چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد کاری و فکری، افراد بیش از بیش به نشاط و هیجان احتیاج پیدا می‌کنند و شاید تنها جایی که بتواند هیجان و کمی ترس را برای چند ساعت به زندگی تزریق کنند شهربازی‌ها باشند، از همین رو شهرهایی که شهربازی‌های بزرگ دارند یکی از مقاصد اولویت‌دار گردشگری به شمار می‌روند.
کد خبر: ۳۶۰۶۲
تیتر20 - مردم اروپا از دسته مردم شاد در جهان هستند و شهربازی‌ها نیز از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی در سراسر دنیا به خصوص اروپا به حساب می‌آیند که هر ساله تعداد زیادی برای حضور در این شهربازی‌ها به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند.

پارک «یورو پارک» یا «اروپا پارک» در دسته همین شهربازی‌های پر طرفدار قرار دارد که هر ساله نزدیک به 4.5 میلیون بازدید کننده دارد.

این پارک در سال 1975 در مساحتی 950 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2009 پس از شهربازی «دیزنی لند» فرانسه عنوان دومین مکان تفریحی پر بازدید اروپا را به خود اختصاص داده است.

شهربازی «یورو پارک» در نزدیکی شهر روست آلمان واقع شده و از دسته پارک‌های موضوعی است که بخش‌های متنوع آن گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این پارک هم‌چنین به دلیل داشتن 12 ترن هوایی داینامیک هیجان‌انگیز از شهرت بالایی برخوردار است.

قدیمی‌ترین ترن هوایی یورو پارک « Alpenexpress Mine Train» نام دارد که از یک معدن الماس نیز عبور می‌کنند و در کنار این ترن هوایی « Arthur» یکی از جدیدترین ترن‌های هوایی این پارک قرار گرفته که معلق بوده که بخشی از آن در فضای باز و بخش دیگرش در فضایی سرپوشیده قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌هایی که این پارک را نسبت به پارک‌های دیگر برای گردشگران جذاب می‌کند و باعث می‌شود بیش از بیش به آن سفر کنند تم پارک است که بر اساس ویژگی‌های شهرها و کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، فرانسه و پرتغال ساخته شده است.

یکی دیگر از جذابیت‌های این پارک بخش «خشم فرعون» بوده که تداعی‌کننده ماجراهای ایندیانا جونز است، هم‌چنین در «یورو پارک» می‌توان ماشین پرواز داوینچی، فرهنگ ایتالیایی، رشته کوه آلپ و ... را از نزدیک دید.

گفته شده است این پارک یکی از با کیفیت‌ترین و مدرن‌ترین وسایل بازی و تفریح را دارد که می‌تواند روزانه میزبان 50 هزار نفر بازدیدکننده باشد./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز