ۷۰ درصد از کل اعتبار در نظر گرفته شده برای آن پشتیبانی مالی می کند .

«برد - برد» سیاست فولاد مبارکه در به کارگیری توان استارت آپها
سعید بخش این سیاست شرکت فولاد مبارکه را سیاست « برد... برد» اعلام و خاطرنشان کرد:
چنانچه محصول نهایی این استارت آپ ها مورد قبول ما قرار گیرد به انعقاد قرارداد و مشارکت منتهی خواهد شد.

تحقق بومی سازی انگیزه تعامل با استارت آپها
وی ابراز امیداوری کرد روند ساخت قطعات توسط نیروهای داخلی در این شرکت همچون گذشته جریان داشته باشد و در راستای اجرای این فراخوان روند بومی سازی سرعت یابد.

وی یادآور شد: بخش عمده‌ای از قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه‌های فولاد در کشور بومی‌سازی شده اند و با بومی سازی باقیماندۀ قطعات موردنیاز صنعت فولاد شرکتی مانند فولاد مبارکه خواهد توانست ساخت و راه ‌اندازی یک کارخانه فولاد را در هر نقطه‌ای از ایران انجام دهد.

ارسال نظرات
موضوعات روز