جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
در هفته آینده صورت خواهد گرفت؛
لیست بزرگسالان پرسپولیس پیش از حضور کالدرون در این تیم پر شده است و حضور بازیکنان جدید باعث شده تا گابریل کالدرون سرمربی جدید این تیم مجبور به اتخاذ تصمیمی سخت شود.
کد خبر: ۳۵۶۵۹
تیتر20 - پرسپولیس که برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی ترکیه شده است، این روزها با یک معضل بزرگ روبرو شده که راه حل آن وداع بعضی بازیکن‌ها با حضور در تیم قهرمان ایران است.

لیست بزرگسالان پرسپولیس پیش از حضور کالدرون در این تیم پر شده و حضور بازیکنان جدید باعث شده تا گابریل کالدرون سرمربی جدید این تیم مجبور به اتخاذ تصمیمی سخت است. محمد حسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری دو بازیکن جدیدی هستند که باید جای دو بازیکن سال گذشته پرسپولیس را در لیست تیم بگیرند. البته یک مهاجم دیگر هم در لیست سرخ پوشان قرار می گیرد.

این وضعیت باعث شده که کالدرون برای خروج سه بازیکن برنامه‌هایش را آغاز کند و پس از اردوی ترکیه این نفرات مشخص شدند، در این بارهشنیده‌ها سه بازیکنی که بیشتر از همه در خطر حذف از لیست پرسپولیس قرار دارند به ترتیب حسین ماهینی، شایان مصلح و مهدی شریفی هستند.

در این میان ماهینی با مصدومیت اردوی تیم را ترک کرد و اوضاعش از سایر گزینه‌ها بحرانی‌تر است. شایان مصلح هم مصدوم است و باید در انتظار تصمیم کالدرون باشد اما مهدی شریفی در اردوی تیم حضور دارد و با انگیزه بالا بدنبال اثبات خودش است.

به هرحال جدایی هر بازیکنی با این باشگاه یک وداع برای او به شمار می رود./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز