پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
حمید رضا غزنوی،مدیر ارتباطات و بین المللی گروه انتخاب در گفت وگو با تیتر20 عنوان کرد:
شرکت «اسنوا» در راستای حمایت از «رونق تولید ملی » و مصرف کننده ایرانی ، محصولات خود را با تسهیلات اقساطی 36 ماهه در تعامل با بانک ها و طرح تعویض لوازم خانگی کهنه با نو ، به منظور تعادل بازار واگذار می کند
کد خبر: ۳۶۲۹۸
طرح تعویض لوازم خانگی فرسوده با لوازم خانگی نو با سود ۴ درصد

تیتر20/ مهری بهزادپور - حمید رضا غزنوی ، مدیر ارتباطات و بین المللی گروه انتخاب در گفت و گو با خبرنگار تیتر ۲۰ با اعلام این خبر گفت :‌ شرکت اسنوا به منظور حمایت از اقشار متوسط جامعه محصولات خود را که قادر به برابری با محصولات خارجی است را در قالب  طرح واگذاری تسهیلات بانکی جهت خرید لوازم خانگی اسنوا و طرح تعویض لوازم فرسوده لوازم خانگی با لوازم خانگی نو اسنوا با سود ۴ درصد اجرایی می کند.

وی ابراز امیدواری کرد با به چرخش درآمدن چرخ تولید لوازم خانگی شعار «رونق تولید ملی » محقق شود .
غزنوی ضمن اشاره به اینکه محصولات اسنوا با در نظر گرفتن آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شود گفت : طرح های جدید واگذاری به خریداران محصولات اسنوا حتی شامل آخرین مدل های این شرکت نیز می شود چرا که این محصولات با استفاده از دانش نوین سعی در عمق بخشی کیفی درتولید محصولات دارد.

به گفته غزنوی همه استانداردهای این محصولات به روز شده و با توجه به نیاز و سلیقه مشتری ایرانی و شرایط جغرافیای کشوری و همچنین مصرف کم انرژی طراحی و در معرض فروش گذاشته می شود.

غزنوی همچنین خدمات پس از فروش ،‌گارانتی و وارانتی  و نوآوری را از اصلی ترین مزایای محصولات اسنوا دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از فیچرها ، استفاده از تکنولوژی نانو و ... در ساخت محصولات داخلی از مزایای این به کار گرفته شده در محصولات است.

وی در ادامه به چند مورد کاربردی از تکنولوژی های به کارگرفته شده در ساخت محصولات اشاره کرد و افزود :  استفاده از نانو در ساخت اجاق گاز ها در پاک کردن اتوماتیک آنها، تنظیم و صدور فرمان شستشو توسط کاربر(خریدار)، اضافه کردن لباس به لباسشویی حین کار دستگاه، نبود کوچکترین لرزش و ... ، تعبیه نور در ماشین لباسشویی برای نظارت کامل بر چگونگی کار و... از جمله شاخص هایی است که می تواند از قابلیت های محصولات جدید این شرکت ذکر کرد.

طرح تعویض لوازم خانگی فرسوده با لوازم خانگی نو با سود ۴ درصد
وی همچنین در پایان به معضل خروج شرکت های خارجی از ایران و تنها ماندن خریداران و مردم از استفاده از خدمات پس از فروش محصولات اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه برند «اسنوا» از مزیت کیفیت ظاهر مطلوب، قابلیت اطمینان دهی قبل و پس از خرید به شکل مستند، و تضمین حفظ کیفیت و کارکرد اولیه خود پس از سالها استفاده برخوردار است. 

غزنوی در پایان ابراز امیدواری کرد طرح «کارت خرید ایرانی» را مجدداَ احیاء‌ شود تا علاوه بر حمایت از محصولات ایرانی ، توان خرید مشتریان را به ویژه در شرایط دشوار فعلی افزایش و بهبود دهد.

ارسال نظرات
موضوعات روز