جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با معتبرترین و شناخته شده ترین مارک های تولید کننده محصولات کودک در سطح جهان آشنا کنیم .
کد خبر: ۳۶۰۳۸
تیتر20 - اگر در حال سبک و سنگین کردن برندها برای خرید سیسمونی بچه عزیز در راه خود هستید این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا با مارکهای معروف بین المللی آشنا شوید و پی ببرید که هر کدامشان کدام تولیداتشان محبوبیت بالاتری در بین نو مادران و پدران دارند. امروزه انجام تحقیق در فضای اینترنت پیش از خرید هر محصول از عادات خریداران هوشمند است بخصوص که خرید ما برای یک لیست سیسمونی پرتعداد باشد و بخواهیم بهترین ها را هم برای عزیزترین فردمان تهیه کنیم.

اکثر این کمپانی های برتر محصولات کودک که در ادامه معرفی میشوند در اروپا و یا آمریکای شمالی متولد گشته اند و هر کدامشان سابقه چند دهه تحقیق و توسعه برای ارائه کالاهایشان را در کارنامه دارند . البته برخی موارد هم هست که شرکت های تازه تاسیس هم توانسته اند با نوآوری های جذاب و تلاش گسترده خیلی زود اسم خود را سر زبانها بیندازند و از فروشگاه های سیسمونی سراسر دنیا تقاضا برای کالاهایشان داشته باشند .  

ترتیب برندها بر اساس حروف الفبای انگلیسی خواهد بود و دلیل بر برتری مارکهایی که زودتر معرفی میشوند نیست . خیلی هایشان شاید در بازار سیسمونی کشور نایاب یا خیلی کم پیدا شوند چون طبعا" برندهای معتبر جهانی غالبا" در ایران نمایندگی رسمی و حضور مستقیم ندارند.

قنداق بچگانه

تن پوش های بسیار با کیفیت و زیبا برای قنداق پیچ کردن قدم نو رسیده می خواهید ؟ باید سراغ اش را از امیزینگ بیبی بگیرید . این قنداق های نرم که از نخ کتان مرغوب ساخت آمریکا تولید شده اند در طرح های جذاب برای سیسمونی بچه خیلی بکار می آیند چرا که استفاده های متعددی دارد . مثلا" بعنوان پوشاننده کودک ، سایبان روی کالسکه ، بعنوان زیر انداز مثلا" برای بک گراند جهت انداختن عکس هایی خوش رنگ و لعاب از نوزاد ، در هنگام تایم شیردهی مادر و خیلی مصارف دیگر . خلاصه که اگر پارچه های قنداق بینظیر چه برای لوازم سیسمونی نوزاد خودتان و چه برای هدیه دادن می خواهید این برند آمریکایی یکی از بهترین هایش را عرضه می کند . خریدهایتان از این مارک بصورت پکیجی زیبا و چندتکه خواهد بود . 


angelcare انجل کر بیش از 20 سال است که با دستگاه های مراقبت کننده تصویری ، صوتی و حرکتی خود ، والدین را از لحظه به لحظه موقعیت کودک شان مطلع می گرداند . این برند کانادایی یکی از پیشگامان و صاحب سبکان عرصه سنسورهای حرکتی - تنفسی بچه ، پیجر و دوربین نوزاد است که در این حوزه از محصولات مدرن سیسمونی بصورت تخصصی فعالیت کرده و حرف های زیادی برای گفتن دارد . پس اگر مادر و پدر مدرنی هستید و لوازم نوزاد خود را بصورت اینترنتی سفارش می دهید حتما" پیش از خرید مانیتور و پیجر بچه ، کالاهای انجلکر را که بیشتر متمرکز روی عرضه آنلاین در سایت های معتبر کالاهای کودک هستند را هم بررسی بفرمائید تا حفاظتی تمام عیار و با کیفیت از دلبندتان داشته باشید . لازم به ذکر است که یک وان حمام بچگانه بسیار خوب هم از دیگر تولیدات این شرکت است .

