جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
یکی از آپارتمان‌های لاکچری الهیه که در فضای مجازی هم شهرت فراوان پیدا کرده پنج طبقه تک واحدی است و یک پروژه فوق لوکس است که همه متریال کار از خارج از کشور وارد شده است.
کد خبر: ۳۵۷۹۹
تیتر20 - یکی از آپارتمان‌های لاکچری الهیه که در فضای مجازی هم شهرت فراوان پیدا کرده پنج طبقه تک واحدی است و یک پروژه فوق لوکس است که همه متریال کار از خارج از کشور وارد شده. از سرامیک و شیرآلات گرفته تا آسانسور و کابیت و حتی چهار بار از ایتالیا برای اندازه‌گیری درهای این آپارتمان به ایران آمده‌اند! همچنین قرار است در رم ساخته شده و وارد کشور شود.

نکته دیگر جنس موادی است است که خانه را با آن ساخته‌اند. بدنه لابی روکش چرم دارد و در و دیوار با برنز کار شده و حتی در سرویس میهمان شیشه‌هایی کار گذاشته شده که در آن الیاف طلا به کار رفته است!

نازک‌کاری‌هایی از جنس طلای این ساختمان هنوز تمام نشده و احتمالا چند ماه زمان می خواهد تا آماده تحویل شود.

به گفته مشاوران املاک حاضر در منطقه قیمت این دست خانه‌ها از متری 110 میلیون تومان هم عبور کرده چرا که اغلب با توجه به امکانات لاکچری به کار برده شده در این خانه‌ها قیمت میلیاردی آنها تغییر می کند./شهروند
ارسال نظرات
موضوعات روز