با ما همراه باشید تا با دیگر کارخانه های مطرح حوزه لوازم کودک و مادر آشنا شویم

بیبیبجورن،این کمپانی سوئدی در سال 1961 میلادی در استکلهم توسط یک زوج سوئدیش متولد گشت . شما از بیبی بیون میتوانید در چند شاخه توقع محصولات عالی را داشته باشید . شاید بتوان حمل کننده های آغوشی نوزاد را شناخته شده ترین کالای این برند دانست که در چندین مدل در سطوح مختلف می تواند انتظارات شما و کوچولیتان را از یک کریر پوشیدنی امن ، راحت و زیبا را بخوبی برآورده سازد . از دیگر محصولات کودک شناخته شده و محبوب babybjorn که میتوانید در لیست سیسمونی خود آنها را مدنظر داشته باشید می توان پیشبند غذاخوری ، صندلی بچگانه که پایه تعادلی عقبی و کمربند دارند و به چندین حالت در می آیند و نیز گهواره نوزاد را برشمرد . 


با بریتکس(برایتکس) بریتانیا احتمالا" آشنایی دارید بخصوص اگر قبلا" تجربه ای در خرید کالسکه داشته باشید . بله britax یکی از نام آشنا ترین تولیدکنندگان صندلی ماشین ، کالسکه و کریر است . پیشینه برند حتی به 80 سال پیش برمی گردد و نشان می دهد که پشت محصولات این شرکت سالها تجربه و دانش نهفته است . بریتکس خودش را در زمره تامین امنیت جابجایی نوزاد چه در قالب کار سیت یا دیگر حمل کننده های بچه شماره 1 دنیا می داند . طبعا" چون این مارک انگلیسی در حوزه کالسکه و وسایل حمل کننده کودک فعالیت دارد باید بهترینهاش را هم در این شاخه ارائه دهد . چنانچه در خرید سیسمونی تان به بخش کالسکه و کریر رسیدید و مدلی باکیفیت و کاملا" ایمن مدنظرتان بود باید توجه ویژه ای به این برند داشته باشید که از نام آشناهای این حوزه است و برای خود حرف های زیادی برای گفتن دارد بخصوص در بخش صندلی کودک مخصوص خودرو . امروزه مدلهای چندکاره که هر سه اینها را در قالب یک محصول ارائه می دهند هم در دسترس والدین است . 

نوبت به یکی از شناخته شده ترین برندهای حوزه کودک می رسد بله چیکو ایتالیا که تقریبا" می توان گفت همه احتمالا" اسم اش را شنیده اند یا از محصولاتش استفاده کرده اند چرا که این مارک بچه از قدیم حضور گسترده و فعالی در بیشتر کشورهای جهان داشته است و در هر سیسمونی فروشی که بروید محصولاتش را خواهید دید . مثلا" یکی از اقدامات بازاریابی خوب این برند ایجاد وبسایت های اختصاصی برای هر کشور حتی با امکان خرید اینترنتی سیسمونی از این برند بوده که بی شک به شناخت و فروش بیشتر این کمپانی کمک کرده است . چیکو طیف بسیار متنوعی از محصولات کودک را تولید می کند که شاید بتوان از منظر تنوع و گستردگی کالاها او را در زمره پیشگامان بازار برشمرد. از پوشاک بچگانه با مدلهای بیشمار ، پستانک ، شیشه شیر و سر شیشه ، شامپو ، ست های پرستاری ، دندان گیر ، ساک لوازم نوزاد ، شیردوش ، دماسنج ، اسباب بازی ، لیوان ، کالسکه و خیلی موارد دیگر .. . محصولات چیکو کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهند اما شاید خیلی هایشان در زمره برترین های بازار سیسمونی ها نباشند . در این حجم متنوع تولیدات مادر و نوزاد chicco شاید بتوان برخی مدلهای صندلی ماشین و کالسکه اش را قابل توجه ترین کالاهایش برشمرد. شاید اگر مدیران این شرکت از کمیت تعدادی می کاستند و روی بخش محدودتری تمرکز می کردند می توانستند موفق تر عمل کنند و به کیفیت افزونتری برسند اما سیاست اخیر این برند پوشش حداکثری انواع کالاهای مورد نیاز برای سیسمونی بچه هست . در کشور ما نیز محصولاتش به وفور در دسترس است


کوموتومو یکی از فعالین تازه وارد اما خوش نام بازار محصولات کودک است که در سال 2008 تصمیم گرفت در عصر پرسرعت و پرتغییر حاضر ، تغییری در لوازم نوزاد مدنظر خود اعمال کند . در وبگاه خود شرکت به نقل از مارک توآین معروف می نویسد که در زندگی امروزی کافیست بی خبر باشید و با اعتماد بنفس بدین ترتیب موفقیت تان حتمی ست که خوب جمله قابل تاملی ست و ظاهرا" مدیران شرکت از این الهام گرفته اند . کوموتومو تا زمان فعلی روی دو محصول مهم متمرکز شد یکی شیشه شیر و دیگری دندان گیر نوزاد و توانست در هر دو بخصوص مورد اولی که خیلی مهمتر و پرمصرف تر هم هست بسیار موفق ظاهر شود . شیشه شیرهای این برند آمریکایی با بدعت استفاده از سیلیکون برای بدنه بسیار نگاه ها را بسوی خود جلب کردند و طراحی خوبشان که سرشیشه ای پهن فرم سینه و کارآمد از نظر آنتی کولیک بودن در اختیار نوزاد قرار میداد در کنار بدنه خوش دست و نرم سیلیکونی که خیلی راحت هم تمیز می شود توانست هم برای کودکان بسیار دلپذیر باشند و هم مادران از در دست گرفتن آن لذت ببرند پس بسرعت کوموتومو توانسته در سالهای اخیر خودش را بعنوان پرفروش ترین تولید کننده شیشه شیر معرفی کند و رقبای قدر و سرسخت معروف خود در حوزه سیسمونی را کنار بزند . نگاه کارشناسان هم به محصولات کومو تا کنون مثبت و تمجید کننده بوده است . اگر شما اهل جستجو و خرید اینترنتی سیسمونی کودک باشید می توانید ببینید که صفحات حاوی شیشه شیر این برند جزء پرمخاطب ترین و پربحث ترین در بین دیگر مارکها مثلا" در سایت آمازون است و امتیاز بالایی را از سوی والدین دریافت کرده است . دندانگیر اش هم زبان طراحی خاص خود را دارد و یکپارچه سیلیکونی ست . 

دلتا چیلدرن که بنابر گفته خودش با 50 سال امنیت ، سبک طراحی و نوآوری در خدمت مادران است بخصوص در زمینه سرویس خواب نوزادان که حتی ادعا می کند 1 از هر 2 کودک در محصولات این کمپانی آرام می گیرند که البته خوب بیشتر منظورش مشتریان آمریکای شمالی ست . همانطور که گفتیم مهمترین ساخته این کمپانی همان بخش ملزومات خواب نوزاد میباشد که البته تا سنین بالاتر را هم در برمیگیرد . خوب در سیسمونی بچه سرویس خواب هم یکی از اعضاء اثرگذار و پرتوجه و صد البته گرانقیمت است . انواع گهواره ، تخت خواب ، کمد ، صندلی های کودکانه ، وسایل دکوری اتاق بچه ها و از این دست مصنوعات چوبی عمده تخصص دلتا ست . مثلا" این تخت های بچگانه که فانتزی هستند که مدل برای پسرها شکل ماشین هستند و بسیار جذاب به نظر می رسند را در کشورهای غربی  با اسم این شرکت می شناسند . باید کالسکه و ماشین بازی های کودکانه را هم به سبد تولیدات لوازم نوزاد مارک دلتاچیلدرن اضافه کنیم .  


Dr'Brownsاین نام شناخته شده بواسطه شیشه شیر های آنتی کولیک اش بسیار معروف است و در این زمینه انتخاب اول خیلی از خانواده هایی ست که اهل تحقیق و شناخت پیش از خرید محصولاتشان هستند . سیستم ضد نفخ منحصر بفرد آن بسیار موفق عمل می کند و کمک زیادی در شیر دهی به مادر و نوزاد خواهد کرد . دکتر براونز سعی میکند روی محصولات محدودتری متمرکز باشد و بهترینها را بسازد پس محصولاتی که روانه بازار سیسمونی می کند همیشه مورد توجه و از خوب های بازار لوازم نوزاد است . پس از شیشه شیر می توان به پستانک ، دندان گیر ، لیوان بچگانه ، وسایل استریل کننده ، برس شیشه شور و مواردی از این دست اشاره کرد که در همگی شان کیفیت و کارآمدی در سطح بالا مورد انتظار است آنچه که از یک سازنده آمریکایی انتظار می رود . ولی خوب در عصر فعلی رقابت بین سازندگان بسیار بالاست و یک تولید کننده قدیمی و صاحب نام نمی تواند در باد موفقیت های گذشته بخوابد و همیشه باید محصولات بروزتری روانه بازار بسازد . رتبه 1 فروش شیشه شیر در ایالات متحده رتبه کمی نیست که دکتر براون در اختیار دارد فعلا"

Graco نمی توان مطلبی از شناخته شده ترین فعالان بازار محصولات کودک به رشته تحریر درآورد و در آن حرفی از گراکو نزد . این تولیدکننده آمریکایی که بیش از 76 سال پیش کار خود را در حوزه قطعات خودرو آغاز کرد پس از چند سال از شروع فعالیت با جرقه ای که همسر یکی از بنیان گذاران در ذهن او ایجاد کرد باعث شد تا اولین تاب اتوماتیک بچه توسط آنها تولید شود . و اینگونه به سمت طراحی و توسعه لوازم نوزاد مسیر شان عوض شد . امروزه بخوبی می دانیم که در زمینه کالسکه و صندلی ماشین گراکو یکی از صاحب سبک ها و پیشتازان بازار است که محصولاتش به بلوغ و کارآمدی بالایی رسیده است . محفظه بازی ، صندلی غذاخوری نوزاد و تاب برقی هم همچنان از تولیدات روی خط این کارخانه هستند که خانواده ها با اطمینان از کیفیت شان می توانند آنها را برای لیست سیسمونی فرزند خود در نظر بگیرند .

حتما" تا بحال سری به کافی شاپ زده اید و دستگاه های ساخت قهوه و مشتقات اش را از نزدیک دیده اید بعضی از این مدلها کپسول های خاصی هم میخورند و بدون اینکه به تخصص خاصی برای ترکیب کردن نیاز داشته باشند فقط با رعایت دستورالعمل ها ، خروجی خوشمزه ترین نوشیدنی های با بیس قهوه را به مصرف کنندگان عرضه می کنند . بیبینس را هم باید کافی من ایی برای بچه ها قلمداد کرد . سیستم تغذیه بیبینز که شامل یک ماشین مخصوص و کپسول های مختلف است قرار است از 0 تا 36 ماهگی نزدیک ترین ترکیب به شیر مادر را برای شما جهت تغذیه با شیشه شیر کوچولو مهیا کند . خوب مشاهده می کنید که با یکی از لوازم نوزاد مدرن متناسب با سبک زندگی پیشرفته امروزی طرف هستیم . Gerber برای هر سن نوزاد برنامه و کپسولی خاص متناسب با نیازهایش تدارک دیده است . دستگاه ماشین رومیزی که وای فای دار هم هست بخوبی همه جوانب شیشه شیر و محتویات اش مثل دما را تحت نظر داشته و شما فقط کافیست دکمه تنظیمات را بفشارید از آنسوی هم با اپلیکیشنی که در اختیار خواهید داشت تمام موارد مهم را رصد می کنید . خود دستگاه آب را هم در خود خواهد داشت و به مقدار مناسب اضافه خواهد نمود و شیشه شیر را پر می کند .  حتما" اگر مادر بسیار بروزی هستید و نی نی در منزل یا در راه دارید و فکر می کنید امکان تغذیه مستقیم از سینه خودتان برایش مهیا نیست ، احتمالا" با خواندن ابن بخش برای تهیه این سیستم تغذیه و حضورش در سیسمونی بچه تان وسوسه شده اید . البته لازم به ذکر است کلا" خرید و استفاده از این سیستم گران و هزینه بر است مثلا باکس های 26 تایی کپسول ها از 29 دلار تا 44 دلار قیمت دارند . 

فور مامز نام تجاری مجموعه Thorley Industries می باشد که یکی دیگر از نمونه کمپانی های تازه تاسیس ( 2005 -2006میلادی ) میباشد که در پنسیلوانیای آمریکا پدید آمده و تکنولوژی را به حوزه محصولات کودک وارده کرده تا شاهد کالاهایی جدید و نوآورانه با قابلیت هایی جالب و شمایلی امروزی برای استفاده کوچولوها و والدینشان باشیم . اگرچه این مارک وسایلی همچون تخت بچگانه یا صندلی غذاخوری هم تولید می کند اما شاخص ترین و شناخته شده ترین محصولش همان گهواره موزیکال متحرک اش هست که حسابی توانست برایش اسم و رسمی فراهم آورد . این صندلی آرامش بخش می تواند با 5 الگوی حرکتی در 5 سطح سرعت به نوزاد درون آرامش بخشی اهدا کند تا وقتی که 11 کیلویی بشود و کاری را که پدر و مادر سالیان درازی با دست و راه رفتن در آغوش یا لالایی کردن روی پا انجام می دادند را به این دستگاه بسپارند . قابلیت اتصال با بلوتوث جهت کنترل دستگاه یا ارائه موزیک دلخواه ، پشتی قابل تنظیم ، امکان نصب عروسک های آویزان و روکش قابل جداسازی و شستشو از مهمترین مزیت های این لوازم نوزاد مدرن است . ماما رو 4 ، چندین مدل دارد که برای خرید آنها باید بهای حداقل 219 دلاری را پذیرا باشید ولی خوب کالایی را تهیه می کنید که هر کس در خانه تان ببیندش تا مدتی محو تماشای آن خواهد شد . نی نی لای لای و گهواره برقی موسوم به مامارو این برند که مدتی هم هست به کشور ما پایش باز شده توانسته چشم بسیاری از مادران را برای حضور در لیست سیسمونی فرزندشان بگیرد و انصافا" هم دیدن فرزند در این وسیله برای تماشاچیان هم لذت بخش خواهد بود چه برسد به خود کودک . 

پمپرز یکی از معروفترین نمادهای تجاری پرمصرف ترین عضو لوازم نوزاد یعنی پوشک است . مادران ایرانی بخوبی با این برند آمریکایی آشنایی دارند و همانند بسیاری از مادران در سراسر دنیا از این کالای مفید بطور روزمره سود می برند . شاید پوشک بعنوان کسی که از بیرون به قضیه نگاه می کند می تواند از هر مارکی تهیه شود اما مادری که تجربه استفاده هرروزه از این ابزار را برای فرزند دلبند اش دارد بخوبی می داند که ریزه کاری ها و کیفیت برتری که در مارکهای تجاری معتبری چون پمپرز رعایت شده است چقدر می تواند راحتی بیشتری را برای بچه به ارمغان آورد . pampers بیش از 60 سال در این راه تجربه و تخصص دارد و اکنون در سه سایزبندی 0/6 - 6/12 و +12 ماه یا سایزبندی 1 تا 5 ارائه راهکار می نماید . نمونه هایی که در کشور ما بطور واردات رسمی یافت می شوند تولید آلمان هستند و بطور کل بمانند دیگر اقلام وارداتی بعد از افزایش اخیر نرخ دلار متاسفانه این کالای مصرفی سیسمونی بچه هم دچار تورم ناخواسته گردیده و از آنجا که پوشک بسیار پرمصرف است می تواند هزینه توامانی را به پدر وارد آورد . با این حال اگر شما اهل خرید اینترنتی سیسمونی کودک تان باشید شاید بتوانید با قیمت مناسب تری از میان سایت های عرضه محصولات کودک پیدایش کنید و نرم بازار دستتان باشد . 

گمان می کنم همه ما بخوبی با برند هیمالیا و محصولاتش آشنایی داشته باشیم اما شاید کمتر تصور کنیم که موطن این مارک کجاست . اگر از اغلب ما بپرسند احتمالا" خواهیم گفت که برندی اروپایی یا آمریکائی ست اما برای ما جالب بود وقتی یافتیم که با یک شرکت هندی با نزدیک به 90 سال سابقه طرف هستیم . همانطور که از نام اش هم پیداست باید توقع محصولاتی با ترکیبات طبیعی و گیاهی داشته باشیم . رنج تولیداتش شامل ملزومات بهداشتی آرایشی برای مراقبت از پوست و مو است و خوب است که می توانیم از این برند معتبر محصولات کودک نظیر لوسیون ، پودر ، کرم ، روغن تن ، صابون و شامپو نوزاد را هم برای خرید اینترنتی سیسمونی بچه مان لحاظ کنیم . کالاهای این موسسه خوش نام می تواند لطافت و نچرال بودن را به سیسمونی و سبک زندگی نوزادمان از همان شروع بچگی اهدا کند . 

مادرکر یکی دیگر از نام های بسیار شناخته شده چه در سطح جهان و چه در داخل کشور ما بین والدین است که سالهاست در ایران حضور دارد . این برند بریتانیایی با لوگوی معروف m شکل سورمه ای رنگ خود کالاهایی برای سیسمونی بچه ها با پوشش تا سن 8 سال را چه بصورت آنلاین برای خرید اینترنتی سیسمونی و چه بصورت نمایندگی های فروشگاهی ارائه می دهد . تنوع محصولات اش شامل وسایل مراقبت بهداشتی از نوزاد ، صندلی غذاخوری ، کیف وسایل کودک ، کالسکه و حمل کننده ، وسایل تزئینی اتاق و بازی ، انواع پوشاک بچگانه ، مجموعه پرستاری ، تشک و لحاف ، حوله ، دستمال مرطوب ، کرم و خیلی موارد دیگر که از ضروریات لوازم دوران نوزادی است را می توان از این برند خوش ساخت تهیه کرد .

مدلا نام آشنایی برای مادران در دوران شیردهی به نوزاد بخصوص مادرانی که می خواهند فرزند خودشان را با شیر بی همتای خود نیرو بخشند میباشد . medela معروف ترین تولیدکننده سوئیسی لیست سیسمونی بچه هاست که البته بیشتر با مادر سرو کار دارد چرا که با پشتوانه سالها تحقیق و تجربه متخصصان خود و همکاری نزدیک با مراکز پژوهشی و دانشگاهی توانسته ابزارهای کمک کننده ای برای تغذیه طبیعی نوزاد به مادرش عرضه نماید . اهم محصولات مدلا شامل انواع شیر دوش برقی و دستی ، ظروف ذخیره شیر ، شیشه شیر ها و لوازم جانبی کمک کننده به شیر دهی هستند مثل پد سینه یا رابط و غیره . شیردوش هایش بسیار معروف و کارآمد و بنوعی انتخاب اول مادران در سراسر جهان هستند . کالاهایش کم و بیش در کشورمان یافت می شوند بخصوص اگر اهل خرید اینترنتی سیسمونی باشید می توانید با گشتی در وب به فروشندگان آنلاین آن دسترسی داشته باشید . 


Sudocrem سودوکرم یک محصول آشنا برای تمامی مادران جهان چراکه بیش از 80 سال است که با فرمولاسیون موفق و موثر خود توانسته است این کرم ضد سوختگی و ضدعفونی کننده را بدست مشتریان برساند . با اینکه این قبیل موارد از لوازم نوزاد را معمولا" پس از تولد و در موقع نیاز تهیه می کنیم اما واقعا" اگر کسی در خرید سیسمونی نوزاد خود یکی از این کرم های با کیفیت ایرلندی را لحاظ کند ضرر نکرده چراکه علاوه بر کودکان این محصول برای بزرگسالان هم در رفع جای سوختگی ، اگزما و حتی جوش کاربردهای فراوانی دارد خلاصه که این تولیدکننده محصولی بسیار کاربردی دارد که مدتهاست مورد استفاده و اعتماد فرزند داران است ولی خوب حتما" پیش از تهیه و استفاده اش تائیدیه پزشک معتمد خود را اخذ کنید

تامی تیپی برای خیلی هایمان نامی آشناست سازنده ای انگلیسی که در عرضه محصولات کودک قابل اتکاء ید طولایی دارد . فراوانی ساخته های tommee tippee پرشمار است از پستونکها ، تغذیه بچه با شیشه ، پمپ شیر دوشی مامانها ، دوربین تصویری نوزاد ، لیوان ، دماسنج ، کالاهای مرتبط با شیشه شیر مثل استریل کننده یا گرم کن اهم خروجی ها کارخانه هستند که در هر کدام از این شاخه های باز شاهد تنوع مدلها هستیم بطوریکه به سختی شاید بتوان لیست سیسمونی بروزی را پیدا کرد که یکی از وسایل تامی انتخاب شده توسط والدین در آن نباشد . خوبی این شرکت این است که دنباله رو نیست و از آنجایی که خود جریان ساز بازار وسایل سیسمونی بچه هاست فلذا دست به ابداع و نوآوری می زند که باعث افزایش بهره وری و رقابت هر چه بیشتر در این حوزه میگردد و درنهایت منفعت این چرخه به مصرف کنندگان نهایی که همانا کودک و مادر هستند می رسد چراکه رقابت هر روزه بین سازندگان بزرگ باعث می شود کالاهایی با کار آمدی بیشتر سر از مغازه ها یا سایت های فروش برای رسیدن به دست مشتری در بیاورد.


uppababy یکی دیگر از سازندگان بنام کالسکه و کارسیت کودک است . از این تولیدکننده آمریکایی هم که در سال 2006 تاسیس گشته است شاهد عرضه نمونه هایی نوآورانه همراه با امضای مخصوص به خود در طراحی هستیم و می توانیم اپابیبی را در دسته لوکس سازها قرار دهیم چراکه میانگین رنج قیمتی محصولاتش بالاست . مثلا" یک نمونه چندکاره اش که کریر و صندلی خودرو به انضمام دارد بالاتر از 1200 دلار برچسب قیمتی خورده است که نشان می دهد این گزینه برای والدینی خوب است که در تهیه سیسمونی بچه دردانه شان فاکتور کیفیت مقدم تر از قیمت است . 

OXO برندی نیویورکی ست که متمرکز روی لوازم خانگی بخصوص تولید تجهیزات کمکی برای پخت و پز دارد . تنوع تولیدی هایش خیلی بالاست مثلا" شامل " رنده ها ، همزن ، گوشکوب ، خردکنها ، ظروف غذای پیرکس یا استیل ، کفگیر ها ، کتری ، قهوه جوش ، جارو ، پیمانه و خیلی وسایل ریز و درشت دیگر . این تولید کننده از تجربه و تخصص خود در تولید وسایلی که نام بردیم بهره برده و برخی محصولات کودک را روانه بازارهای سیسمونی کرده که اتفاقا" برخی هایشان خیلی هم مورد استقبال والدین بوده است . به عنوان نمونه برس شیشه شور شیشه شیر نوزاد یا آبچکان خشک کن وسایل بچه همچنین لیوان های بچگانه اش خیلی مورد استقبال مادران و کوچولوها بوده است . همچنین پیشبند غذاخوری را هم فراموش نکنیم که خیلی خوب ساخته

خوب ما در این مقاله سعی داشتیم که شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کالاهای نوزادی و خردسالی را خدمتتان معرفی کنیم و رقابت در اصل در میان کمپانی های شاغل در این حوزه ها مربوط به سیسمونی بچه ها ست در جریان بود . اما برایمان جالب بود که ببینیم آیا از میان اینها نماینده ای در میان تاپ ترین های جهانی هم داریم یا خیر . لازم به ذکر است که موسسه ای بنام interbrand هر ساله لیست صد تایی ارزشمندترین برندهای تجاری سطح جهان را رتبه بندی می کند برمبنای فقط ارزش اسم و رسم شان نه دارایی هایشان . وقتی گزارش سال 2018 این مرجع را بررسی کردیم متوجه شدیم که مارک pampers در رتبه 31 باارزش ترینها با 16/6 میلیارد دلار قیمت لوگو و نشان قرار دارد یا مثلا" فیلیپس بعنوان کمپانی مادر اونت در رده 43 با ارزش 12/1 میلیارد دلار همینطور johnson & johnson با قیمت 6/2 میلیارد نیز در لیست روئیت شد .  حضور 3 برند کودک در میان 100 تای برتر دنیا نشان می دهد که بازار محصولات کودک یکی از شاخه های مهم مارکت های اقتصاد امروزی ست . البته هستند دیگر شرکت های معروفی نیز در این لیست که بخش مهمی از فعالیت آنها به حوزه کودکان مرتبط می شود مثلا" Disney که با 39/8 میلیارددلار رتبه 14 این جدول را در اختیار داشت و همه می دانیم که فعالیت هایش چقدر با دنیای کودکان گره خورده است . یا شرکت های تولیدکننده پوشاکی که در میان این 100 تای اول دنیا حضور دارند و لاین بچگانه شان یکی از پر رونق ترین دسته فروش شان را تشکیل می دهد مثل : zara - nike - H&M - Adidas  

امروزه خرید اینترنتی سیسمونی از این مارکها چه در سطح بین المللی از دریچه سایتهای معروفی چون آمازون و چه در کشور خودمان از طریق همین سایت بیبی استارت براحتی هر چه تمام تر برای مادران و پدران تازه فرزند دار شده مهیاست . /نی نی سایت
ارسال نظرات
موضوعات روز